|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog 26 posts When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik dacht dat de '27' iets gelovigs was. We zijn klaar |
|
Je hebt PM! When your people matter, menstrual health matters |
|
Oew! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Hij trekt ons mee in zijn graf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vroeger was niet alles beter. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat was ik streng zeg. En autoritair. En gezagsgetrouw. Tegenwoordig ben ik een fucking linkse anarchist! |
|
Ik mis dat toch, die willekeurig getrokken rode lijnen overal. Over de lijn: Ban. Grapje over de lijn: Ban Stond je net op de plek waar een mod een lijn wil trekken: Ban Bloemetjeshelder! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Faalhaas/EINDBAAS wil graag weten waarom z'n weekban nog steeds actief is. We zijn klaar |
|
Hallo Kunt u mij verbannen? Ik heb er geen zin meer in. |
|
Dat blijkt nergens uit. Post dan gewoon niets meer. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik lijd aan een vorm van dwang Burk. Trouwens ik stuur je een PM. [Dit bericht is gewijzigd door OnderAndere op 16-06-2022 18:24] |
|
quote: Astu The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Permban op verzoek We zijn klaar |
|
quote: Pim, waarom is deze ban meer dan een half jaar na dato nog steeds actief? |
|
quote: Omdat hij slechtie was? De Tegenpartij |
|
Eindbaas zelf maakt het niet uit, blijkbar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dit is de schandpaal? Een verzoek BAN me eeuwig. Ik haat het hier. Teveel losers. De Tegenpartij |
|
PERM BAN please op verzoek. Ik wil niet meer met deze sukkels rond de tafel. De Tegenpartij |
|
Tot later, Tedje! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Kan NaturelDisaster een ban krijgen? |
|
quote: Ik zal even meehuilen. Doe Snaack en kloon NaturalDisaster er ook bij. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-07-2022 22:20] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik bedoel dat kloonaccount, niet jou. Daar zit ook een typo in: NaturelDisaster [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 13-07-2022 22:26] |
|
Dat weet ik, maar jij mag ook wel even tot rust komen tot je weer op het peil bent van toen ik ooit eens vertelde dat je een vegan was die zijn groenvoerleefwijze niet aan anderen opdrong ipv dat op hol geslagen varken wat je de afgelopen week uithangt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |