|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit is toch een heel raar bericht want het roept direct de volgende vragen op: - Hoe is hij op de hoogte van het bestaan van het account "Slechtie"? Heeft hij dan geen account maar hij is wel constant aan het lurken? - Waarom denk hij dat het iemand hier ook maar ene kut uit zal maken of het een account van die zelfsnijder is of niet? Het enige wat nog enigszins relevant zou zijn om hier te posten zou zijn overlijdensbericht vanwege zelfmoord zijn. Maar goed. We weten allemaal dat hij dat niet durft, anders had hij dat ondertussen al lang gedaan. |
|
Ik zou dat best uitgelokt kunnen hebben door " " te posten in zm'rs spotten in het wild. Maar dat staat in het onzin forum. Ga er gewoon vanuit dat eindbaas en slechtheid op z'n minst contact hebben over de inhoud van het forum. Is hij dan helemaal van het forum af? Blijkbaar niet. Moet 'ie zelf weten. |
|
Dat moet hij inderdaad helemaal zelf weten, maar waarom dat ons iets zou moeten interesseren? |
|
Maar het zit je niet dwars. Wat jij ervan vindt interesseerd me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
God we hebben weer een nieuwe wannabe forum warrior hoor. |
|
Vermoeiend, zeg. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Eh, wakker worden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De moderatie is ook niet meer wat het geweest is |
|
Je bent idd niet vies van de nodige krachttermen. Vroegah kwam je daar niet mee weg. |
|
Dat is wel een hele verbetering ja. |
|
quote: Grey had er wel raad mee geweten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nou, Joepie, je mag ongestraft nu mensen hier de bloemetjes toewensen. Wat een heerlijke vrijheid van mening, Joepie Ja, dit is mijn uiting van cynisme. Ik zie zo de meerwaarde niet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Maar ja, het zal er ook wel aan liggen waar je wieg heeft gestaan. Die van mij in Veenendaal, alwaar de bond tegen vloeken is gehuisvest. Indoctrinatie! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 28-07-2022 10:00] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik heb het altijd een beetje raar gevonden dat op een plek als deze, daar waar liefhebbers van een subcultuur die grossiert in het opzoeken van de controverse met elkaar discussiëren, daar waar we er niet van opkijken als er een album vol staat met liedjes over het vaginaal met kettingzagen in stukken zagen van vrouwen, er een overgevoeligheid was voor 1 woord. We kunnen liedjes maken over het necrofiel gangrapen van het door kanker verteerde lichaam van je moeder maar als ik "KANKER" wil zeggen, nee, dat mag niet. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 28-07-2022 10:25] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: ik wens niet geband te worden, maar het lijkt mij relevant om hier op te reageren op de plaats waar het gepost wordt. Volgens mij ging het er over dat er bepaalde instanties zouden kunnen voor zorgen dat een forum gesloten wordt omdat er een bepaald taalgebruik plaatsvindt. En ze zoeken bvb op het woord k***r. Een beetje zoals Facebook iedereen bant die ook maar iets van Burzum post, terwijl er niet actief gespeurd wordt naar Japanse minderjarige hentai afbeeldingen. Denk ik. signature |
|
quote: Van mij mag het wel, hoor. Ik vind het alleen zo onnodig. Dat typisch Nederlands om te schelden met ziektes, ik vind dat heel raar. Ps. Teksten van Death Metal bands zijn dan ook redelijk stompzinnig. Ik kan me niet herinneren dat er ooit een Death metal gast zoiets irl heeft gedaan. Black Metal mensjes daarintegen... [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 28-07-2022 10:47] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Well... https://www.nme.com/news/music/former-cannibal-corpse-guitarist-pat-obrien-sentenced-for-role-in-bizarre-burglary-2933009 Kerel van Disgorge dacht ik deed ook waarover hij "zong". signature |
|
Uitzonderingen uitgezonderd. Ach ja Wel opvallend dat veel allochtonen ook gek zij op het schelden met de grote k. Waarom zou dat zo zijn?!?! Omdat ze ook veel in de grote steden vertoeven, evenals de binnenlanders in die steden?!?! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik denk dat ze zoveel vloeken met een K omdat ze je niet leuk vinden. signature |
|
quote: Die benoemen zichzelf, Wim. Ze laten weten wat ze zijn voor de samenleving. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |