![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Goh valt me mee dat ik hier nog geen commentaar op mijn vette broek heb gehad ![]() ![]() ![]() |
|
Whaha, van ons wel ![]() Nightnurse heeft dr nog wel een foto van gemaakt, jammergenoeg ik niet, anders had ik m nu ff gepost ![]() ![]() |
|
Zo'n security gast bij de voordeaur: Jezus jij kan echt goed drummen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Je liep wel een beetje gay af en toe in die broek ![]() maar hij ziet er wel vet uit! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Leuke avond opzich ![]() |
|
Hoe dronken was ze uiteindelijk? ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Nou viel wel mee hehe Wel flink aangeschoten ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Kunnen we beter aan jou vragen, jij was hard KO op de terugweg toen ik gehaktstaven aan het eten was ![]() ![]() ![]() |
|
Heb dan ook weer alles kapotgeheerscht ![]() ![]() ![]() |
|
Zo hoort 't ook! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Klopt ![]() EDIT: Sloeg overigens op de geniale broek die je aan had ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 18-09-2007 19:44] ![]() |
|
Ja zo'n vermoeden had ik al ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ughe ughe, Moordlustige hamster haal maar een cola light voor mevrouw ivp een biertje ughe ughe ![]() ![]() |
|
was een zeer geslaagd feestje, weet alleen niet meer precies hoe ik thuis gekomen ben ![]() ![]() Death is just the beginning ![]() |
|
quote: Hehe, wel thuis gekomen dus? :t Was een gezellig feestje, al heb niet echt veel van de bands meegekregen. ![]() |
|
Zeker goed thuisgekomen ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:Maar het heeft je een week gekost? ![]() |
|
Nee, dat niet, maar dan had ik wel geweten hoe ik thuis gekomen was denk ik. ![]() als ik maar thuis kom vind ik het belangrijkste, of ik crash bij een ander Death is just the beginning ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |