|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Na klar. Bruce Banner |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 16-09-2007 14:38] |
|
quote:Hmm, laat ik dat nou geheel niet erg vinden. |
|
Ik ook niet, hehe. Lekker fris daarbinnen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:jeps, gen vieze rooklucht en dan ben ik morgen tenminste ook niet schor van het meeroken. |
|
Ik heb er geen problemen mee, maar ook niet als het niet mag, rook toch niet |
|
quote: Schor van het meeroken? nog nooit meegemaakt. Nou heb ik wel gerookt misschien komt het daardoor |
|
ik vind het gewoon wel fijn als ik niet in een blauwe rookwalm sta. Zeker nu ik al geen lucht heb, want dat zal vanavond nog wel zo zijn. |
|
Je houd het aardig lang vol voor iemand die geen lucht krijgt |
|
quote:hmm, okee, kan ook zeggen: bijna geen lucht. Beter? |
|
O sorry, Pandora WR stijl |
|
tis al goed. Maar je maakte me aan het lachen en dat is momenteel gewoon puur evil. |
|
waarschijnlijk wel ff kijken vanaaf |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 16-09-2007 14:38] |
|
Was een leuke avond gisteren....jammer dat ik nuchter moest blijven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Was zeker gezellig! Dankje voor de mede lain!! Het is de lichtinval ;') |
|
hehe..ik was het vergeten...lul dat ik er ben. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Was zeker gezellig, alleen behoorlijke koppijn nu |
|
Vette Salsa muziek ook buiten |
|
@ Lainedil: woensdag zie ik Heuy weer, ik zal hem dan de CD geven. Nog bedankt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Was gezellig, maar rijden was minder,. Maar 3 biertjes kunnen drinken |
|
quote: was idd best een grote afwisseling ja Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Volgens mij was het gewoon de Braziliaanse versie van "wasmasjien (kleine wasjes, grote wasjes)" die ze steeds speelden. Wel vervelend dat geen drank naar buiten mag; binnen niet roken, buiten niet drinken... Leuk avondje, met natuurlijk Heidevolk als toppunt, en weer wat bekenden gezien en gemaakt... Jammer alleen van de geluidsman: pas halverwege de set van Elexorien had hij door dat je bij een band met twee gitaristen best die snaartjes wat vetter in de mix mocht mocht zetten, en toen beviel de band mij zelfs beter dan op plaat. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Is goed, houd me op de hoogte. / Bruce Banner |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |