|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ikke ga ook naar het concert in 013!! heb er echt wel zin in, op tattoo the planet vond ik moonspell volop cool dus... tot dan BEHHH! |
|
Op 8 maart komen ze naar den Biebob (Vosselaar, België)... En ik zal er ook zijn... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
013: - Darkzone - Shagrath666 - karnivoor - Undertaker Biebob: - Sharteel Je moeder. |
|
ik ga naar Tilburg en Hardenberg MOONSPELL ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
013: - Darkzone - Shagrath666 - karnivoor - Undertaker Hardenberg: - Undertaker Biebob: - Sharteel Je moeder. |
|
013: - Darkzone - Shagrath666 - karnivoor - Undertaker = voice of thunder en me neefje Hardenberg: - Undertaker Biebob: - Sharteel [Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 06-02-2002 18:22] |
|
013: - Darkzone - Shagrath666 - karnivoor - Undertaker - voice of thunder en me neefje - McDoom Hardenberg: - Undertaker Biebob: - Sharteel Ik ga dus ook wel, maar dan wel mooi voor Tiamat! |
|
- Darkzone - Shagrath666 - karnivoor - Undertaker - voice of thunder en me neefje - McDoom - Vampie - Helmet Hardenberg: - Undertaker Biebob: - Sharteel [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 06-02-2002 23:03] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
- Darkzone - Shagrath666 - karnivoor - Undertaker - voice of thunder en me neefje - McDoom - Vampie - Helmet - Carpet Crawler (Large-forum) + aanhang - -}Raptor{- (Large) - Tinky Winky (Large) - The Mage (Large) Hardenberg: - Undertaker Biebob: - Sharteel Bring The People Together |
|
Ja, ik zie het al, dat gaat weer erg eenzaam worden daar in den Biebob 013 - Darkzone - Shagrath666 - karnivoor - Undertaker - voice of thunder en me neefje - McDoom - Vampie - Helmet - Carpet Crawler (Large-forum) + aanhang - -}Raptor{- (Large) - Tinky Winky (Large) - The Mage (Large) Hardenberg: - Undertaker Biebob: - Sharteel Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
013 - Darkzone - Shagrath666 - karnivoor - Undertaker - voice of thunder en me neefje - McDoom - Vampie - Helmet - Carpet Crawler (Large-forum) + aanhang - -}Raptor{- (Large) - Tinky Winky (Large) - The Mage (Large) - Elanthia Hardenberg: - Undertaker Biebob: - Sharteel |
|
013 - Darkzone - Shagrath666 - karnivoor - Undertaker - voice of thunder en me neefje - McDoom - Vampie - Helmet - Carpet Crawler (Large-forum) + aanhang - -}Raptor{- (Large) - Tinky Winky (Large) - The Mage (Large) - Elanthia - White Tree Hardenberg: - Undertaker Biebob: - Sharteel Tiamat ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
013 - Darkzone - Shagrath666 - karnivoor - Undertaker - voice of thunder en me neefje - McDoom - Vampie - Helmet - Carpet Crawler (Large-forum) + aanhang - -}Raptor{- (Large) - Tinky Winky (Large) - The Mage (Large) - Elanthia - White Tree Hardenberg: - Undertaker Hof ter Lo: (dus niet in Biebob) - Sharteel - Mordheim "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Hmm, ik ga deze keer het kopen van een ticket een beetje in de gaten proberen houden... |
|
Voor de mensen die naar 013 gaan valt er vooraf /acheraf niet ergens iets te drinken /meeten? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
De nieuwe TIAMAT clip (gezien op tmf rockzone...) vind ik maar tegen vallen, een beetje pop/rock met wat gothic trekjes oude tiamat beter! |
|
quote: hehe wordt zeker net zo goed geregeld als met xmassfest hehe maar das goei, in die wiskeybar daar ergens aan de linkerkant van de winkelstraat (als je van de 013 links gaat en dan weer rechts) Je moeder. |
|
quote:Ehm, nou woon ik toch al weer aardig wat jaartjes in Tilburg.. maar ik heb geen idee wat je bedoelt... Bedoel je niet gewoon de Ierse pub aan de Korte Heuvel? Daar hebben ze een Wiskey bar/hoek en daarnaast zat vroeger een winkel waar je Wiskey kon kopen (weet niet zeker of ie er nog zit, je kijkt er zo overheen namelijk). Ik heb eigenlijk geen idee wat er zo vroeg op de zondag al open is. Andere optie is wellicht Cafe Cul de Sac (ook op de Korte Heuvel). Is een redelijk rustige toko met ontspannen muziek (van dEUS via the Pixies tot EELS). En wat nou regelen? Gewoon die afgesproken kroeg in wandelen.. wij zorgen wel dat we er op tijd zijn, kunt ons moeilijk missen dacht ik zo. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Nou ik heb net vernomen dat ik toch wel naar de 013 ga. M'n -inmiddels- ex vroeg vriendelijk of ik toch meeging. Zij had de kaatjes eerder gekocht so... |
|
Ja... nu hang je jongen. |
|
ik heb al andere meeting gaat er helemaal NIEMAND naar Hardenberg? ik ga daar lekker in me 1-tje heerschen o ja, Darkscar gaat mee... gaan we met zijn 2-en heerschen daar?? ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: tzag eruit als een whiskey bar ofzo... blauwe gevel verder week et nie meer... noem maar es een naam misschien dak et weer weet Je moeder. |
|
quote:Da's inderdaad de Ierse pub Die doen dan? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Daar spreken we gewoon af. Ach wij lopen anders alle café's wel af! |
|
mcdoom: das het eerste cafe waar we met xmassfest in zijn geweest daar kwamen we ons aller dargull tegen remember? Je moeder. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |