|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
deuren zullen om 19.00 uur open gaan en om 19.30 uur zal Moker beginnen als eerste band |
|
quote: quote: Amen, broeder! Moker zeker checken, zalige live band. [Dit bericht is gewijzigd door filip@deathmetal.be op 08-08-2007 22:24] |
|
ik ben zeker erg benieuwd want de cd klinkt super van Moker. Zeer goeie openingsband dus. Allemaal komen!!!!!!!!!!!!! |
|
Ben verplicht om te komen door zekere logee's Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
kijk dat is nog is super om te horen |
|
quote: Oh? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
om half 1 rijdt er zoiezo nog een trein iig naar Utrecht en de laatste bus gaat om 1 uur. vanaf station Houten is het ongeveer 10 minuten lopen naar de zaal, ook rijden er bussen die stoppen bij Chipolata vanaf station Houten. Routebeschrijving en dergelijke komen deze maand op de website te staan |
|
*schop* |
|
quote: Ik denk dat ik toch maar op de fiets ga. Die bussen in Houten zijn leuk, maar je ziet gelijk het hele dorp Misschien dat ze daarom maar 1x per uur rijden Dat 10 minuten lopen vanaf het station klinkt trouwens redelijk positief. Chipolata ligt toch in de buurt van het zwembad? Hoe hard loop jij eigenlijk Hatsjikidee! |
|
quote: Lol!!!!! Als dat je levensdoel is zou ik mezelf liever gelijk van kant maken! |
|
quote: Groet uit hillegom, net alsof je er fokking trots op bent! Homeau! |
|
Ik heb trouwens net arnoud gemeeld om een kaart te reserveren, doe dat ook maar effe... |
|
quote: Wie is jullie? (mark, jonathan? arnoud?) Was jij die dude van unique leader die ook op hellfest was? Lijkt me cool om eens kennis te maken. |
|
hehe ik ben Arnoud. Mark en Jona zijn vrienden uit Haarlem die ik niet zo vaak spreek. snap je m weer? hehe. reservering staat genoteerd. oh ja, als je gewoon goed doorloopt is het echt maar 10 minuten |
|
schup |
|
quote: Schop? Het is pas in November Kan niet eeuwig op pagina 1 blijven staan van forum On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hehe idd |
|
wat moet je nou maurits hillegom rulles het is gewoon een wereld stad beter als dat focking bloemingdale achterlijk gat ...maar goed we gaan in iedergeval houten ff op zijn kop zetten lijkt me wel een plan beetje extra geld mee voor cdees goed man, he arnoud moet ik jou ook nog ff een mailtje sturen voor een kaartje of ligt ie al klaar ...........groet mark he jullie moeten anders ook eens naar haarlem komen kunnen we daar een keer los gaan soort van.. |
|
quote: nee hillegom heeft geen dierentuin |
|
quote: hee man, mail me toch nog maar even alle namen van de mensen die meekomen naar arnoud.123@live.nl dat is voor mij het makkelijkst. website komt deze week online en ook de flyers gaan deze week naar de drukker. is erg vet allemaal geworden |
|
Hierbij de flyer! De website komt eind volgende week online op www.houtendeathfest.com en dan zal ook de papieren versie van de flyer verkrijgbaar zijn op veel verschillende plekken in nederland bij concerten. Mooi voor thuis aan de muur! [Dit bericht is gewijzigd door uniqueleader666 op 30-08-2007 20:56] |
|
hmmm waarom de flyer het opeens niet meer doet begrijp ik niet. zien andere mensen m nog wel? |
|
Nee, ik zie 'm ook niet meer. |
|
hmmm vanavond maar s gaan sleutelen dan. stond wel vrolijk in dit topic, beetje bloedsporen en dergelijke |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |