|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
tja ik vin dr dus geen ruk aan maar ja smaken verschillen he REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: en zal ook vooraltijd blijven heerschen Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
zeker Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
manowar heerst, alleen die laatste cd is de slechtste die ze hebben uitgebracht. jammer, zeker omdat het 6 jaar heeft geduurd |
|
zo verschrikkelijk fout dat het verschrikkelijk gaaf is wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Je zegt het I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: vind ik ook, ik had eerlijk gezegd verwacht dat er ook geen cd's meer uit zouden komen, maarja er staan wel een paar nummers op die wel aardig zijn, maar vooral het begin van Manowar heerschte, met name in de 'Ross The Boss' periode Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Da zijn een bende luls!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Tja , da ligt er zo dik op, ze doen t er gewoon om (hoop ik ) Nie alles is topmuziek (k heb er nie veel van) maar soms es gewoon beuken moet kunnen [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 26-11-2002 13:27] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
HEUY!!!! Manowar is geweldig!!!!! Je kunt gewoon alle teksten meezingen. Je hoeft maar een paar woorden te kennen: Metal Steel Brothers Dat is gewoon de harde kern van Manowar!!!! 20-12-02 lekker poseren met de true metal gasten |
|
Manowar gaat er bij mij wel goed in Inderdaad ijn lang niet alle nummers goed, maar een aantal weten een dergelijk gevoel neer te zetten dat weinig andere bands lukt, ik vind ze fantastisch, inclusief de teksten (jaja, ik vind Wizard en Sacred Steel ook goed :D), al dat serieuze gedoe is ook niet alles Ik kijk nu al uit naar het concert in de IJsselhallen 8) NP: Immortal - Solarfall For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Manowar is wel leuk, maar waarom zijn die drums zoooooooooooo saai, kan die drummer eens geen drie verschillende drum-riffs (of hoe je dat ook heet) in één nummer spelen dan steeds maar het zelfde Beluister enkel de drums en je valt in slaap Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: luister 'triumph of steel' het eerste nummer en je hoort ruim 5 minuten aan drumsolo's edit ik moet niet overdrijven [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 26-11-2002 14:13] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Manowar , tuurlijk......vind ik ze niet goed (hehehehe....) nee, ze hebben mij nooit echt kunnen boeien. |
|
Heersch, dikke heersch. |
|
Manowar is gewoon de ware heavy metal, soms zijn ze echt veel te cheesy, maar ze hebben gewoon ook ongelofelijk vette platen gemaakt. Iemand nog kaartjes/busritten voor zwolle of keulen btw? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: ow jah ze kwamen in zwolle... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hehehehe metal in zwolle? Je moeder. |
|
quote: jaha, maar zwolle is dan ook wel heel boeiend enzo... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
moet wel want januari ga ik er wonen Je moeder. |
|
quote: Get lost! Manowar is tof! |
|
quote: doe het niet , doe het niet , doe ..... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
te laat, de kamer heb ik al maar laten we maar es ontopic gaan: manowar zuigt hehehe Je moeder. |
|
manowar is om te janken |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |