IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Moonspell + Tiamat concerten Vorige pagina
Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 11-03-2002 19:45 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2002 22:18 schreef MBMarduk het volgende:
Enne? Wassie goed of nie?
Ik had veel minder verwacht maar vooral Moonspell hebben mijn verwachtingen overtroffen; veel ouwe shit == mooi! (En velen dachten ook zo aan de reakties te zien)

Maare MAN die zangeres van Lacuna Coil........zo'n babe had ik echt nie verwacht!!
Oi mamma qui bambina!!!
GrrRRRRrr.

ehm.. ik mis volgens mij de link tussen Cristina en Moonspell geloof ik????

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 11-03-2002 20:05 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2002 18:11 schreef Langharige Tekkel het volgende:
JAAAAAAAAAA!
Eindelijk ook es op internet en meteen maar wat posten op ZM
Gisteren was het VET bij Moonspell... zoals de karnivoor al zei viel die Kelly Familyachtige Tiamat een beetje tegen maar goed Jammer dan
Na Moonspell nog staan te beuken op de muziek die gedraaid werd..
Morgen WEER naar Moonspell (je moet toch wat) en lekker naar het okselhaar van die zangeres kijken hehehe
Vooral Undertaker was daarvan ERG gecharmeerd NOT
Grtz

Oh oh, Hij is er nu ook.

White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 11-03-2002 21:18 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

ff tussen m'n huiswerk door geweest...

Flowing Tears vond ik erg goed, alleen een enkel nieuw nr vonk nie ech super (laatste 2 waren wel VET). Het ouwe werk was super uitgevoerd (ondanks de vermagering van de bezetting, en dan bedoel ik niet dat de zangeres vroeger vet was )
Wil alleen wel weten wat die gitarist bij zijn gitaar hield om die melodielijn zo vloeien te houden (een of ander apparaatje)

Tiamat was echt genieten, tja het zijn niet de grootste feesters op het podium, maar ze waren gewoon
En de nodige zelfspot: "this next song is from 'A deeper kind of slumber', but it's not one of the boring ones."

Moonspell opende erg mooi
en speelde gelukkig ook wat ouder werk
Ze zijn alleen te trots op het decor: te veel licht ondermijnde de sfeer die het ongetwijfeld moest oproepen. Wel lache dat ze bij elk nummer een show proberen te bouwen: ik verwacht nu nog een nr over Duncan MacLeod

Tiamat

Ik had nogal wat te doen thuis dus ik was snel weer pleiten...
Als iemand nog iemand met een My Insanity shirt heeft zien lopen en een bril op z'n neus en een staart (ergens midden vloer), best kans dat ik dat was

NocturnalSupremacy
.
Usericon van NocturnalSupremacy
Posted 11-03-2002 21:24 by NocturnalSupremacy Wijzig reactieProfiel van NocturnalSupremacyQuote dit bericht

hehe ik vond het ook erg cool :-) vooral Moosnpell,flowing tears en tiamat vond ik iets minder...

het meest hilarische vond ik nog dat er aan het begin een gozer rondliep met kettingen om z'n shirt heen en corpsepaint over z'n hele gezicht en toen ik ff naar de wc ging stond ie bij de wastafel ofzo al dat corpsepaint met wcpapier van z'n gezicht af te halen

Langharige Tekkel
cd pub | beer
Usericon van Langharige Tekkel
Posted 13-03-2002 13:02 by Langharige Tekkel Wijzig reactieProfiel van Langharige TekkelQuote dit bericht

Guys eat your heart out
Samen met Undertaker nog bijna 2 uur backstage geweest met Moonspell en Flowing tears! Lekker wiet roken en zuipen...
Was helaasch de bob (GROM) dus kon niet met alles meejdoen maar DAMN dat was ff heavy!
HARDENBERG ROELEERT!

GRTZ LHT

Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-03-2002 13:09 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2002 19:45 schreef Bintmeister het volgende:

ehm.. ik mis volgens mij de link tussen Cristina en Moonspell geloof ik????

Idd, er IS geen link tussen de 2. Er staat ook een alinea-break ertussen ofnie?

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 13-03-2002 14:03 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Hardenberg was het gaafste concert waar ik OOIT ben geweest!!
de show was weer super van Moonspell
alleen WEER geen vampiria en nu lieten ze ook 2econd skin weg... maar ach.... t was vet!

Flowing Tears was nu ook beter
(zangeres had zich nu wel geschoren en herkende ons nog van Tilburg )
Tiamat speelde op zich wel lekker, maar nog steeds niet mijn muziek en show...

NA het concert heerschte nog het hardst
Eerst kwam ik Moonspell zanger Fernando Ribeiro nog tegen dus ik liet effe mijn Daemonarch cd signeren en nog wat cd's en me kaartje... ik ben er nog steeds niet achter WIE Daemonarch nou zijn, Fernando zei dat het geheim was omdat het dan leuker was..

daarna effe alle leden mijn gekregen drumstok laten signeren...

Toen wilden we nog de handtekening van de bassist (Sérgio) maar die schoot niet op met naar beneden komen

dus werden we uitgenodigd om naar boven te komen
Daar mochten we op de bank gaan zitten en kregen bier aangeboden.. dus we hebben gezellig met Moonspell, Flowing Tears en nkele Tiamat-leden bier gedronken en wa wiet gerookt, geblowed en muziek gemaakt

Kheb nog met Fernando Ribeiro (zanger Moonspell dus) een duet gezongen Ghostsong, echt cool! en Pedro (toetsenist en gitarist) speelde dus gitaar

Ook speelde de Roady (ofzo) nog heel veel vage liedjes op de gitaar
Fernando speelde nog Norwegian Black Metal (zoals hij zei, kweet alleen de band niet)
Ricardo (lead gitarist) speelde Slayer, Iron Maiden (mijn verzoek) en Metallica

was iig erg gaaf

en toen we weg wilden was het Podium op slot al, dus konden we niet weg
en toen gingen we maar effe aan die lui om de sleutel vragen
maar we moesten door de achterdeur
hehe

da wast eigenlijk wel

Moonspell heerscht!

Undertaker, Darkscar en Langharige Tekkel dus

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Langharige Tekkel
cd pub | beer
Usericon van Langharige Tekkel
Posted 13-03-2002 14:09 by Langharige Tekkel Wijzig reactieProfiel van Langharige TekkelQuote dit bericht

owjah...
*Heersch*
die freaking deur zat op slot jah
hehe
wel true om dat meej te maken
alles al donker daarbinnen
dus weer naar boven om iemand te vragen waar we er in hellsnaam uit kunnen
Zit hier nog steedsch na te Heerschen!

Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg!

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 27-03-2002 9:40 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

De foto's vor wie niet in het concertfotografie topic kijkt:

Moonspell

Tiamat

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 27-03-2002 13:10 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Cool!!!
moonspell foto's!!
*slaat op*

kheb al best wat foto's van Tilburg en Hardenberg

kheb zelf ook foto's, maar geen scanner

dus tja....

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 27-03-2002 16:11 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Cool!!

Maar geen Flowing Tears foto's??

Bring The People Together

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com