|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar is dit dan? Misschien ook wel aanwezig. |
|
quote: Gvd, waarom moet alle gave zooi in juli op dezelfde dag plaats vinden? |
|
quote: Tivoli (Oudegracht) 7-7-7 MR & MRS BONG-RA'S WEDDING BASH Line-up: - Venetian Snares - Jason Forrest - Sickboy - dj Scotch Egg - Black Sun Empire - Rotator - Enduser - Parasite - Sage & Westrum MC Mike Redman Kosten: € 10 Aanvang: 22:00 |
|
Dit wordt weer zo'n tof avondje |
|
Godverdomme wat een lineup.. En nét die dag heb ik een bruiloft Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Als hier Venetian Snares voorbijkomt, dan móet Matthijs hier ook op het forum zitten. Geweldige muziek overigens, ik weet alleen nog steeds niet onder welke categorie het valt. Ich bin alleine doch nicht allein, ich kann mit mir zusammen sein. |
|
quote: Als je het hier over trol hebt, jawel die zit hier De muziek valt trouwens onder Breakcore. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-06-2007 22:22] |
|
IDM / Breakcore , lang niet al z'n werk is pure breakcore, maar ja who cares... [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-06-2007 0:55] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Helaas is dat tegelijk met Waldrock, maar ik zie VS wel op Dour. She Said Destroy in Black New York |
|
Toch maar geen Waldrock en hierheen. Gisteren kaartjes gehaald. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Jezus, wat was het vet gisteren. VSnares met de beste set die ik tot nu toe van hem gezien heb. Pure kunst Rotator als goeie 2e van de avond. |
|
die laatste Pink heef t toch echt wel zaaalig artwork signature |
|
Qua sound is het ook allemaal wel oke. Wel weer een beetje van hetzelfde. Hetzelfde geratel, rare samples en een goeie productie. Ik zit meer te wachten op zijn nieuwe full length, My Downfall, lijkt wat meer richting Rossz Csillag te gaan. |
|
Ik vind em -persoonlijk- niet meer echt interessant, hij doet elke keer de zelfde glitch trucjes, amen cuts en jungle bassen. Heb em een stuk of 4 keer gezien, opzich doet ie het goed, maar ik kan geen enkele ontwikkeling ontdekken. Ik ben gewoon wat uitgekeken op breakcore denk ik. Rossz Csillag vond ik ook niet geweldig, ik ken veel betere modern klassieke composities. Plus het album mist progressieve beats, hij gebruikt alweer die amen loop. Chocolate Wheelchair is denk ik mn favoriet. [Dit bericht is gewijzigd door rutgrrr op 10-09-2007 9:01] |
|
Ik ben nog opzoek naar 'Winter in the Belly of a Snkae' en 'Winnipeg in a Frozen Shithole'. Iemand die deze 'over' heeft of een mailorder weet? Ook een klein beetje Pink&Green overigens. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Die Winnipeg heb ik dit jaar nog weten te bemachtigen bij de Boudisque in Utrecht en volgens mij heb ik hem ook nog zien liggen bij de Plato. Ook de Revenge in Utrecht heeft zat electronische shit liggen. |
|
dezen heb ik: quote: zijn allemaal kk vet, en nu zwaar uitkijkend naar de nieuwe release die je op z'n myspace paar tracks al van kan checken.. is weer zo'n klassieke, maar gaat nog stapje verder dan Rossz csillag alatt született |
|
Nieuwe VSnares klinkt weer heerlijk. Lekker enthousiast geratel! |
|
signature |
|
hoe heet ie? Inter faeces et urinam nascimur |
|
Detrimentalist |
|
Zondag 6 juli VENETIAN SNARES Osaka Invasion feat Scotch Egg Ove Naxx + Bogulta + Maruosa Doornroosje Nijmegen |
|
Maruosa heerscht Suck my piss |
|
quote: vd week blind gekocht, maar kon me nog niet geheel overtuigen... "waar hebben we dit eerder gehoord" was het eerste wat in me opkwam. Het is leuk dat ie met oldschool samples aan de haal gaat maar het mist een stukje 'diepgang' en innovatie, daar tegenover staan wel weer 2 hele goede nummers (de laatste en nr 8) supertof en passend artwork, maar hij heeft me nog niet geheel weten te boeien... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |