|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan je lang wachten. ZM heeft geen PM systeem. Noteer anders ff je email adres. |
|
quote: Ik denk dat ie bedoeld of je hem een mailtje wil sturen en het mailadres kan je natuurlijk in het profiel terug vinden... an evil incarnation of DEATH! |
|
Waar in Rotterdam ligt die zaal? Wil er graag naar toe namelijk. had ook al naar Leeuwarden gewild maar dat haal ik helaas niet met m'n werk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik ben er zelf ook nog nooit geweest, maar volgens mijn ega, die in Rotterdam woont is het vlakbij het centraal station, 10 min. loopafstand an evil incarnation of DEATH! |
|
Dat klinkt al mooi...hopelijk gaan de laatste treinen richting Limburg niet al te vroeg terug. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nou eerder station Blaak. Tussen de Erasmusbrug en de Willemsbrug in aan de centrumkant. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Het is vlakbij station BLAAK. niks Centraal. Fuck the world and fuck you |
|
Station Blaak? Is dat op dezelfde lijn vanuit Tilburg-Breda-Dordrecht? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik zei toch dat ik er nog nooit geweest ben Anyway is het wel 10 min. lopen vanaf centraal dan? Want dan was die info iig wel juist Maar goed station Blaak dus, kunt merken dat ik uit het mooie Eindhoven kom an evil incarnation of DEATH! |
|
nee,als ik jullie was zou ik de metro pakken naar blaak vanaf centraal.vanaf dan is het een minuut of tien lopen ja. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Haha je hebt gelijk, ben in de war met metalfan forum. Mailadres is:marduk94@hotmail.com |
|
quote: Zoals dus in je profiel staat, wat iedereen kan zien, zoals ik dus al eerder zei... an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Zoals je vast ook wel weet wordt de mens steeds luier, dus is het beter om hem direct maar te posten. |
|
quote: Das wel luiheid van een erg hoog niveau dan, hahaha an evil incarnation of DEATH! |
|
Vandaag! Straks effe pitten na deze nachtdienst en dan, op naar Waterfront. Ben daar nog niet eerder geweest, dus zeer benieuwd! an evil incarnation of DEATH! |
|
Nog een paar uurtjes! Nog meer luitjes die gaan? an evil incarnation of DEATH! |
|
Nou ben gisteren geweest, dat was wel ff geweldig. Tyrant vond ik zowiezo niks, Enthroned had ik meer van verwacht maar deed het niet echt voor me. Gorgoroth maakte dat alles gelukkig ff goed. Wat een show zeg! |
|
Tyrant gemist vanwege interview verplichtingen...Enthroned was stukken beter dan in Leeuwarden en Gorgoroth was weer gaaf hoewel ik het in Leeuwarden beter vond. Jammer dat de kneus van de black metal maffia op het eind van de avond de boel ging verzieken. Wel erg kut om die zaal te vinden, en kut dat na het optreden een DJ ging draaien waardoor de meeste metallers 'weg gejaagd' werden. Dit past natuurlijk niet na een avond metal....volgende keer dus toch anders oplossen mensen van Waterfront!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Oja, ook niet echt praktisch die torches bij Gorgoroth |
|
Hier wat fotoos van zowel Leeuwarden als Rotterdam: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Wat is er gebeurd? |
|
Er was een meid die, volgens die gast, hem provoceerde (wat volgens mij niet zo was want ze stond de hele tijd bij ons te dansen en praten). Die kerel heeft een tijdje boos staan kijken van afstand en zodra die meid backstage was kwam die gast verhaal halen bij ons waarom zij aan het provoceren was. Hij begon daar wat tegen een vriendin te kafferen die van helemaal niets wist en hij maar aggressief blijven roepen dat hij haar ging afmaken en nog meer van die bedreigingen. Het schuim stond zowat op z'n bek. Die vriendin is toen ook de backstage in gevlucht om die gast maar te ontwijken, bang voor ergere problemen. Daarna begon hij het hele verhaal schuimbekkend te herhalen bij die gast van Enthroned...die ook niet gediend was van die malloot. Ik snap dat niet...vind zich zo stoer dat 'ie gaat kafferen en bedreigen tegen een meid die de helft kleiner was dan hem.....terwijl er eigenlijk helemaal niets aan de hand was. Stoer hoor Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jamaar hoe weet jij dat hij lid was van de Black metal maffia? Sowieso, een blackmetalmaffia... |
|
Dat stond op z'n visitekaartje. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |