|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wat vind je de beste dan? |
|
ik wil ook even kwijt dat ik triumph of steel toch iets anders vind dan de andere cd's, t steekt toch net iets anders in elkaar die nummers, (zijn ook andere drummer en gitarist dacht ik) maar is wel een toffe cd btw, begin nummer van 20 minuten dacht ik Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Correctie: Ruim 28 minuten lang epos over Achilles vs Hector. en idd, ik vind The Triumph... ook meer een epos over diverse historische evenementen gaan, terwijl de andere cd's vnm over Brothers of Metal, Hail and Kill, Into Glory Ride en Return of the Warlord gaan. maw Meer over zichzelf als great warriors, dan over een epos.(Uitzonderingen daargelaten zoals bijv. Thor) Er is idd een zekere familie samenspanning hiero. Go Mikey Go! heh heh heh En wat betreft solo's: Sting of the Bumblebee en Black Arrows van bassist Joey de Maio is zeker Net als de 2 1/2 minuut durende solo (My Spirit Lives On) van gitarist Karl Logan is super! Die moet je hem gewoon ZIEN spelen! Zelfs Snaack had zoiets van: |
|
quote: ow dat Logan dat tappen zo leuk heen en weer onderste boven en weer normaal over zn hele gitaar hals deed dat was idd goed ziek zeg ! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Natuurlijk heerscht MANOWAR!!! KILL WITH POWER!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 10-12-2002 19:22] http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Manowar kan mij niet echt boeien.... |
|
Ik val in de categorie "get lost".... The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed! |
|
onlangs eens op een engelstalig metalforum geweest en daar gebruikten ze als variant op de gekende "you're gay!"-frase "you're manowar!" nu on topic: tis nie mijn ding ... maar ieder zijn goesting hé In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: juist i know, en daarom vind ik nou niet echt dat Manowar een overgewaardeerde band is, meeste metalheads kotsen er namelijk op Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik heb er niets van, en ben ook niet van plan om er iets van aan te schaffen, maar ik kan het wel waarderen wanneer het gedraaid wordt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
manowar rulezzzz goth ting |
|
quote: Kings of Metal blijft mun favoriet Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Yep, Manowar met hun 'never ending war on heterosexuality..' Ik denk dat dit stelletje homo's het goed zal doen bij de COC. Als je een METALfan bent, vermijd deze drag-queens als de pest. |
|
quote:vind jij! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: hm, als je metal gaat beoordelen op t uiterlijk gedrag van de gene die t spelen ik luister het om de muziek, en die vind ik gaaf dat uiterlijk van die gasten kan me eigenlijk niet boeien Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: idd Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Yup, manowar heerscht! Heb 't hele assortiment op LP en CD in m'n bezit! |
|
quote: haha ik alleen op cd, maar wel allemaal (behalve de verzamel cd's) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
heh heh heh Me too! "one more beer, and heavy metal, and I'm just fine!" bdw: metal beoordelen op uiterlijk vinnik niet juist! Die gasten van Hammerfall bijv. zien er ook niet uit (behalve de zanger dan), maar daarom kan ik hun muziek nog wel waarderen! En dan die blackmetal koppen: nee, die zijn knap!! En vooral die nogal progressieve kleding van bands als The Kovenant.... Maar blackmetal is coole muziek!!! Kortom: muziek wordt gewaardeerd om de muziek, niet door het uiterlijk van de muzikanten! |
|
quote: offtopic Die kerel kan over niets anders praten dan homos in elk topic waar die wat loopt te blaten (hij is er zelf stiekum 1) van zulke gasten hebben we er al genoeg op ZM (waaronder ikzelf, en ja ik ben homo sapiens)offtopic Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
In 1989 heb ik ze live in Paradiso Amsterdam gezien. Dat was een goed concert. Het geluid mocht niet te hard, want dat had te maken met de omwonenden en de staat van het gebouw (ofzo). Een paar jaar later zag ik ze in de Jaap Eden Hal. Ze waren toen meer met de dames in het publiek bezig dan met muziek maken. Toen ook mijn hart mee ging doen op de ritme van de drums (het geluid stond veeeeeeel te hard), zijn we naar huis gegaan... dat was niet leuk meer! Verder: het zijn een stelletje ouwe kerels die denken dat ze er nog prachtig uitzien... maar goed, als zij daar blij mee zijn If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Manowar de muziek is redelijk alleen de instelling van hun is een beetje dom |
|
Manowar = Iron Maiden = the Max!!!!!! |
|
Manowar = Iron Maiden = the Max!!!!!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |