|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Tsss, blasfeem! Gorgorth's sterkste album zijn van voor Ghaal. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dat dacht ik wel ja! Pentagram rost de pannen van de daken. |
|
quote: Tuurlijk zijn Antichrist, Under the Sign of Hell en Pentagram de beste albums maar op de een of andere manier was in veronderstelling dat Ghaal er toen ook al bij zat |
|
Gaahl mocht willen dat hij de strot van Hat had. |
|
quote:Nopuh. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja dat blijkt nu, mijn fout |
|
quote: Toch kan hij het wel hoor, die vocals bij Gaahlskagg zijn geniaal. |
|
quote: Die Hat had idd echt een geniale strot op Pentagram. Wat Gaahl betreft, tja... ik vind hem bij Treldom toch echt meer op zijn plek. |
|
quote: Zou best eens kunnen dat die andere twee niet geldig zijn, nummers enzo. Dus zou ik niet zomaar gaan door verkopen. |
|
leuk om te weten, dus wordt het een gokje bij de ingang welke geldig is. |
|
quote: Ik dacht vroeger altijd 'Waarom noemt iemand zich in godsnaam 'Hoed'?' :') |
|
Wat te denken van Hoest? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Nee, ik zou even bellen. |
|
Gaahl, King, Teloch, Garghuf en Sykelig daar heb je een leuke band mee. Volgend jaar gaat Hellhammer de drums overnemen van Garghuf. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 25-10-2007 23:08] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:Gezondheid |
|
Hallo allemaal, Ik heb nog een kaartje over voor het concert in Leeuwarden. Bij interesse graag een pm sturen. |
|
Dit gaat me niet lukken. Marduk in Sneek ook al niet. Godverse ploegendienst Had ik maar 100000 vrije uren nog.. spelfout weggehaald... |
|
quote: Zonde, man! Lugubre speelt niet meer, toch? |
|
Nein. |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ach, ik kan Barbaars meepikken en Ensiferum ook. Waar blijft het Barbaars topic trouwens? Meestal is Deathwish wel op tijd met z´n eigen topics... spelfout weggehaald... |
|
Er was hier wel een Barbaars! topic dacht ik. Barbaars! is ook geen Fearsome productie trouwens, maar dat terzijde. Twee jonge mannen organiseren voor de eerste keer dit festival in samenwerking met Romein. |
|
Aanwezig. Hoop niet dat het te vroeg begint, ik moet eerst een halve avond werken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Grappig, ik kom wel eventjes kijken. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |