|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
etceterah! signature |
|
Oh ik vind het afschuwelijk! Het stond opeens in mn muziek door een vriend van me en soms als ik al mn muziek op shuffle zette dan kwam dat er opeens doorheen knallen. Bah!!! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
In een genre waar ik op zich niet heel veel mee heb is dit wel een waanzinnig geniaal hoogtepunt. Vanaf 3:35 tot einde nadert het perfectie wat mij betreft. 'Neoclassical Breakcore'? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Damn ja, die moet ik nodig weer eens opzetten. No meat is sweater |
|
VS fans dienen dit te proberen alsook zijn metal werk http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3631985?hl=igorrr signature |
|
http://venetiansnares.bandcamp.com/album/affectionate Wel degelijk EP'tje, maar niet veel meer dan dat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
mijn favo VS nummer mijn favo Venetian Snares nummer. Na enkele minuten breakt de hell los signature |
|
Zelf nog niet gehoord. Iemand wel al? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Geinige EP, gewoon het degelijke breakbeat-geklooi. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
21 september staat Venetian Snares in Simplon! https://www.facebook.com/events/173581322776005/ Kaartje is inmiddels binnen. Zal mij benieuwen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Is dit een plaatjesdraaier? |
|
Zo geniaal als dit zal het wel niet worden, maar ik heb geen idee wat het gaat worden. Hopelijk niet zo'n tegenvaller als Amon Tobin in Simplon een X aantal jaren geleden.. Wat uiteindelijk een DJ set was, en omdat Neerlands meest populaire en ook uitgekotste "drum & bass" trio NOISIA hem had uitgenodigd het laatste half uurtje zo'n beetje uit NOISIA platen bestond en vervolgens NOISIA ook nog eens ging afsluiten. Laten we hopen dat het dit keer niet het geval is. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Venetian Snares doet alleen eigen tracks |
|
Oh ja, da's in Simplon binnenkort |
|
Uitgeprocedeerd meh IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wat is er nou weer mis met NOISIA? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ach ze zijn nogal popi, sommeige mensen trekken dat niet. Ik ook niet. Als er een dnb bass avond ergens is hoor je zowieso noisia en dat gaat irriteren. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ben niet echt een extreme kenner van het genre, maar och, Noisia.. het is voor drum&bass wat 'makkelijke', gelikte, voor mij persoonlijk weinig interessante muziek. De wat meer recente uitstapjes naar dubstep zijn al helemáál niet aan mij besteed. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Wat BJ zegt is wel waar. Het feit dat ze nu beats maken voor Korn e.d. zegt voor mij al genoeg. 8-10 jaar geleden waren ze voor mij echt iets speciaals in Groningen omdat ze altijd goeie artiesten naar Simplon haalden, zoals oa Amon Tobin en meer. Leuke actie dat ze Jonathan Davis dit jaar nog ff binnen 24u in Simplon hebben gehaald(en de boel hebben uitverkocht) maar dit heeft niks meer met de underground te maken. Bovendien vind ik Drum n Bass zn eigen stijl voorbij is gegaan de laatste jaren. Waar het begon als funky breakbeats, klinkt het tegenwordig meer naar techno met breakdowns en de vermoeiende uitstapjes naar dubstep. Hoe dan ook gun ik het de boys van Noisia van harte hoor. Ze werken er tenslotte hard voor. [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 08-08-2012 11:55] |
|
19 september ook in de kleine zaal in het Paard. |
|
Niets mis met Noisia. Gewoon heel luchtige, poppy drum & bass. Snares is wel beter, maar die twee zijn niet met elkaar te vergelijken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ach, die gasten van Noisia moeten ook ergens van rondkomen. Liever beats produceren voor Korn dan een bijbaantje bij de TNT of pallets sorteren naast je werk als DJ/producer lijkt mij. Bovendien maakt Noisia nog steeds hele dikke tracks, die Imperial EP die eerder dit jaar uit is gekomen is gruwelijk: http://www.youtube.com/watch?v=JnhjWUepaE8 Weinig poppy hier aan trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 08-08-2012 13:27] |
|
tijd voor Noisia topicje? |
|
lal@ teh tipoc IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |