|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: nii, werken Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
ja dan word het moeilijk |
|
Ik zijn aanwezig iig...zonder ov..gewoon met ze auto...alleen geen drank voor mij dan Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Lijstje tijd: - Blastmaster - Lainebil - Grimbert - Nightnurse - Aphrodite - Vikingblood |
|
Lijstje tijd: - Blastmaster - Lainebil - Grimbert - Nightnurse - Aphrodite - Vikingblood - Meridian - Johnny Twentyfour |
|
Hey Lain, is er een gratis biertje voor twee mensen die met jou op SummerBreeze 2003 waren? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hangt ervanaf hoeveel biertjes wij tot onze beschikking hebben |
|
Zie boven. Bruce Banner |
|
mmmm Escape , mag je daar nog steeds binnen niet roken??? Het is wel lekker in de buurt alleen jammer dat het tegelijkertijd is met de CRUISSE -INN "OLD-TIMERS,HOTRODS,PICK-UP,BIKES.TATTOO" in Ede is , maar ik zal een gaatje proberen vrij te maken! |
|
Lijstje tijd: - Blastmaster - Lainebil - Grimbert - Nightnurse - Aphrodite - Vikingblood - Meridian - Johnny Twentyfour - Regeer - Culain lach Feragh - Metoalkerel |
|
*zin in* |
|
- Blastmaster - Lainebil - Grimbert - Nightnurse - Aphrodite - Vikingblood - Meridian - Johnny Twentyfour - Regeer - Culain lach Feragh - Metoalkerel - Greycloak - Pandora |
|
- Blastmaster - Lainebil - Grimbert - Nightnurse - Aphrodite - Vikingblood - Meridian - Johnny Twentyfour - Regeer - Culain lach Feragh - Metoalkerel - Greycloak - Pandora - Ivo |
|
- Blastmaster - Lainebil - Grimbert - Nightnurse - Aphrodite - Vikingblood - Meridian - Johnny Twentyfour - Regeer - Culain lach Feragh - Metoalkerel - Greycloak - Pandora - Ivo - Waterfiets - Kimmey Het is de lichtinval ;') |
|
Kimmey: uw wens is mijn bevel, drank-mäßig enzo. Bruce Banner |
|
Yeah Het is de lichtinval ;') |
|
- Blastmaster - Lainebil - Grimbert - Nightnurse - Aphrodite - Vikingblood - Meridian - Johnny Twentyfour - Regeer - Culain lach Feragh - Metoalkerel - Greycloak - Pandora - Ivo - Waterfiets - Kimmey - Moordlustige Hamster |
|
quote: |
|
- Blastmaster - Lainebil - Grimbert - Nightnurse - Aphrodite - Vikingblood - Meridian - Johnny Twentyfour - Regeer - Culain lach Feragh - Metoalkerel - Greycloak - Pandora - Ivo - Waterfiets - Kimmey - Moordlustige Hamster - Hades |
|
Vanavond! Komen! + Bruce Banner |
|
quote: Ik hou het even bij vanavond. o en een hele kleine mss komt mijn tweelingzus mee. Maar das heel heel mss. |
|
Misschien wel aanwezig vanavond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Wel eem "MAAAAI" komen zeggen he? Bruce Banner |
|
quote:Is een luide 'ALRIIIIIGHT' ook goed? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |