|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Bowling, listening to heavy metal and drinking beer at the same time: Heavy Metal Bowling. A combination between the best of these three worlds. To both keep the entertainment value and the musical value high, DJ Patchman Spandex Marco will take place behind the turntables. He will take care to let it stay 1982 forever! Heavy Metal Bowling takes place at thursday, september 20th, and will cost you €20,-. For this you will get the following program: - At 20.30 all bowlers are expected to gather at The Little Devil, where DJ Patchman Spandex Marco will play his first heavy tunes. - The Little Devil will sell beer at reduced prices. At 21.30, we will go to Bowling Dolfijn, where the bowling starts at 22.00. - From 22.00 untill 0.00 you can bowl and as much beer (wine and soda's too) FOR FREE, and DJ SPANDEX PATCHMAN MARCO will play tunes during the bowling. - Special prices for the high scores (that can either be high scores or fastest throw). Free CD's, T-shirts, etc. - After 0.00, Spandex Moshin Patchman Marco will spin his heavy tunes again at the Little Devil. You do need to register for this event. You can do this in 2 ways. Sent an email to frank [at] zxzw [dot] nl, or go to the Little Devil and register at the bar. You need to pay directly after registering. If you register online, you can pay by bank transfer. You can register untill september 5th 2007 and places are limited to 100, so BE QUICK OR BE DEAD!!!!! more info on www.zxzw.nl [Dit bericht is gewijzigd door EVACUATE op 24-07-2007 12:47] |
|
First strike still deadly [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 24-07-2007 12:51] |
|
klinkt ruig! |
|
LOL bowling ballen en een tros metalheads. Ik weet niet of dat een goed idee is. |
|
quote: Hehehe, Metal wordt steeds meer mainstream! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ik dacht dat men met helezware ballen (loden ballen?) ging bowlen. Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
Hoe verzin je het? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik vind dit wel redelijk geniaal ^^ |
|
En ik vind dit redelijk debiel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Fantastisch. :') Wat is de volgende stap? Aquagymen met metal? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
de term "gay" heeft een nieuw hoogtepunt bereikt Against God and Government |
|
Metal bowlen, geniaal! Ik kan dit alleen maar toejuichen natuurlijk. Erg jammer dat het op een donderdag is alleen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Zo'n reactie snap ik niet zo goed. Je zuipt je elke week compleet naar de tyfus, je staat honderd keer als een volslagen botmongool op foto's (voor de goede orde: niet erg, ik doe het ook), links en rechts wissel je homosuele grappen uit over dikke snikkels e.d., je bezoekt concerten als dat van Carpathian Forest waar ze nota bene in vrouwen-ondergoed staan te spelen en dan ben je opeens te goed voor metal bowling???? Tering, sommige mensen zitten vreemd in elkaar. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 25-07-2007 21:37] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Het is jammer dat ik dan op vakantie ben. |
|
quote:Mijn punt is dat ik het debiel vind dat overal maar de term 'metal' bij gezet moet worden. Als men normaal niet van bowlen houd dan zou het ineens wel cool zijn als het metalbowlen is?! Velen vinden karaoke kut....maar als het metalkaraoke is dan is het ineens gaaf. Ik bedoel, waarom specifiek iets 'metal' noemen terwijl het eenzelfde bezigheid is als anders met uitzondering van de gedraaide muziek op de achtergrond???? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik denk dat mensen 'normale' karoake kut vinden omdat de gemiddelde metalfan weinig zin heeft om uit volle borst Andre Hazes mee te gillen, niet zozeer het idee karaoke wat kut zou zijn. En dat bowlen is gewoon gezellig gezamelijk onder het genot van wat bier en je favoriete muziek lekker burgerlijk bowlen. Ik zie het probleem niet. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Jammer dat dit no where near mijn huisje is, maar anders... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bowlen gay? The Dude bowled ook. En die is precies het tegenovergestelde van gay! |
|
Geniaal dit! |
|
Wat is het volgende? Metal midget golf? Ik vind het een beetje jammer dat je bij allerlij activiteiten het subcultuurtje metal bij moet betrekken. Wat moeten die mensen daar wel niet denken? Wat zijn dat voor een stelletje losgeslagen debielen. Against God and Government |
|
Bingo natuurlijk. "En het getal is 6" =============== Oh ja, verder best een leuk idee hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 26-07-2007 17:10] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Woei ja da's echt de beste reden om het niet te doen, de mening van overige bowlers Zenial |
|
quote: als ik wil bowlen dan hoef ik dat echt niet persé met metalpubliek te doen, ik vind het echt zo van "Heuj, wij zijn metal bukkems, en dat laten we graag zien, zelfs tijdens een infantiele pot bowlen" Against God and Government |
|
quote: Ik weet niet of R.J. Dio het zo fijn vindt als we hem gebruiken om de golfsticks op uit te leven. Ik vind het idee als meeting grappig, maar inderdaad, als je al dat soort dingen the metal way moet gaan doen wordt het net zo kitscherig als sommige dingen op Wacken (en die zijn leuk voor leedvermaak, maar je moet er niet aan denken mee te doen). Om nog even de discussie verder aan te zwengelen: Al Bundy bowlt ook (St.......-rike!) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Bowlen plus grote pullen bier is |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |