IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Down Volgende pagina
Cees
Usericon van Cees
Posted 06-08-2007 22:25 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Yeah!

Gave band, komen in september met nieuwe album : DOWN 3

Voor de gene die niet weten wie down is :


Down is an all-star heavy metal side project, whose original lineup consisted of members from Pantera (singer Phil Anselmo), Corrosion of Conformity (guitarist Pepper Keenan) Guitarist Kirk Windstein, and Crowbar (bassist Todd Strange and drummer Jimmy Bower)

En TEGENWOORDIG Rex ( pantera ) als basist!

www.myspace.com/downnola

En hier was nog geen topic over. Heb de zoek functie gebruikt

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-09-2007 15:09]


The trend is dead.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 06-08-2007 22:26 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

En tegenwoordig met Rex als bassist



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-08-2007 22:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Klinkt best aardig maar geef mij maar Superjoint Ritual.


Fuck the world and fuck you


Cees
Usericon van Cees
Posted 06-08-2007 22:28 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 22:26 schreef Mies het volgende:
En tegenwoordig met Rex als bassist


Even bij gezet!


The trend is dead.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 06-08-2007 22:31 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Stone the Crow..
wat een nummer!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


cynic
Usericon van cynic
Posted 06-08-2007 22:31 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

quote:
Op 6 augustus 2007 22:26 schreef Mies het volgende:
En tegenwoordig met Rex als bassist


Op de vorige plaat toch ook al? (2001)


Cees
Usericon van Cees
Posted 06-08-2007 22:43 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 22:31 schreef cynic het volgende:
Op de vorige plaat toch ook al? (2001)


Jup, maar die members die in de openingstopic staat, hebben down opgestart!


The trend is dead.


cynic
Usericon van cynic
Posted 06-08-2007 22:52 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

quote:
Op 6 augustus 2007 22:43 schreef Cees het volgende:
Jup, maar die members die in de openingstopic staat, hebben down opgestart!


ah, op die manier.
dacht al, zo recent is die ontwikkeling niet volgens mij


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 07-08-2007 3:19 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Wow.. nog geen topic van???

Bury me in smoke!!!


Inter faeces et urinam nascimur


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 07-08-2007 23:30 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Een nieuwe van Down...niet verkeerd


Hatsjikidee!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2007 7:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Cees
Usericon van Cees
Posted 09-08-2007 23:40 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Nieuwe titel van het nieuwe Down album is bekent!

Down III : Over The Under


The trend is dead.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-08-2007 23:54 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Nice, heb net nola ontdekt


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-08-2007 17:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 23:54 schreef jbassist het volgende:
Nice, heb net nola ontdekt
slome aap!

24 september komt ie!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 17-08-2007 20:50 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Staat al een nieuwe song online op een live vid ergens op Youtube.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-09-2007 12:15 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

En de nieuwe staat nu op soulseek.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Cees
Usericon van Cees
Posted 02-09-2007 12:18 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Waar staat een nieuw nummer?


The trend is dead.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-09-2007 12:23 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Dat zeg ik niet, ik zeg gewoon dat de plaat op soulseek staat


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Cees
Usericon van Cees
Posted 02-09-2007 13:41 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Ik koop hem nog wel, heb hem nu gedownload. Hij is best anders. Maar nog wel goed


The trend is dead.


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 03-09-2007 13:56 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Best aardig, maar zo op het eerste gehoord valt ie toch een beetje tegen (vergeleken met I en II)


Inter faeces et urinam nascimur


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2007 13:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

argh geen zielzoek

maar wat is er anders aan dan


Cees
Usericon van Cees
Posted 03-09-2007 17:47 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Cees op 05-09-2007 22:13]


The trend is dead.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 03-09-2007 22:20 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ruige nieuwe plaat!!



Cees
Usericon van Cees
Posted 05-09-2007 22:13 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Heb hem toch maar is keertje goed geluisterd op zich wel harstikke vet, zeker The Path


The trend is dead.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-09-2007 20:43 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb het nieuwe album nu een aantal keren losjes geluisterd. Ben ik nou echt de enige die het weer een zware tegenvaller vindt?

Nola is echt een geniaal album. A Bustle in Your Hedgerow was wel ok maar kon al niet meer tippen aan het geweldige debuut en dit nieuwe album is misschien nog wel een slagje minder.

Ik vind het allemaal wat slapjes. Ik mis de rauwe stem van Anselmo en de lekkere logge COC/Crowbar riffs die op het debuut nog wel te horen waren. Toen klonk Down nog echt als een kruising tussen COC, Crowbar en Pantera. Tegenwoordig klinken ze als een slechte Alice in Chains coverband.

Nee sorry, ik zet liever het debuut nog eens op. En als die afgelopen is gooi ik er wel een willekeurige cd van COC of van Crowbar in. Want dat is kwalitatief gezien toch een stuk beter dan dit.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Cees
Usericon van Cees
Posted 06-09-2007 21:29 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2007 20:43 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb het nieuwe album nu een aantal keren losjes geluisterd. Ben ik nou echt de enige die het weer een zware tegenvaller vindt?

Nola is echt een geniaal album. A Bustle in Your Hedgerow was wel ok maar kon al niet meer tippen aan het geweldige debuut en dit nieuwe album is misschien nog wel een slagje minder.

Ik vind het allemaal wat slapjes. Ik mis de rauwe stem van Anselmo en de lekkere logge COC/Crowbar riffs die op het debuut nog wel te horen waren. Toen klonk Down nog echt als een kruising tussen COC, Crowbar en Pantera. Tegenwoordig klinken ze als een slechte Alice in Chains coverband.

Nee sorry, ik zet liever het debuut nog eens op. En als die afgelopen is gooi ik er wel een willekeurige cd van COC of van Crowbar in. Want dat is kwalitatief gezien toch een stuk beter dan dit.


Ik vind alleen de eerste 3 nummers leuk daarna word het wel saai ja.


The trend is dead.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen