|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: WTF Zijn daar videobeelden van eigenlijk? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 16-10-2008 0:30] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Roger Taylor is het meest vergane glorie van het stel, neemt niet weg dat dit een heersch-nummer is en blijft. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Freddy is iig de meest vergane, lijkt me logisch. Ik vind het wel een gaf clipje, zo met dat opbouwen enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: Ik geef het grapje een magere 6,5... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Het is Freddie hè. |
|
Oja... Ik was in de war met freddy krueger, die's ook dood. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Maar die komt wel weer elke keer terug... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Queen ook... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mega band, Queen I, Queen II, A Night at the opera, A kind of Magic, The Miracle en Innuendo zijn mijn favorieten. Uber vet is de Live at the Rainbow video, waar ze nog ECHT puur rock waren! Grootste diepte punt: Hotspace. Punt van mixedup feelings: de comeback met Paul, ik mag die knaap niet. Wel het nieuwe album gekocht om de collectie compleet te houden, maar nog niet 1x volledig gedraait... totaal geen queen meer wat mij betreft. How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
quote: Nogal Krue(ger): Deze film kwam in hetzelfde jaar uit als Mercury stierf...check de muziekcomponist! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-12-2008 0:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Die vind ik om de foutheid wel weer gaaf hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Toevallig dat die dezelfde naam heeft als die Queen gitarist, zeg! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik wil die nieuwe plaat niet eens horen... |
|
Wat een goed nieuws, en laat Queen nu alsublieft rusten.. PAUL RODGERS Says He Is 'Pretty Much Done' With His QUEEN Collaboration - May 13, 2009 According to VH1 Classic Radio, singer Paul Rodgers seems to have amicably parted ways with QUEEN after spending a lot of time with them the past couple years. "Well, you know, we did a world tour, we did a second tour of Europe and the Far East and Eastern Europe and we did a studio album and I think we're kind of leaving it there gently," Rodgers told VH1 Classic Radio. "It's out there for us to do things in the future if there's something, a huge charity say like Nelson Mandela, I'm always open to that, but I think we are pretty much done." Next month, Paul Rodgers and the rest of BAD COMPANY will reunite for a tour. The trek, however, is just ten dates, leading many to question why it is so short. "Well, you know, I've travelled and I'm not worried about [the swine flu and] stuff like that," he said. "I usually find, to be honest with you, that most of those things are exaggerated way out of proportion. You know, I'm not afraid to travel, it's just I want to be able to focus more on waking up in one place and working on music, I think really, and that's really the reason. I think next year I'll probably be touring my brains out." Fans can see Paul and the rest of BAD COMPANY when the group kicks off their reunion tour on June 20 in Charlotte, North Carolina. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
God dank Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: :') |
|
Ik zou George Michael wel een uitstekende vervanger vinden voor Freddie. Sowieso een erg gave pik die George, vooral in die clip met al die politie-agenten na het pisbak-incident. En die geweldige vertolking van "Somebody to love" na de dood van Freddie, was gewoon het beste nummer toen. Iemand trouwens nog laatst die documentaire over Freddie gezien bij het Uur van de wolf? Indrukwekkend, zijn kracht na het HIV-nieuws, en ook hoe liefdevol zijn omgeving voor hem was. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Helemaal mee eens. Het is nu wel mooi geweest en je kunt alleen nog maar (meer) afbreuk doen aan die legende. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 13-05-2009 13:26] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Mochten ze dan toch verder gaan hoop ik toch echt dat ze voor Jeff Scott Soto gaa. Ik heb hier de cd en dvd van Jeff Scott Sote live at the Queen Convention. En daar laat hij even zien hoe goed hij de nummers kan vertolken. Echt bizar goed... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nu je het zegt ja, daar sloeg ik ook stijl van achterover, zeker qua zangkwaliteiten. Maar qua nichterigheid en theatraal doen ga ik toch voor George. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maar jij hebt weer gelijk dat George de beste was bij het memorial concert... Volgens mij stond hij daar ook met een enorme natte bilspleet aan Freddie terug te denken. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Vond het ook jammer dat ze niet verder gingen met George Michael, vind zijn stem er heel goed bij passen en Outside is een heerlijk nummer. Vond Queen met Paul Rodgers live overtuigend, alleen niet op plaat. Balen, had er hoge verwachtingen van. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |