|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
al aangepast Vaag trouwens, maar goed... |
|
Teveel frikandel joppie zeker? |
|
quote:Ja hoor, best gezellig... Als de heer Wietze tenminste niet TE foute muziek gaat draaien, mocht hij er weer DJ zijn... |
|
Ik kan hier jammer genoeg niet bij zijn, aangezien ik dan in Italie zit. Maar gloppe en mukkes zijn erg gezellig hoor! [Dit bericht is gewijzigd door morrigan op 19-06-2007 18:49] |
|
komt lugubre nou wel of niet spelen? en waar is arkhon infaustus gebleven op de bill? Wil je muilperen? |
|
Ja Wietze, pas hem es aan Arkhon Infaustus was al heel lang bekend dat die zijn vervangen door de Zweedse Tyrant. Het schijnt dat een local support niet mocht ofzo... |
|
quote: Beetje erg uitgebreide podiumopstelling stond geen losse support toe idd You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: We kunnen heel wat van Gorgoroth verwachten dus? spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik weet niet of je je borsten nat kan maken maar dat t leuk wordt = duidelijk You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Ik heb er (ook zonder Lugubre) iig veel zin aan. typfout aangepast [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 09-10-2007 21:33] Wil je muilperen? |
|
quote: Lugurbe, ha dat vinnik wel n leuke You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
HEUY!!!! Gaat deze tour nog wel door?...ik lees net dat ze interne problemen hebben |
|
i am writing to inform you about the fact that there has been taken a decision to split up the band, infernus on one side, gaahl and king on the other. we can not continue working together any longer. what is still not agreed upon is who rightfully get to keep the bands name, as it is both parts will to continue. since this will be a question of legal affairs, i am afraid this might take time to get sorted out. i am sorry for that. infernus, 21.10.2007 Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: |
|
In combinatie met het bericht van Wietse lijkt het me nu wel duidelijk: quote: Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Onderstaande bevestigd dat de shows gewoon doorgaan. King of Hell and Gaahl will do the planned European tour. Either way the tour will continue as planned. please check the website http://www.gorgoroth.org You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Geweldig altijd. Rechtzaken die moeten uitmaken wie de naam mag houden. Net een echte scheiding. "Wie krijgt de kinderen?" Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
in plaats van de bestelde 1 ticket, kreeg ik er 3. Iemand nog intresse? |
|
Haha, ze hebben hem direct uit het logo geshopped. |
|
Die Infernus zit toch niet vanaf het begin in de band of vergis ik me? Kan hij die naam wel claimen maar dat heeft dan weinig zin lijkt me. |
|
Ja, het zit ze wel aardig diep volgens mij Volgens mij is het trouwens onzin dat King de drijvende kracht was bij Gorgoroth sinds 8 jaar...dit zeggen ze vast gewoon om te fucken of om nog ff na te trappen... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Lijkt mij ook sterk, ja. En Gaahl al helemaal, natuurlijk. |
|
quote: Infernus is het enige originele lid. |
|
quote: O hehe apart, ik dacht juist dat Gaahl dat was. Dan ligt het wel anders natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-10-2007 16:13] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |