IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Queen Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 13-05-2009 17:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

George Michael kan er echt niet aan tippen hoor, ben blij van. Rogers ook niet natuurlijk.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-05-2009 17:28 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Dat heb ik toch ook niet gezegd?


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-05-2009 17:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nee, maar Michael of Rogers, tis mij om het even.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-05-2009 16:06 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Idols-deelnemer mogelijk nieuwe voorman Queen

Uitgegeven: 23 mei 2009 08:41
Laatst gewijzigd: 23 mei 2009 15:01


LOS ANGELES - Een deelnemer aan de Amerikaanse Idols wordt mogelijk de nieuwe zanger van de Britse rockgroep Queen.

Zanger Adam Lambert maakte enorme indruk op de rockgroep met een gezamenlijk optreden in de finale van het muziekprogramma, zei gitarist Brian May van Queen in een vrijdag gepubliceerd interview met muziekblad Rolling Stone.

''Temidden van de chaos was er geen rustig moment om met Adam te praten, maar ik wil zeker met hem samenwerken'', stelde May.

Voorman

De legendarische Britse rockgroep heeft sinds de dood van Freddy Mercury in 1991 geen permanente voorman gehad.

De 27-jarige Lambert legde het in de finale van Idols overigens af tegen zijn rivaal, zanger Kris Allen. Lambert trad op met Queen en rockgroep KISS.

Bron: NU.nl


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-05-2009 17:03 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ik vind hem maar te homofiel overkomen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-05-2009 17:05 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Te en queen? Dat kan toch niet?

Ik vind george m. trouwens ook perfekt voor de baan.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-05-2009 17:12 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

George Aikel opvolger van Freddy...

Ga je schamen.


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-05-2009 17:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Want? De somebody to love versie met hem geeft toch wel duidelijk de indicatie dat hij het kan. Heel goed kan, zelfs.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-05-2009 17:17]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-05-2009 17:24 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Omdat ik vind dat ie in de verste verte niet aan Freddy kan tippen...
Eigenlijk niemand trouwens.

Zijn veelzijdigheid en unieke geluid zijn niet zomaar door iemand te vervangen.

Het genre van Queen past mijn inziens ook niet bij GM.



 


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-05-2009 17:27 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2009 17:12 schreef Forever After het volgende:
George Aikel opvolger van Freddy...

Ga je schamen.


Freddie is met ie, homo. Ga je schamen.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-05-2009 17:38 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht



Een y typen in engelse namen zit er ietsje teveel in geloof ik...



 


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-05-2009 17:40 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

à la Freddie Mercury.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-05-2009 18:28 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Jezus, wat gooien May en Taylor de naam Queen te grabbel. Echt te stom voor woorden! Wat dat betreft alle respect voor Deacon, dat is de enige die zich aan de afspraak heeft gehouden.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


master-rens
Usericon van master-rens
Posted 24-05-2009 11:53 by master-rens Wijzig reactieProfiel van master-rensQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/rensiemetal

Mijn vader is ook een queen fan.
Ik kan de muziek van queen zeker waarderen, maar ik zal er niet een cd van kopen.
Op het moment vind ik ''stone colf crazy'' het beste.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-05-2009 12:07 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2009 11:53 schreef master-rens het volgende:
''stone colf crazy''


Gaaf, dat nummer ken ik niet! Is dat de spelletjes remix van Stone Cold Crazy?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Colf



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2009 21:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





3:45 Beck , 4:00 AC/DC, 5:07 GNR

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-06-2009 21:28]


signature


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-06-2009 21:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zitten een paar hele gave bij ja


Je moeder.


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 26-06-2009 17:26 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Hahaha, geweldig!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-05-2011 12:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-05-2011 12:51 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik kan niet goed onder woorden brengen hoe enorm moe ik ben van die hele FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-meme en alle bijbehorende onleukigheid.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-05-2011 12:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 27-05-2011 13:03 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 12:51 schreef Ralph het volgende:

Ik kan niet goed onder woorden brengen hoe enorm moe ik ben van die hele FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-meme en alle bijbehorende onleukigheid.

+999

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 27-05-2011 13:03]


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 27-05-2011 13:14 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 12:51 schreef Ralph het volgende:
Ik kan niet goed onder woorden brengen hoe enorm moe ik ben van die hele FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-meme en alle bijbehorende onleukigheid.


Memes zuigen per definitie gruwelijk hard.

Dit daarentegen heerscht natuurlijk wel weer:



Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-06-2011 2:00 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Op BBC2 was net een documentaire over queen. Morgenavond deel 2.

http://www.queenonline.com/news-archive/press-release-queen-days-our-lives-/


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-09-2011 7:47 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hebben Brian en Roger nou echt niet door dat ze juist het tegenovergestelde doen en de naam Queen om zeep helpen... Hebben ze een masterclass van Gene Simmons gehad ofzo? Stelletje eikels.


QUEEN Drummer Says Tribute Project Protects Band Legacy - Sep. 26, 2011

According to The Pulse Of Radio, Roger Taylor says that the bottom line for him and Brian May launching the talent search for their Queen Extravaganza production is quality control. The pair is prepping a self-produced tribute act to tour next year "playing QUEEN's music combined with unseen footage and a production spectacle" which is completely sanctioned and controlled by the band.

Taylor admitted that there are several reasons for the band to put their energies into the tribute show, but it's mainly to protect the brand name of the group. "Well, that is definitely, I would say, the key aspect. I'm not going to pretend it's the only aspect. I mean, but whether this makes any money or not, I can't tell at this stage. Obviously, I'll be honest — I hope it does — but it's turning into an exciting project now. But it is for that very reason. There were literally hundreds of these tribute bands, and most of them are pretty cheesy, and I just thought it really is diluting whatever we might've had."

QUEEN is urging talented fans "who think they have what it takes to play Brian May's guitar riffs in 'Sheer Heart Attack' or do their best Freddie Mercury vocals on 'Bohemian Rhapsody'" to upload their auditions to www.queenextravaganza.com."



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen