|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaaf dat wil ook ik ook zien! Heb geen tv abo meer maar kan vast ook online When your people matter, menstrual health matters |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat kán bijna alleen maar goed worden. Vox Clamatis in Deserto |
|
Ze hebben de tijd gehad. In de 70 zijn en dan nieuwe muziek opnemen, terwijl je een enorm goede collectie platen in het verleden hebt uitgebracht. Waarom zou je, denk ik dan. Erg benieuwd, maar het kan haast alleen maar tegenvallen, doemdenker die ik ben, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik verwacht wel dat het anders zal zijn, en die oude albums hoeven ze natuurlijk ook niet ineens te overtreffen. Maar de heren Andersson en Ulvaeus hebben na ABBA nog vaak genoeg bewezen een goed liedje te kunnen schrijven, en de beide dames zijn vocaal ook nog niet versleten. Dus. #sprankjeoptimisme Vox Clamatis in Deserto |
|
Nieuw! Ik vind het tof, ben er blij mee. Alsof er veertig jaar niet zijn gebeurd: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Allebei enorm ABBA, dat moge duidelijk zijn, zeg! Dikke wauw, op het eerste gehoor. Em ik denk dat ik dit wel vaker wil horen, dat tweede nummer. Die piano dingetjes. Beetje waterloo. OP het tweede gehoor. Steengoed! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Fijne nummers inderdaad. Ben heel erg benieuwd naar het album. Ook naar de virtuele liveshow trouwens, want de trailer daarvan ziet er enorm spectaculair uit. Vele malen beter dan al die halfbakken "hologrammen" van de afgelopen jaren. Vox Clamatis in Deserto |
|
|
|
2006, net zo gemakkelijk! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Waarom? Gewoon even trots mijn Abba shirt showen. Ik heb hem nog wel, maar hij ziet er niet uit. Net zoals z'n baasje. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |