|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Eh, ik vind dat stuk persoonlijk echt verschrikkelijk saai, hoe technisch het ook mag zijn, het kan me gewoon niet boeien Verder zal ik eens wat meer op de drums letten, of misschien moet ik dat maar niet doen Ehh.. NP: Jeff Wayne - War Of The Worlds Pt. 1 For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
manowar is zwienwild |
|
Heeft iemand een idee of er nog bussen of zo vanuit Limburg naar Zwolle of Keulen gaan? Of heeft iemand die met de auto gaat nog twee plaatsen over?(tegen betaling) Ik MOET gewoon naar Manowar!!! |
|
Wat is de beste, bruutste, meest onmeunig hardst heersende, ferm geweldigste MANOWAR (LIVE-)DVD??? En waar ik kan ik 'm krijgen? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Wat je net noemde is een contradictio in terminis. Is een 'zekere persoon' fan van Manowar of zo? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Schei toch uit. Het is voor een verjaardag. (ow wacht nee... 'ik koop hem voor de interviews') Maar er moet toch vast wel zo'n enorm vette MANOWAR-DVD bestaan, waarvan elke fan het erover eens is dat dat ding heerst. Toch? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Fuck.. als je je huis de 10e in een Manowar-vestiging veranderd dan weet ik niet of ik wel naar binnen durf.. |
|
Het feest is buiten . Ik hou helemaal niet van Manowar. Maarreh, ff wel antwoord op m'n vraag graag van iemand want anders moet ik naar cadeauplan B en die is toch minder. Dus: quote: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Bij bol.com hebben ze HELL ON EARTH 3 (2dvd) voor de zeer schappelijke prijs van 35 euro .. aangezien sequels altijd slechter zijn moet je waarschijnlijk deel 1 hebben |
|
quote: Ik heb die derde, maar aangezien het de enige is die ik heb, heb ik geen referentie. Vind hem wel goed, het manowar-bier-tieten sfeertje druipt er van af, en er zitten zat grappige momenten in. Verder ben ik niet echt zo een DVD liefhebber, dus weet niet wat je zoal nodig hebt om een DVD goed te vinden. |
|
Ik heb Part II. (Fire and Blood) Hier voor me, dus ik zal 'm ff omschrijven. Staat Hell on Earth Part II op en Blood in Brazil (Monsters of Rock 1998 registratie EN een must voor de fan !) + Nog een sloot aan bonus zooi. Ik denk dat je deze moet hebben. Beeld en geluid van het concert in Brazil is briljant. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Thanx. Dan ga ik morgen eens in de stad kijken of hij daar ligt, anders wordt het bestellen... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
die gasten zijn zo fout dat het leuk is, inclusief pony [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 28-06-2004 16:56] |
|
quote: Een DVD speler in ieder geval. Aangezien we het hier over Manowar hebben is het niet mogelijk dat er uberhaupt een goede DVD van bestaat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
op 1 nummer na vind k ze geweldig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik ongeveer andersom. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Manowar is toch een soort He-Man (Masters of the universe)? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
MANOWAR RULES! |
|
quote:Op alle nummers, behalve die ene, na, vind je ze ongeweldig? Is dat niet hetzelfde? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Pleasure Slave? |
|
The KINGS En ze H.E.E.R.S.C.H.E.N "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Minstens. |
|
H.O.M.O.'S. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |