|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Wietze, heb je al tijden? Bla |
|
Oh ja, voor de liefhebbers is er een afterparty in Café mukkes vanaf 00.30 speelt daar het het Amerikaanse Death Metal gezelschap Solace of Requiem en de Duitse Thrashers van Moshquito, nachtconcert dus. Toegang helemaal gratis!! |
|
Is reserveren noodzakelijk? Wil toch komen en neem dus maar enkele uurtjes vrij van werk als alles goed gaat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Reserveren is niet mogelijk bij Romein, en voor online tickets verkoop is het nu al laat. Maar geen probleem, er zullen nog genoeg tickets aan de kassa te koop zijn, het zal niet uitverkocht raken. |
|
quote:Mooi, dan zie ik jou vrijdag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Kun je dit keer naar Groningen rijden voor Shoarma |
|
'k ga er waarschijnlijk ook bij zijn! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Gezellig Hub! Zinnin! quote: Autosleutels afpakken zodra hij dronken is en begint te zeuren over honger! Bla |
|
quote: Ik heb nog wel een ticket voor je. Ik heb er namelijk eentje over, doordat iemand niet meer meegaat. |
|
quote:Als het goed is zet Sykelig mij op de gastenlijst en heb ik dus geen kaartje nodig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ik blijf nuchter dit keer hehehe...moet nog naar Limburg terug rijden 's nachts. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Je gaat er zeker bij zijn hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: spijtig voor mij dan |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Btw, De Romein.....is dat waar begin dit jaar Kampfar met Elite speelde? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: was t bier zo lekker? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Ja. |
|
quote:Dat ook ja, weet niks meer van de terugweg hehe....maarre, het ging mij er om dat ik naar de juiste zaal toe rij...ben 1 keer in De Romein geweest en 1 keer in de Gloppe...wil nu wel bij de goede zaal uitkomen hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Thanks Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Heersch Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hubje, we gaan dit keer wel even eentje drinken he? |
|
quote:Prima (moet wel nog nuchter naar huis kunnen rijden ). Maar heb er wel veel zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmm.. ik zal er morgen in m'n eentje heen gaan, misschien wel leuk om wat mensjes van dit forum te ontmoeten? |
|
Hangt er vanaf of je male of female bent denk ik. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |