|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee ff serieus, ik wil er allesch van weten, heerlijk vermakelijk dit soort praktijken. |
|
Dus er is serieus een blackmetalmaffia? Damn, dat is wel intens triest zeg. Gemiddelde leeftijd zal wel vrij laag zijn. Alsook het IQ. |
|
Inderdaad triest....die gast van Enthroned vertelde mij achteraf nog enkele van die trieste voorvallen van een tijd terug. Jammer dat zulke dingen voorkomen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Misschien was het je niet opgevallen, maar zelf stond ik er van een afstandje naar te kijken en ze was wel degelijk al de hele avond aan het provoceren op een hele irritante manier. Het feit dat het een vrouw is wil niet zeggen dat ze je avond mag proberen te verzieken... |
|
wat voor provocerend en iritant iets dee ze dan wel niet? Wil je muilperen? |
|
Heb haar pas na het optreden van Gorgoroth ontmoet via een vriendin dus wat ze daarvoor heeft gedaan weet ik niet....ben ik eerlijk in. Maar zoals die gast tekeer ging met zulke bedreigingen is te debiel voor woorden. Ben dan zelf zo volwassen om zo'n provocerend gedrag te negeren. Of sterker nog...spreek haar er dan zelf meteen op aan en ga niet op afstand boos staan kijken totdat zij eenmaal weg is om bij ons dan schuimbekkend verhaal te komen halen en ongenoegen te uiten en bedreigingen achter te laten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zag haar eerder op de avond uit het niets haar middelvinger naar hem opsteken. En vervolgens later zeer dicht bij hem in de buurt dansen en bewegingen achter z'n rug om maken alsof ze hem wilde slaan, een flesje drank voor z'n voeten gooien, op z'n tenen staan en uiteindelijk express hard tegen hem aanlopen. Lijkt me allemaal zeer storend. Toen hij er iets van zei is ze volgens mij direct backstage gevlucht. |
|
Kijk, dat eerdere heb ik niet meegekregen...ken haar verder ook niet eens. Is inderdaad ook irritant als dat waar is....en iedereen zou er iets van gezegd hebben uiteraard. Logisch. Helemaal gelijk in!! Maar doe dat dan wel meteen en wacht niet totdat ze eenmaal weg is om dan anderen aan te spreken op haar gedrag. Die andere meid, die er totaal niks mee te maken had, heeft de rest van de tijd staan trillen op haar benen door die verwensingen die zij naar haar hoofd heeft gekregen vanwege het gedrag van iemand anders. Ze (die meid die dus blijkbaar provoceerde) is trouwens niet eerder backstage geweest maar pas tegen het einde van de avond met Gorgoroth backstage gegaan. En in de tijd tussen het eind van de Gorgoroth show en het backstage gaan is er niemand geweest die haar op haar gedrag heeft gewezen...ik stond er tenslotte de hele tijd bij. Dat die gast geprovoceerd is dan door zo'n gedrag is begrijpelijk maar A. sta er boven en negeer het of B. zeg er meteen wat van tegen de betrokkene zelf. En buiten dat, al word je geprovoceerd dan nog zijn de dingen die die gast gezegd heeft buiten proporties! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik denk dat hij het de hele avond geprobeerd heeft te negeren, en toen ze uiteindelijk te ver ging heeft hij haar erop aangesproken waarna ze direct wegrende. Dat hij vervolgens de mensen erop aanspreekt die bij haar in de buurt stonden, verwachtend dat zij haar kennen, vind ik niet zo raar. Wat hij daarbij heeft gezegd weet ik niet maar ik kan me voorstellen dat als je je de hele avond al in loopt te houden (en misschien loopt er al langer een conflict, dat weten we niet) dat je dan misschien heftig reageerd. Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat het makkelijk is één persoon de schuld te geven van een situatie terwijl je niet weet wat er allemaal speelt en eraan vooraf is gegaan. |
|
Dat is het hem nou juist...zij ging onwetend backstage met Sykelig van Gorgoroth zonder alvorens aangesproken te zijn...en is dus ook niet weg gerend. Zij kreeg pas backstage te horen dat die gast zo tekeer ging. Of er al langer iets speelt weten we inderdaad niet, boeit me om eerlijk te zijn ook totaal niet, zijn tenslotte hun zaken en niet de mijne. Wat mij gewoon stoort is de verwensingen en bedreigingen die hij uitte naar iemand anders die er totaal niet niks mee te maken had. Anyway, dit topic gaat eigenlijk over het optreden dus laten we maar on-topic gaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Je gaat je toch niet laten provoceren door een vrouw, kom op zeg. |
|
De homo. Hoe was Gaahl in person trouwens? aardige gast? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
M'n interview van gisteren voor de geinteresseerden: http://www.vampire-magazine.com/article.php?aid=44262 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ghehe Against God and Government |
|
quote: Ja hoor, niks mis mee, gezonde beleefde jongen. |
|
Inderdaad een aardige, beleefde gast met best veel humor. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hi, hier 'het meisje'. Dat ik bij hem in de buurt danste dat klopt (kan irritant zijn). Die bewegingen alsof ik hem ging slaan, daar klopt niets van. Het flesje drank? Dat liet ik inderdaad vallen, maar niet expres voor iemand zijn voeten en ik ben al helemaal niet 'expres hard tegen hem aangelopen'. Misschien was ik wel irritant, maar het was niet mijn bedoeling één persoon in het bijzonder te 'onrespecteren'. Ken die gast amper, heb hem een paar keer in de Baroeg gezien. En die bedreigingen hoorde ik ook pas later. In ieder geval; normaal ben ik niet ZO irritant, misschien soms wel een beetje... Oh enne ik ben niet gevlucht aangezien ik me totaal niet bewust was van zijn woede... Ik ging een biertje halen.. for your info :-P Het optreden was in ieder geval top! |
|
En zo blijkt ieder er weer zijn eigen verhaal van gemaakt te hebben.... Het lijkt de rijdende rechter wel. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: +1 |
|
Nog iemand wat meer foto's / ander beeldmateriaal? |
|
Blaet. Late reatie misschien maar ik zie geen negatieve berichten over dit concert.. Ik vond 't echt een tering herrie.. voor zo'n zaaltje hoor je geen 2 dagen suis in je oor te hebben en 't was nauwlijks te horen welk nr ze speelden. Enthroned deed 't erg goed naar mijn mening, maar Gorgoroth.. waarschijnlijk niet eens hun schuld.. 't geluid was gewoon zwaar naar de kl&&en =/ Verder kwamen ze wel overtuigend over dus.. volgende keer beter dan maar. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Bij Gorgoroth ben ik er niet bij geweest, maar bij Gorefest en TMDC (ook in Waterfront) stond het geluid ook zo tyfushard dat ik het bijna niet meer naar mijn zin had. (Ik zag bij Gorefest zelfs iemand zo'n beetje het hele optreden met haar vingers in haar oren staan. Dat kan toch niet de bedoeling zijn...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Heej Altx, jij hier Nee inderdaad. Ze krijgen de indruk dat het niet "true" is als het geen pijn doet =P Nou m'n reet.. Dit concert was gewoon bestemd voor Baroeg. Waterfront was duidelijk niet bekend met extremere muziek voordat Baroeg enige tijd gesloten was.. Mayhem was daarintegen wel goed aan te horen. =/ Achja, tis gebeurd.. Baroeg is back in business dus laat Gorgoroth maar spoedig terugkeren met een tour voor het aankomende album. [Dit bericht is gewijzigd door Plague op 02-01-2008 23:12] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Gelul. Als het geluid in Waterfront kut is, komt dat doordat de geluidstech van de band zelfs de boel verneukt/ te hard zet OF doordat de band een ontiegelijk kutgeluid heeft op het podium/ uit de brakke apparatuur. Ik ben echter niet onbevooroordeeld. Ik heb namelijk ruim een jaar als geluidstech in Waterfront gewerkt. "Van stront kan ik geen goud maken", zei ik altijd als een band met kutgear een kutsound "neerzette". Alle apparatuur afregelen en instellen (drums stemmen, brakke amps afregelen etc..) kwam vooral bij de bands die het hards zeken over het monitor/ zaalgeluid voor. Mijn ex-collega's zijn zonder uitzondering zeer capabel en ze werken allemaal met een decibelmeter dus te hard draaien is echt uitgesloten als het personeel van Waterfront aan de knoppen draait. Ik heb het echter meerdere keren meegemaakt dat een band (of DJ) zelf een "techneut" mee had genomen die bijvoorbeeld vrolijk de limiters op de PA eruit liet knallen omdat het volume veeeeel te ver opengeschroefd werd. "Hard is mooi?", vroeg ik dan altijd maar voordat ik de overbelastingsbeveiliging weer uitschakelde. Of "groen = goed, rood = stoppen", als een techneut de meters het dieprood injaagde. In het algemeen geldt: als het zaalgeluid kut is komt dat 9 van de 10 keer doordat de band brakke gear heeft en/ of een eigen techneut meeheeft die geen idee heeft waar al die knopjes op die mooie mengtafel voor zijn. Enne, blekmetal moet toch ook juist kut klinken? Das hardstikke grim kvlt! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |