|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Gewoon het forum even een maandje offline halen. Worden we allemaal beter van denk ik :') |
|
Noem het zoals je wilt. Een meningsverschil hebben is één, maar het gaat mij om je uitlatingen er omheen. Maar ik bespeur nu alweer selectieve verontwaardiging als iemand onaardig terug doet. Net als met die NaturelDisaster. Hij beledigt je moeder en meteen huilen om een ban terwijl je zelf te pas en te onpas iemand anders moeder probeert te beledigen. Mijn advies, neem wat rust. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hahaha ok man, dat jij zelf de dingen doet waar je mij van beschuldigd maar dat kennelijk niet door hebt is, eh, opmerkelijk. quote: De inhoud boeit me niet. Zo'n kloonaccount vind ik verwarrend. Ik dacht eigenlijk dat je er zelf ook wel om zou vragen dat account te laten bannen. quote: Waarom denk je dat ik hier kom? |
|
quote: Lijkt me een super slecht idee. De kans dat het terug komt is vrij gering, het forum is super onbelangrijk voor zm. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik lijk trouwens best op mijn moeder. Kaal, brilletje, val op vrouwen. |
|
quote: Tjah, verschil van mening dan. Kun je nog zo moeilijk over blijven doen maar het gaat niks veranderen dan. Dan blijft het grote bek tegen grote bek. quote: Ik wilde niet huilerig overkomen, bij de eerste ND kloon al niet. Bovendien kun je Pim wel gaan mailen maar die denkt te binken door niet te reageren. quote: Misschien moet je een groententuin beginnen bij je zorgboerderij . Lijkt me rustgevender dan ZM (de afgelopen week). [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-07-2022 23:00] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Klopt. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Maar goed, namens Snaack en Natural Disaster graag de volgende kloonaccounts in de ban: NaturelDisaster NaturalDisaster Zijn we het toch nog ergens over eens. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De volgende mag daar aan toegevoegd worden: - OPPEREINDBAAS En dan mijn oude account graag weer actief. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Mooi! Ik had dat natuurlijk allemaal niet door. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Wat snap jij niet aan "The user formerly known as EINDBAAS"? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die post pas sinds gisteren, toch? Ik doelde op die andere accounts. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: |
|
Blijf je nou verder boos doen of accepteer je het dat we het simpelweg niet over alles eens kunnen zijn? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Een relatie is soms geven en nemen. Sorry zonnetje. Ik hou nog wel van je. |
|
Missie geslaagd Wat jij ervan vindt interesseerd me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Da's wat anders dan door blijven drammen tot zelfs je wijf van je af wil. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Tom vroeg me het volgende door te geven, dus bij deze: Ik heb momenteel geen account op ZM en dat zal zo blijven. Ik ben niet Slechtie of iemand anders. Wilde graag dat de rest op ZM dat weet. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Naturel ben je idd niet. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: En OWW?? KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: Maar hoe weet hij dat hier een Slechtie aan het posten is? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Maar het zit hem niet dwars? Wat jij ervan vindt interesseerd me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |