|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Goh valt me mee dat ik hier nog geen commentaar op mijn vette broek heb gehad |
|
Whaha, van ons wel Nightnurse heeft dr nog wel een foto van gemaakt, jammergenoeg ik niet, anders had ik m nu ff gepost |
|
Zo'n security gast bij de voordeaur: Jezus jij kan echt goed drummen Hij herkende me aan mijn broek |
|
Je liep wel een beetje gay af en toe in die broek maar hij ziet er wel vet uit! Het is de lichtinval ;') |
|
Leuke avond opzich |
|
Hoe dronken was ze uiteindelijk? Bruce Banner |
|
Nou viel wel mee hehe Wel flink aangeschoten Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Kunnen we beter aan jou vragen, jij was hard KO op de terugweg toen ik gehaktstaven aan het eten was |
|
Heb dan ook weer alles kapotgeheerscht (met mezelf erbij ) |
|
Zo hoort 't ook! |
|
quote: Volgens mij was je tijdens elexorien al hard op de goede weg met je wat is deze?? |
|
quote:Klopt EDIT: Sloeg overigens op de geniale broek die je aan had [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 18-09-2007 19:44] |
|
Ja zo'n vermoeden had ik al |
|
quote:Ughe ughe, Moordlustige hamster haal maar een cola light voor mevrouw ivp een biertje ughe ughe |
|
was een zeer geslaagd feestje, weet alleen niet meer precies hoe ik thuis gekomen ben Death is just the beginning |
|
quote: Hehe, wel thuis gekomen dus? :t Was een gezellig feestje, al heb niet echt veel van de bands meegekregen. |
|
Zeker goed thuisgekomen Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Maar het heeft je een week gekost? |
|
Nee, dat niet, maar dan had ik wel geweten hoe ik thuis gekomen was denk ik. als ik maar thuis kom vind ik het belangrijkste, of ik crash bij een ander Death is just the beginning |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |