|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
1 gave band en drie kut bands..nee, bedankt. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik verbaas me een beetje over deze 2 zinnen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
hoezo? De tijden precies weet ik nog niet. |
|
quote: Misschien ligt het ietwat aan je zinsopbouw. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Oowh haha ja, zal het nog wel aanpassen. Snel typen is nooit goed |
|
Mooi. Twee vette bands! Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Aanwezig! www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Vetterdevetterdevet! Aanwezig! Oktober pas... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
aaaaaaaaaaaah dat is echt zo ontzettend gaaf, ben net terug van hellraiser open air en daar genoten van Behemoth. Kataklysm en Belphegor waren daar gecancelt, dus alles komt weer goed in Zaandam. En Belphegor komt alsnog op Graspop! AAH dit is echt gaaf, |
|
Voorverkoop begint aankomende vrijdag. Kaarten kosten 15 euro. |
|
Als het goed is speelt deze combi ook in Nijmegen, dan ben ik wel aanwezig. |
|
volgens mij speelt dit alleen in Leeuwaren en Zaandam. Kataklysm speelt nog in Eindhoven. |
|
quote: neeeheee....staat niet in Nijmegen. |
|
hehe lastig bands die al een tourschema posten voordat het officieel is. |
|
whoehoe, de kaartjes zijn binnen, we komen eraan |
|
Ik moet ook alvast een kaartje hebben... heersch! |
|
Zekers!! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: AAAAAANwezig ja |
|
Who the f$%^#$%^ is LYFTHRASYR? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
|
|
WHAAAA Kataklysm!!!! Heen gaan natuurlijk |
|
Word tof |
|
Ik kijk er al naar uit. |
|
*hoppa |
|
quote: Klopt, maar wel samen met Aborted! Lyfthasyr speelt slechts tot en met de 14e oktober mee op de toer. Overigens, het concert in Dynamo is vrijdag 26 oktober en de zaal gaat open om 20:00 uur (en de 26e is mooi rond het einde van de maand, weet je waar je je centjes als Kataklysm en/of Aborted fan kan uitgeven, zeker nu Dynamo Dommelsch ipv Heineken heeft) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |