|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
omdat de looproute best lastig is als je houten niet kent. |
|
quote: ik ben er zeker, en jij gaat gewoon mee |
|
- Arnoud - Pantalaimon - Slurp - Cadaveria - Valorian - Zillah + 1 - Unholy Mary - PossessedPacman - Mascha [Dit bericht is gewijzigd door uniqueleader666 op 01-11-2007 23:16] |
|
quote: omdat sommige mensen lui zijn. zelfs als het niet korter zou zijn. anyway: zinin! How can I know so many never really knowing anyone? |
|
- Arnoud - Pantalaimon - Slurp - Cadaveria - Valorian - Zillah + 1 - Unholy Mary - PossessedPacman - mascha - Doomy iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
- Arnoud - Pantalaimon - Slurp - Cadaveria - Valorian - Zillah + 1 - Unholy Mary - PossessedPacman - mascha - Doomy - Guttaarist is er nog zo'n shirtje 'L' over ?? owja , pre party in Alkmaar ? : [Dit bericht is gewijzigd door Guttaarist op 02-11-2007 3:56] |
|
er is zeker nog een shirtje over. bij deze heb ik m voor je gereserveerd geef maar even je naam door via hier. das wel makkelijk [Dit bericht is gewijzigd door uniqueleader666 op 02-11-2007 8:19] |
|
- Arnoud - Pantalaimon - Slurp - Cadaveria - Valorian - Zillah + 1 - Unholy Mary - PossessedPacman - mascha - Doomy - Guttaarist - Orklord en jup Ron, pre-party in Alkmaar. |
|
Ron dus.... hehe |
|
hmmm Alkmaar is wel ver weg, misschien dat ik met Led Astray mee kan rijden. Al met al wel een vette pre-party |
|
quote: Ook als je Houten wel kent Hatsjikidee! |
|
- Arnoud - Pantalaimon - Slurp - Cadaveria - Valorian - Zillah + 1 - Unholy Mary - PossessedPacman - mascha - Doomy - Guttaarist - Orklord - Basement metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Ik ben er ook zo goed als zeker bij |
|
zulke lijstjes zie ik graag Het was allemaal nog even spannend of extreme violence niet op het laatste moment af zou zeggen maar gelukkig gaat het allemaal door |
|
Balen, ik wou hier wel bij zijn maar kan niet |
|
oh zaterdag, deze zaterdag? |
|
quote:ja deze zaterdag! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:jeetje |
|
Was een mooi feestje gister |
|
Arnoud for president ! , Vet feestje gast , ; goede organisatie , zeer geschikte lokatie en vette bands ! .. persoonlijke verrassing Extreme Violence , jammer da ze gin merch bij hadden en dan nog Hertog Jan eej .. |
|
godverdomme man wat een vet feestje. Tering druk en een extreem harde moshpit de hele avond. Thanx allemaal, was te gek. 12 APRIL de volgende editie en dan van 13.00 tot 01.00. |
|
Was erg gezellig!De bands waren niet mijn ding, maar ik heb me uitstekend vermaakt. Jammer dat de pastasaus zo snel op was Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Bands en de saus, was inderdaad erg lekker |
|
Ja, het was een mooi feestje! Beste bands waren voor mij Toxocara en Despondency. Mooie zaal ook, prima te doen op de fiets vanaf Utrecht Lunetten |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |