|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Geniale popband,ze waren gevraagt op de Jackson shows over te nemen in london, voor 100 miljoen euro... |
|
quote:Ik wordt gek van die reünies. Vooral omdat ze meestal ruïnes betreffen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mee eens. Iedere band die ooit meer dan 100 platen heeft verkocht denkt weer bij elkaar te moeten komen. Heel vermoeiend. En wat ABBA betreft: niet doen. Doet alleen maar afbreuk aan het verleden. Laat lekker rusten, hoe geniaal de muziek dan ook is. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Precies. Als ik iets smerig vind zijn het wel opgewarmde kliekjes. En als dat opgewarmd eten is uit een driesterrenrestaurant dan is het alleen maar des te teleurstellender. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: On topic! Ik zeg doen. En dan valt het tegen. Nou en. Dan weten we dat iig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Als je van tevoren al weet dat het kut wordt moet je het misschien gewoon niet doen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
beter dan lul Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik weet helemaal niets van te voren. Ik zou het gewoon wel graag zien. Net zoals boney m. Of Chic. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Als ik Boney M. wil zien ga ik wel naar de apenrots in Burgers Zoo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nee, gekkie, bobby farrell woont in Amsterdam. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind die man zo dubbelop. En zwart, en dan ook nog zo gek bewegen. Die producer van Boney M. heeft hem flink genaaid trouwens indertijd. Was nog een Duitser ook. Wel gave muziek trouwens, draai regelmatig die hitmix van ze. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Boney M heb ik gezien. Op een bedrijfsfeestje. Vreselijk. Bareuh... |
|
Alleen bobby dan zeker? Holy hell, wat een vette versie! Ook erg vet. Lul van een vent, maar spelen... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 25-09-2010 0:05] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
HET BESTE TOPIC OOIT Anything you bitches... ANYTHING!!!! |
|
Dus... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik maak noise en loop in kleren van de inbrengwinkel. Geen plaatje helaas. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Abba...zeg maar de power metal van de popmuziek. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik maak van stront goud en draag geen kleren. edit (geen plaatje helaas) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Stoma op 26-10-2010 19:16] |
|
Wie is er nu weer door zijn ban heen gebroken... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
gebeurt er iets illegaal dan? |
|
quote:Ook mijn eerste gedachte. |
|
mijn moeder is hier zo fan van he... (46 jaar oud) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik ben hier zo ontzettend fan van (41 jaar oud). En dus... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |