|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
daar is ie weer. Ik raad mensen aan die er heen willen gaan te reserveren aangezien het behoorlijk snel gaat |
|
quote: Hey Arnoud! Je gaat me toch niet vertellen dat de Chipo uitverkocht gaat raken he!? Dat zou een unicum zijn. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
inderdaad is het met de website een klein beetje uitgelopen, de flyer is nu te vinden daar en komende dagen zal de website afgemaakt worden. |
|
quote: Uitverkocht lijkt me niet helemaal haalbaar, maar ja laten we het hopen |
|
quote: Wil best reserveren, maar welke link moet dan gevolgd worden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:googlen op chipolata en dan op hun site kijken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
zie ook de opening van dit topic, daar staat een emailadres op, verder op chipolata.nl en nu nog maar een keertje dan. arnoud.123@live.nl, gewoon je naam en het aantal kaartjes dan komt het helemaal goed |
|
|
|
quote: Prima site; geweldig ook die reeks onleesbare logo's [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-09-2007 22:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hehe thnx, als je er even goed naar kijkt dan lukt het wel toch mailtje trouwens gelezen?? [Dit bericht is gewijzigd door uniqueleader666 op 11-09-2007 13:59] |
|
hmm nog niks gehoord. |
|
schop |
|
ondanks het vertrek van de bassiste van toxocara komen ze gewoon spelen |
|
Hierbij het tijdschema Moker 19.30 – 20.00 Toxocara 20.20 – 20.50 Defeated sanity 21.10 – 21.50 Extreme violence 22.10 – 22.50 Despondency 23.10 – 23.50 [Dit bericht is gewijzigd door uniqueleader666 op 03-10-2007 14:13] |
|
omhoog |
|
Yes we hebben het ontwerp voor de shirts af. ze zijn zeer gelimiteerd dus als je er eentje wil kan je mailen via de website www.houtendeathfest.com, daar kan je gelijk ook het ontwerp zien |
|
Vandaag is de laatste dag dat je kaarten kan reserveren, heb je nog niet beslist? dat maakt niet uit want er zijn nog voldoende kaarten aan de deur te koop. Ik ben benieuwd wie er van hier allemaal van plan zijn af te reizen. lijstje dan maar: - Arnoud - Pantalaimon - Slurp |
|
lijstje dan maar: - Arnoud - Pantalaimon - Slurp - Cadaveria - Valorian - Zillah + 1 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ben er misschien ook... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:gezellig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Voor de mensen die de bus pakken vanaf station houten (lopen is en korter en goedkoper de bussen vindt je achter de albert heyn |
|
Lijstjes !! - Arnoud - Pantalaimon - Slurp - Cadaveria - Valorian - Zillah + 1 - Unholy Mary Hatsjikidee! |
|
quote: Dus waarom zou je dan de bus pakken als lopen korter is? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |