IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : De schandpaal: mededelingen over uitgedeelde bans Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-07-2022 9:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2022 22:05 schreef NaturalDisaster het volgende:
Maar het zit hem niet dwars?

Godver, te grappig :')


I wish I was a butterfly


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-07-2022 9:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2022 17:27 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Tom vroeg me het volgende door te geven, dus bij deze:

Ik heb momenteel geen account op ZM en dat zal zo blijven. Ik ben niet Slechtie of iemand anders. Wilde graag dat de rest op ZM dat weet.




Dit is toch een heel raar bericht want het roept direct de volgende vragen op:

- Hoe is hij op de hoogte van het bestaan van het account "Slechtie"? Heeft hij dan geen account maar hij is wel constant aan het lurken?

- Waarom denk hij dat het iemand hier ook maar ene kut uit zal maken of het een account van die zelfsnijder is of niet?

Het enige wat nog enigszins relevant zou zijn om hier te posten zou zijn overlijdensbericht vanwege zelfmoord zijn.

Maar goed. We weten allemaal dat hij dat niet durft, anders had hij dat ondertussen al lang gedaan.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 15-07-2022 9:57 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

Ik zou dat best uitgelokt kunnen hebben door " " te posten in zm'rs spotten in het wild. Maar dat staat in het onzin forum.
Ga er gewoon vanuit dat eindbaas en slechtheid op z'n minst contact hebben over de inhoud van het forum. Is hij dan helemaal van het forum af? Blijkbaar niet. Moet 'ie zelf weten.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-07-2022 10:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dat moet hij inderdaad helemaal zelf weten, maar waarom dat ons iets zou moeten interesseren?


NaturelDisaster
The Dude
Usericon van NaturelDisaster
Posted 15-07-2022 18:23 by NaturelDisaster Wijzig reactieProfiel van NaturelDisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Maar het zit je niet dwars.


Wat jij ervan vindt interesseerd me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-07-2022 19:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

God we hebben weer een nieuwe wannabe forum warrior hoor.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-07-2022 20:13 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Vermoeiend, zeg.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-07-2022 22:53 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 13 juli 2022 23:07 schreef Natural Disaster het volgende:
Maar goed, namens Snaack en Natural Disaster graag de volgende kloonaccounts in de ban:

NaturelDisaster
NaturalDisaster








Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-07-2022 17:42 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Eh, wakker worden.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 27-07-2022 18:48 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht



KVLT. THE GAME IS KVLT.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-07-2022 0:48 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-07-2022 1:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

De moderatie is ook niet meer wat het geweest is


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 28-07-2022 1:21 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

Je bent idd niet vies van de nodige krachttermen. Vroegah kwam je daar niet mee weg.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-07-2022 9:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dat is wel een hele verbetering ja.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-07-2022 9:17 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 28 juli 2022 1:21 schreef Slechtie het volgende:
Je bent idd niet vies van de nodige krachttermen. Vroegah kwam je daar niet mee weg.


Grey had er wel raad mee geweten.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-07-2022 9:37 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 28 juli 2022 9:10 schreef Snaack het volgende:
Dat is wel een hele verbetering ja.


Nou, Joepie, je mag ongestraft nu mensen hier de bloemetjes toewensen. Wat een heerlijke vrijheid van mening, Joepie

Ja, dit is mijn uiting van cynisme.

Ik zie zo de meerwaarde niet.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-07-2022 9:59 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Maar ja, het zal er ook wel aan liggen waar je wieg heeft gestaan. Die van mij in Veenendaal, alwaar de bond tegen vloeken is gehuisvest.

Indoctrinatie!




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 28-07-2022 10:00]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-07-2022 10:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2022 9:37 schreef F.Jacobse het volgende:
Nou, Joepie, je mag ongestraft nu mensen hier de bloemetjes toewensen. Wat een heerlijke vrijheid van mening, Joepie

Ja, dit is mijn uiting van cynisme.

Ik zie zo de meerwaarde niet.





Ik heb het altijd een beetje raar gevonden dat op een plek als deze, daar waar liefhebbers van een subcultuur die grossiert in het opzoeken van de controverse met elkaar discussiëren, daar waar we er niet van opkijken als er een album vol staat met liedjes over het vaginaal met kettingzagen in stukken zagen van vrouwen, er een overgevoeligheid was voor 1 woord.

We kunnen liedjes maken over het necrofiel gangrapen van het door kanker verteerde lichaam van je moeder maar als ik "KANKER" wil zeggen, nee, dat mag niet.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-07-2022 10:24 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 28 juli 2022 9:37 schreef F.Jacobse het volgende:
Nou, Joepie, je mag ongestraft nu mensen hier de bloemetjes toewensen. Wat een heerlijke vrijheid van mening, Joepie

Ja, dit is mijn uiting van cynisme.

Ik zie zo de meerwaarde niet.







[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 28-07-2022 10:25]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2022 10:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2022 10:14 schreef Snaack het volgende:
Ik heb het altijd een beetje raar gevonden dat op een plek als deze, daar waar liefhebbers van een subcultuur die grossiert in het opzoeken van de controverse met elkaar discussiëren, daar waar we er niet van opkijken als er een album vol staat met liedjes over het vaginaal met kettingzagen in stukken zagen van vrouwen, er een overgevoeligheid was voor 1 woord.

We kunnen liedjes maken over het necrofiel gangrapen van het door kanker verteerde lichaam van je moeder maar als ik "KANKER" wil zeggen, nee, dat mag niet.



ik wens niet geband te worden, maar het lijkt mij relevant om hier op te reageren op de plaats waar het gepost wordt.


Volgens mij ging het er over dat er bepaalde instanties zouden kunnen voor zorgen dat een forum gesloten wordt omdat er een bepaald taalgebruik plaatsvindt. En ze zoeken bvb op het woord k***r.

Een beetje zoals Facebook iedereen bant die ook maar iets van Burzum post, terwijl er niet actief gespeurd wordt naar Japanse minderjarige hentai afbeeldingen. Denk ik.



signature


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-07-2022 10:44 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 28 juli 2022 10:14 schreef Snaack het volgende:
Ik heb het altijd een beetje raar gevonden dat op een plek als deze, daar waar liefhebbers van een subcultuur die grossiert in het opzoeken van de controverse met elkaar discussiëren, daar waar we er niet van opkijken als er een album vol staat met liedjes over het vaginaal met kettingzagen in stukken zagen van vrouwen, er een overgevoeligheid was voor 1 woord.

We kunnen liedjes maken over het necrofiel gangrapen van het door kanker verteerde lichaam van je moeder maar als ik "KANKER" wil zeggen, nee, dat mag niet.


Van mij mag het wel, hoor. Ik vind het alleen zo onnodig.

Dat typisch Nederlands om te schelden met ziektes, ik vind dat heel raar.

Ps. Teksten van Death Metal bands zijn dan ook redelijk stompzinnig. Ik kan me niet herinneren dat er ooit een Death metal gast zoiets irl heeft gedaan.

Black Metal mensjes daarintegen...




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 28-07-2022 10:47]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2022 10:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-07-2022 11:03 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Uitzonderingen uitgezonderd.

Ach ja

Wel opvallend dat veel allochtonen ook gek zij op het schelden met de grote k.

Waarom zou dat zo zijn?!?! Omdat ze ook veel in de grote steden vertoeven, evenals de binnenlanders in die steden?!?!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2022 11:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2022 11:03 schreef F.Jacobse het volgende:
Uitzonderingen uitgezonderd.

Ach ja

Wel opvallend dat veel allochtonen ook gek zij op het schelden met de grote k.

Waarom zou dat zo zijn?!?! Omdat ze ook veel in de grote steden vertoeven, evenals de binnenlanders in die steden?!?!





Ik denk dat ze zoveel vloeken met een K omdat ze je niet leuk vinden.


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-07-2022 11:29 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 28 juli 2022 11:03 schreef F.Jacobse het volgende:
Uitzonderingen uitgezonderd.

Ach ja

Wel opvallend dat veel allochtonen ook gek zij op het schelden met de grote k.

Waarom zou dat zo zijn?!?! Omdat ze ook veel in de grote steden vertoeven, evenals de binnenlanders in die steden?!?!




Die benoemen zichzelf, Wim. Ze laten weten wat ze zijn voor de samenleving.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen