IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Queen Vorige pagina | Volgende pagina
Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 15-10-2008 23:26 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

ben laatst naar Queen+Paul Rodgers geweest in Ahoy, en ja het kan natuurlijk nooit zo zijn als vroeger, maar wat een waanzinnige show was dat zeg! Ze hadden een enorme videowall op de achtergrond, en daar maakte ze veel gebruik van. Soms zag en hoorde je Freddy even (bijou, bohemian rhapsody) en vaak zag je geweldige beelden, zoals bij another one bites the dust. Rodger Taylor deed een geweldige solo waarbij het drumstel steeds meer om hem heen werd neergezet. En daarna speelde hij I'n in love with my car!
En het was gewoon super om mee te zingen met alle bekende nummers.
Paul deed ook nog wat van Bad Company en een solo nummer (seagull)
En al met al was het een geweldige avond, die ouwe mannen zetten toch maar ff een goede show neer.
hier mijn enige semi gelukte foto van mijn telefoon:


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-10-2008 0:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 23:26 schreef Helnorsk het volgende:
En daarna speelde hij I'n in love with my car!



WTF
Zijn daar videobeelden van eigenlijk?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 16-10-2008 0:30]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-10-2008 0:37 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-11-2008 15:07 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Roger Taylor is het meest vergane glorie van het stel, neemt niet weg dat dit een heersch-nummer is en blijft.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-11-2008 15:13 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Freddy is iig de meest vergane, lijkt me logisch.

Ik vind het wel een gaf clipje, zo met dat opbouwen enzo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-11-2008 15:13 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 november 2008 15:13 schreef De Tegenpartij het volgende:
Freddy is iig de meest vergane, lijkt me logisch.









Bruce Banner


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-11-2008 15:23 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2008 15:13 schreef De Tegenpartij het volgende:
Freddy is iig de meest vergane, lijkt me logisch.

Ik vind het wel een gaf clipje, zo met dat opbouwen enzo.


Ik geef het grapje een magere 6,5...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 09-11-2008 15:34 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2008 15:13 schreef De Tegenpartij het volgende:
Freddy is iig de meest vergane, lijkt me logisch.

Ik vind het wel een gaf clipje, zo met dat opbouwen enzo.


Het is Freddie hè.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-11-2008 15:35 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Oja...


Ik was in de war met freddy krueger, die's ook dood.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-11-2008 15:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2008 15:35 schreef De Tegenpartij het volgende:
Oja...


Ik was in de war met freddy krueger, die's ook dood.

Maar die komt wel weer elke keer terug...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-11-2008 15:42 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Queen ook...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Daan Access
Woest
Usericon van Daan Access
Posted 09-12-2008 22:20 by Daan Access Wijzig reactieProfiel van Daan AccessQuote dit berichthttp://www.myspace.com/daniel_dijkstra

Mega band, Queen I, Queen II, A Night at the opera, A kind of Magic, The Miracle en Innuendo zijn mijn favorieten.

Uber vet is de Live at the Rainbow video, waar ze nog ECHT puur rock waren!

Grootste diepte punt: Hotspace.

Punt van mixedup feelings: de comeback met Paul, ik mag die knaap niet. Wel het nieuwe album gekocht om de collectie compleet te houden, maar nog niet 1x volledig gedraait... totaal geen queen meer wat mij betreft.


How about a nice cup of shut the fuck up!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2008 0:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 november 2008 15:35 schreef De Tegenpartij het volgende:
Oja...


Ik was in de war met freddy krueger, die's ook dood.




Nogal Krue(ger):
Deze film kwam in hetzelfde jaar uit als Mercury stierf...check de muziekcomponist!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-12-2008 0:21]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-12-2008 10:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2008 22:20 schreef Daan Access het volgende:


Grootste diepte punt: Hotspace.

Die vind ik om de foutheid wel weer gaaf hoor


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sater
Usericon van Sater
Posted 10-12-2008 11:21 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2008 0:21 schreef Mutilator het volgende:

Nogal Krue(ger):
Deze film kwam in hetzelfde jaar uit als Mercury stierf...check de muziekcomponist!


Toevallig dat die dezelfde naam heeft als die Queen gitarist, zeg!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 10-12-2008 12:05 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik wil die nieuwe plaat niet eens horen...



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-05-2009 12:54 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Wat een goed nieuws, en laat Queen nu alsublieft rusten..

PAUL RODGERS Says He Is 'Pretty Much Done' With His QUEEN Collaboration - May 13, 2009

According to VH1 Classic Radio, singer Paul Rodgers seems to have amicably parted ways with QUEEN after spending a lot of time with them the past couple years.

"Well, you know, we did a world tour, we did a second tour of Europe and the Far East and Eastern Europe and we did a studio album and I think we're kind of leaving it there gently," Rodgers told VH1 Classic Radio. "It's out there for us to do things in the future if there's something, a huge charity say like Nelson Mandela, I'm always open to that, but I think we are pretty much done."

Next month, Paul Rodgers and the rest of BAD COMPANY will reunite for a tour. The trek, however, is just ten dates, leading many to question why it is so short.

"Well, you know, I've travelled and I'm not worried about [the swine flu and] stuff like that," he said. "I usually find, to be honest with you, that most of those things are exaggerated way out of proportion. You know, I'm not afraid to travel, it's just I want to be able to focus more on waking up in one place and working on music, I think really, and that's really the reason. I think next year I'll probably be touring my brains out."

Fans can see Paul and the rest of BAD COMPANY when the group kicks off their reunion tour on June 20 in Charlotte, North Carolina.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-05-2009 13:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

God dank


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 13-05-2009 13:19 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2008 11:21 schreef Sater het volgende:
Toevallig dat die dezelfde naam heeft als die Queen gitarist, zeg!


:')


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-05-2009 13:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik zou George Michael wel een uitstekende vervanger vinden voor Freddie. Sowieso een erg gave pik die George, vooral in die clip met al die politie-agenten na het pisbak-incident. En die geweldige vertolking van "Somebody to love" na de dood van Freddie, was gewoon het beste nummer toen.
Iemand trouwens nog laatst die documentaire over Freddie gezien bij het Uur van de wolf? Indrukwekkend, zijn kracht na het HIV-nieuws, en ook hoe liefdevol zijn omgeving voor hem was.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 13-05-2009 13:26 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 13 mei 2009 12:54 schreef Staalman het volgende:
Wat een goed nieuws, en laat Queen nu alsublieft rusten..



Helemaal mee eens. Het is nu wel mooi geweest en je kunt alleen nog maar (meer) afbreuk doen aan die legende.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 13-05-2009 13:26]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-05-2009 13:32 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2009 13:25 schreef bastianus het volgende:
Ik zou George Michael wel een uitstekende vervanger vinden voor Freddie. Sowieso een erg gave pik die George, vooral in die clip met al die politie-agenten na het pisbak-incident. En die geweldige vertolking van "Somebody to love" na de dood van Freddie, was gewoon het beste nummer toen.
Iemand trouwens nog laatst die documentaire over Freddie gezien bij het Uur van de wolf? Indrukwekkend, zijn kracht na het HIV-nieuws, en ook hoe liefdevol zijn omgeving voor hem was.


Mochten ze dan toch verder gaan hoop ik toch echt dat ze voor Jeff Scott Soto gaa. Ik heb hier de cd en dvd van Jeff Scott Sote live at the Queen Convention. En daar laat hij even zien hoe goed hij de nummers kan vertolken. Echt bizar goed...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-05-2009 13:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2009 13:32 schreef Staalman het volgende:
Mochten ze dan toch verder gaan hoop ik toch echt dat ze voor Jeff Scott Soto gaa. Ik heb hier de cd en dvd van Jeff Scott Sote live at the Queen Convention. En daar laat hij even zien hoe goed hij de nummers kan vertolken. Echt bizar goed...

Nu je het zegt ja, daar sloeg ik ook stijl van achterover, zeker qua zangkwaliteiten. Maar qua nichterigheid en theatraal doen ga ik toch voor George.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-05-2009 13:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Maar jij hebt weer gelijk dat George de beste was bij het memorial concert... Volgens mij stond hij daar ook met een enorme natte bilspleet aan Freddie terug te denken.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-05-2009 17:18 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2009 13:25 schreef bastianus het volgende:
Ik zou George Michael wel een uitstekende vervanger vinden voor Freddie. Sowieso een erg gave pik die George, vooral in die clip met al die politie-agenten na het pisbak-incident. En die geweldige vertolking van "Somebody to love" na de dood van Freddie, was gewoon het beste nummer toen.
Iemand trouwens nog laatst die documentaire over Freddie gezien bij het Uur van de wolf? Indrukwekkend, zijn kracht na het HIV-nieuws, en ook hoe liefdevol zijn omgeving voor hem was.


Vond het ook jammer dat ze niet verder gingen met George Michael, vind zijn stem er heel goed bij passen en Outside is een heerlijk nummer.

Vond Queen met Paul Rodgers live overtuigend, alleen niet op plaat. Balen, had er hoge verwachtingen van.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen