IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Za 10 nov: Gorgoroth + supports @ Waterfront, R'dam Vorige pagina | Volgende pagina
mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 02-11-2007 18:43 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Hallo allemaal,

Ik heb nog een kaartje in de aanbieding voor het concert van Gorgoroth in Leeuwarden op 9 november. Bij interesse graag een pm sturen.

[Dit bericht is gewijzigd door mardukfan op 02-11-2007 18:44]

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-11-2007 18:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Kan je lang wachten.
ZM heeft geen PM systeem. Noteer anders ff je email adres.

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 02-11-2007 18:46 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2007 18:45 schreef Slechtheid het volgende:
Kan je lang wachten.

Ik denk dat ie bedoeld of je hem een mailtje wil sturen en het mailadres kan je natuurlijk in het profiel terug vinden...

an evil incarnation of DEATH!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-11-2007 18:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Waar in Rotterdam ligt die zaal? Wil er graag naar toe namelijk. had ook al naar Leeuwarden gewild maar dat haal ik helaas niet met m'n werk

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Dark incarnation
Posted 02-11-2007 18:55 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2007 18:52 schreef Hub de Gallier het volgende:
Waar in Rotterdam ligt die zaal? Wil er graag naar toe namelijk. had ook al naar Leeuwarden gewild maar dat haal ik helaas niet met m'n werk

Ik ben er zelf ook nog nooit geweest, maar volgens mijn ega, die in Rotterdam woont is het vlakbij het centraal station, 10 min. loopafstand

Hub de Gallier
Posted 02-11-2007 19:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dat klinkt al mooi...hopelijk gaan de laatste treinen richting Limburg niet al te vroeg terug.

Sater
Usericon van Sater
Posted 02-11-2007 19:08 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Nou eerder station Blaak. Tussen de Erasmusbrug en de Willemsbrug in aan de centrumkant.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-11-2007 19:09 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2007 18:55 schreef Dark incarnation het volgende:
Ik ben er zelf ook nog nooit geweest, maar volgens mijn ega, die in Rotterdam woont is het vlakbij het centraal station, 10 min. loopafstand
Het is vlakbij station BLAAK. niks Centraal.

Fuck the world and fuck you

Hub de Gallier
Posted 02-11-2007 19:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Station Blaak? Is dat op dezelfde lijn vanuit Tilburg-Breda-Dordrecht?

Dark incarnation
Posted 02-11-2007 19:59 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2007 19:09 schreef mental het volgende:
Het is vlakbij station BLAAK. niks Centraal.

Ik zei toch dat ik er nog nooit geweest ben
Anyway is het wel 10 min. lopen vanaf centraal dan?
Want dan was die info iig wel juist
Maar goed station Blaak dus, kunt merken dat ik uit het mooie Eindhoven kom

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-11-2007 20:01 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

nee,als ik jullie was zou ik de metro pakken naar blaak vanaf centraal.vanaf dan is het een minuut of tien lopen ja.

Fuck the world and fuck you

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 02-11-2007 20:16 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2007 18:45 schreef Slechtheid het volgende:
Kan je lang wachten.

Haha je hebt gelijk, ben in de war met metalfan forum. Mailadres is:marduk94@hotmail.com

Dark incarnation
Posted 02-11-2007 20:17 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2007 20:16 schreef mardukfan het volgende:
Haha je hebt gelijk, ben in de war met metalfan forum. Mailadres is:marduk94@hotmail.com

Zoals dus in je profiel staat, wat iedereen kan zien, zoals ik dus al eerder zei...

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 02-11-2007 21:02 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2007 20:17 schreef Dark incarnation het volgende:
Zoals dus in je profiel staat, wat iedereen kan zien, zoals ik dus al eerder zei...

Zoals je vast ook wel weet wordt de mens steeds luier, dus is het beter om hem direct maar te posten.

Dark incarnation
Posted 02-11-2007 21:06 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2007 21:02 schreef mardukfan het volgende:
Zoals je vast ook wel weet wordt de mens steeds luier, dus is het beter om hem direct maar te posten.

Das wel luiheid van een erg hoog niveau dan, hahaha

Dark incarnation
Posted 10-11-2007 2:54 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Vandaag! Straks effe pitten na deze nachtdienst en dan, op naar Waterfront. Ben daar nog niet eerder geweest, dus zeer benieuwd!

Dark incarnation
Posted 10-11-2007 16:58 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Nog een paar uurtjes! Nog meer luitjes die gaan?

Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 11-11-2007 10:16 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Nou ben gisteren geweest, dat was wel ff geweldig. Tyrant vond ik zowiezo niks, Enthroned had ik meer van verwacht maar deed het niet echt voor me. Gorgoroth maakte dat alles gelukkig ff goed. Wat een show zeg!

Hub de Gallier
Posted 11-11-2007 10:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Tyrant gemist vanwege interview verplichtingen...Enthroned was stukken beter dan in Leeuwarden en Gorgoroth was weer gaaf hoewel ik het in Leeuwarden beter vond.
Jammer dat de kneus van de black metal maffia op het eind van de avond de boel ging verzieken.

Wel erg kut om die zaal te vinden, en kut dat na het optreden een DJ ging draaien waardoor de meeste metallers 'weg gejaagd' werden. Dit past natuurlijk niet na een avond metal....volgende keer dus toch anders oplossen mensen van Waterfront!!

Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 11-11-2007 10:24 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Oja, ook niet echt praktisch die torches bij Gorgoroth

Hub de Gallier
Posted 11-11-2007 11:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hier wat fotoos van zowel Leeuwarden als Rotterdam:

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-11-2007 11:07 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 10:20 schreef Hub de Gallier het volgende:
Jammer dat de kneus van de black metal maffia op het eind van de avond de boel ging verzieken.

Wat is er gebeurd?

Hub de Gallier
Posted 11-11-2007 11:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Er was een meid die, volgens die gast, hem provoceerde (wat volgens mij niet zo was want ze stond de hele tijd bij ons te dansen en praten). Die kerel heeft een tijdje boos staan kijken van afstand en zodra die meid backstage was kwam die gast verhaal halen bij ons waarom zij aan het provoceren was. Hij begon daar wat tegen een vriendin te kafferen die van helemaal niets wist en hij maar aggressief blijven roepen dat hij haar ging afmaken en nog meer van die bedreigingen. Het schuim stond zowat op z'n bek. Die vriendin is toen ook de backstage in gevlucht om die gast maar te ontwijken, bang voor ergere problemen. Daarna begon hij het hele verhaal schuimbekkend te herhalen bij die gast van Enthroned...die ook niet gediend was van die malloot.

Ik snap dat niet...vind zich zo stoer dat 'ie gaat kafferen en bedreigen tegen een meid die de helft kleiner was dan hem.....terwijl er eigenlijk helemaal niets aan de hand was. Stoer hoor

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-11-2007 11:25 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Jamaar hoe weet jij dat hij lid was van de Black metal maffia?
Sowieso, een blackmetalmaffia...

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-11-2007 11:26 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Dat stond op z'n visitekaartje.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com