|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Die plaat van Kraantje Pappie staat ook vol met moddervette Noisia-beats. Verrassinkje van dit jaar. |
|
quote: Volgens mij ook. Het enige gelikte eraan is dat ze weten hoe je frequentie-gewijs je track moet indelen voor maximale energie. Dat is erg moeilijk maar daardoor klinkt het dus "gelikt". Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
L') Godver, Kraantje Pappie; het wordt er niet beter op. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
met je Kont Plas Records, flikker op joh Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
L') Heerlijk, onbegrip. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
inderdaad, onbegrip Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: hetzelfde geldt oa voor Dope D.O.D. en Krause. Posij gaat nu tegenwoordig ook onder de Noisia vleugel. |
|
quote: nekschot. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
quote: Oh beter, drinken we een biertje. Hopelijk is het beter dan in Den Haag. |
|
quote: Hopelijk niet! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik hoop het ook! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik heb eigenlijk helemaal geen zin in dat kut simplon. doei IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Jammer man! |
|
Vette show in Simplon zojuist. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vertel er eens wat meer over? |
|
Een uur staan dansen als een spast. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
Ja, wel jammer dat Retardo z'n avatar geen eer aan wilde doen. =/ Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mijn oren piepen nog een beetje maar het was gaaf! Had wel gedacht dat Venetian Snares een live act zou doen ipv DJ set maar de muzikale chaos die ten gehore werd gebracht was erg goed. Veel lol gehad. Goede sfeer. Meer van dit soort avondjes! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Vond ik ook ja, ondanks een vreemd allegaartje aan bezoekers, van pillenslikkende kaalkopjes tot verdwaalde norse metalheads en van alles er tussen in. Ook negers. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Haha, waar ik nog het meest van opkeek waren die 2 vrouwen van 50+ die tijdens de set van Droon vooraan stonden te 'dansen' WTF? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Inderdaad ja, die zijn wel meer over de tong gegaan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hele gave avond gehad, nu totaal naar de tyfus. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |