IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Moonspell + Tiamat concerten Vorige pagina | Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 06-03-2002 20:28 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

oh ja, die tent waar de pooltafel niet mee wilde werken.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 06-03-2002 22:21 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Naja.. ik kom ook maar ff hoorde ik net.

Life doesn't get much better than this!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-03-2002 17:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dus... meeting, daar? en hoe laat? 3 uur? 2 uur?

Je moeder.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-03-2002 18:36 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Nou, er vanuit gaande dat niet iedereen even laat aankomt en het feit dat wij een leuk plaatsje (onze vaste plaats in de zaal zo'n beetje) willen hebben... vanaf 14:00?

I'm not being rude. You're just insignificant.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-03-2002 19:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik vinnet goed, reken dus maar op undertaker, mcdoom en ik

Je moeder.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 07-03-2002 19:25 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Gezellig

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 07-03-2002 20:28 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

McDoom vind het ook goed. Ik kwam er trouwens pas vandaag achter dat het 's middags al begint. Beters, dan kunnen we met de trein en tòch alle bands zien!

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 07-03-2002 23:59 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2002 19:13 schreef karnivoor het volgende:
ik vinnet goed, reken dus maar op undertaker, mcdoom en ik

ik zei al dat ik hele tijd terug al met andere menschen zou afspreken van ander forum...

Maar xie wel of dat helemaal goed gaat
en we komen pas om half 3 in tilburg aan

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

SilenoZ
It is goed toe bie ievel...zo fuk it al!
Usericon van SilenoZ
Posted 08-03-2002 0:09 by SilenoZ Wijzig reactieProfiel van SilenoZQuote dit berichthttp://www.envy.nu/thekovenant

013
- Darkzone
- Shagrath666
- karnivoor
- Undertaker
- voice of thunder en me neefje
- McDoom
- Vampie
- Helmet
- Carpet Crawler (Large-forum) + aanhang
- -}Raptor{- (Large)
- Tinky Winky (Large)
- The Mage (Large)
- Elanthia
- White Tree
- SilenoZ
- Seraphictine

Hardenberg:

- Undertaker

Hof ter Lo: (dus niet in Biebob)

- Sharteel
- Mordheim

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-03-2002 19:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 maart 2002 23:59 schreef Undertaker het volgende:
ik zei al dat ik hele tijd terug al met andere menschen zou afspreken van ander forum...

Maar xie wel of dat helemaal goed gaat
en we komen pas om half 3 in tilburg aan

dan gaan mcdoom en ik wel eerder

Je moeder.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 08-03-2002 19:29 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

O god, neeeeeeeeeeeeeee, het is NU, in de biebop...

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 08-03-2002 21:02 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2002 19:28 schreef karnivoor het volgende:
dan gaan mcdoom en ik wel eerder

You bet, mate!!

NocturnalSupremacy
.
Usericon van NocturnalSupremacy
Posted 08-03-2002 21:32 by NocturnalSupremacy Wijzig reactieProfiel van NocturnalSupremacyQuote dit bericht

ik ben er ook zondag in 013

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 09-03-2002 2:29 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Wie weet ben je ook in die Ierse kroeg daar te vinden???

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 09-03-2002 13:31 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

'k Ben gisteren geweest in Hof Ter Loo.. Er was schandalig weinig volk, maar een goei feestje.. Moonspell was supergoed - ze klonken lekker vet en veel steviger dan op de nieuwe cd (waar zowat alle numers vandaan kwamen). Tiamat en vooral Flowing Tears vond ik minder.. De foto's volgen..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 10-03-2002 2:33 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Eindelijk, vandaag zie ik Tiamat weer eens!

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-03-2002 10:24 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik hoop dat ik het red ben zo ziek als een hond

ik probeer om 14.00 in de whiskeybar te zijn..ter herkenning ik heb iets langs paars aan..beetje naat beneden kijken

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-03-2002 22:18 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Enne? Wassie goed of nie?
Ik had veel minder verwacht maar vooral Moonspell hebben mijn verwachtingen overtroffen; veel ouwe shit == mooi! (En velen dachten ook zo aan de reakties te zien)

Maare MAN die zangeres van Lacuna Coil........zo'n babe had ik echt nie verwacht!!
Oi mamma qui bambina!!!
GrrRRRRrr.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 10-03-2002 22:50 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Erg gaaf allemaal inderdaad! We hebben ons weer eens prima vermaakt. Prima optredens, vooral Moonspell was heel goed.

En vantevoren in de Ierse pub was ook erg gezellig. Even gezellig gekletst met onder andere Karnivoor en McDoom (en Undertaker natuurlijk, maar die moest zonodig de Mac gaan plunderen ).

Jammer dat we jullie niet meer tegen zijn gekomen in 013 zelf. Die twee foto's scannen we wel ff zodra het rolletje vol is.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 11-03-2002 1:00 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Moonspell was geweldig!
alleen wel jammer dat ze Vampiria geschrapt hadden.....

Ik zag de playlist, en daar stond ook vampiria bij met een steep er doorheen
nu maar hopen dat ze die wel in Hardenberg spelen

Kvond Flowing Tears errug leuk spelen, en lekker enthousiast! was leuk
Tiamat was op zich goeie muziek, maar die lui waren saai....

en tja..
zoals al gezegd
Moonspell speelde lekker en zat er lekker in, alleen de set van nummers had voor mij iets beter gemogen

ze lieten nummers als: Mephisto, Vampiria, Ruin & Misery en Alma Mater achterwege

dus dat was wel jammer, maar evengoed was het geweldig! Angelizer weer, wat is dat een gaaf live nummer zeg!!! wow!

Moonspell staat nog steeds op 1 in mijn *de band die ik gezien heb* lijst

Flowing Tears -->
Tiamat -->
Moonspell -->

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 11-03-2002 1:16 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Was wel leuk vandaag; weer twee nieuwe gezichten leren kennen iig, nl. Helmet en Vampie(mama).
Dat was het wel.
Ohja de bands....Hmmm. Flowing Tears heb ik gemist.
Tiamat daar kwam ik voor, maar dat was ruk. Ik was eerst depri dat ik het begin had gemist(de helft ofzo), maar toen ik het tweede deel wel zag was ik er al blij van. En "Vote for Love" is helemaal te zielig voor woorden. Ach, wie weet klinkt het op CD wel goed(ik kan namelijk als enige in de wereld zeggen dat ik alle Tiamat-cd's die hiervoor uitkwamen kan waarderen).
Moonspell was in het begin ook niet wat, maar later ben ik wel zo af en toe uit mijn dak gegaan. Wel een wisselvallige band zeg.
Jammer dat Moonspell tegenwoordig zo duister mogelijk probeert te zijn, terwijl ze gewoon niet duister zijn. Die zanger is dus het ergste, bah!
De leukste muziek die ik vandaag gehoord heb waren de oude nummers van My Dying Bride en Anathema die gedraaid werden na de optredens. Dat zegt al wel genoeg.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-03-2002 9:50 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

grin....mama

Vond het heel goed,helaas niet alles gezien ik had weinig zin om 013 onder te kotsen
Volgende keer beter...hoop ik

Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 11-03-2002 10:13 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Ik vond het gisteren al fantastisch beginnen met Flowing Tears. Wat kunnen die live geweldig spelen, was er echt van onder de indruk (vooral mijn favoriet "Portsall" dat rustigerre nummer was geweldig!). Heb na afloop ook gelijk hun cd gekocht die ik nu grijs draai
Tiamat daarna was ook heel strak, lekker swingend en meeslepend! En niet saai zoals ik had verwacht.
En met de perfecte meezing-afsluiter "Vote For Love" incl. Stephanie Duchêne van Flowing Tears (net als tijdens een ander nr.).
En toen was het de beurt aan MOONSPELL.
een schitterende opkomst, heel mysterieus!
Hun optreden was veel toffer dan tijdens Tattoo The Planet!
Alleen jammer dat het zo kort duurde hun optreden en dat ze dus een paar krakers niet speelden...
Maar al met al was het een meer dan geslaagde middag/avond....

Bring The People Together

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2002 17:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

was wel geinig allemaal maar sinds zaterdag klonk et best zacht allemaal

de meeting en de resi was nog wel het leukste behalve dak genadeloos moest pissen tussen arnhem en zutphen en de bus niet uit kon

owjah de bands, tiamat vonk wel cool behalve dat laatste (kelly family cover) nummer dat ze speelden

moonspell was wel geinig maar inderdaad, kmiste de nummers die ik wilde horen

maar twas wel leuk (en duur ) weekendje

Je moeder.

Langharige Tekkel
cd pub | beer
Usericon van Langharige Tekkel
Posted 11-03-2002 18:11 by Langharige Tekkel Wijzig reactieProfiel van Langharige TekkelQuote dit bericht

JAAAAAAAAAA!
Eindelijk ook es op internet en meteen maar wat posten op ZM
Gisteren was het VET bij Moonspell... zoals de karnivoor al zei viel die Kelly Familyachtige Tiamat een beetje tegen maar goed Jammer dan
Na Moonspell nog staan te beuken op de muziek die gedraaid werd..
Morgen WEER naar Moonspell (je moet toch wat) en lekker naar het okselhaar van die zangeres kijken hehehe
Vooral Undertaker was daarvan ERG gecharmeerd NOT
Grtz

Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com