|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
zaterdag 22 september | Metal EHBO na-intro met Portall, Control Human Delete & Poostew Zoals elk jaar organiseert de EHBO (Enschedese HeadbangersOrganisatie ook dit jaar weer een na-intro. Voor alle nieuwe, oude en geen-studenten een avond met raggende gitaren, pompende baslijnen, knallende drumpartijen en (natuurlijk) grunts tot je er bij neer valt. Vanavond zullen Portall, Control Human Delete en Poostew op het podium van Atak staan te knallen en dus een goed avondje metal voor de liefhebbers. info zaal open: 20:30 aanvang: 21:00 entree: 5.00 http://www.atak.nl/agenda/650 |
|
heen! wie gaat er mee?! |
|
Godver, wanneer komt dat CHD nou eens naar het zuiden? |
|
Da's iig duidelijke taal. |
|
Makkelijk zat @ Judge.. je krijgt van mij een promo volgende week, en dan moet het maar eens gebeuren dacht ik. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-08-2007 18:44] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Oni Spectre Fire |
|
+ skarmoon |
|
+Borthulaz |
|
Begin van het laatste seizoen in het oude pand van Atak. Gek idee. |
|
quote: Voor waar? Voor in z'n woonkamer? Volgens mij boekt meneer helemaal niet meer... Probeer het anders eens bij Little Devil. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 13-08-2007 16:16] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
*schop* Zin in! ga weer es monitormixen |
|
quote: |
|
hehe, maar organiseer je nou nog dingen of niet? Anders heeft het niet echt zin denk ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Al bijna een jaar niet meer, wel opletten hoor |
|
Ik hou dat niet allemaal zo goed bij als jij schat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ik heb FRNK een tijd terug een mail gestuurd met het hoe en wat |
|
Lijstje! Jee!(/Gay!) Borthulaz Fire FRNK Oni ryn Skarmoon spectre ZelThoR Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik ook niet, maar dat zei een boze Judge gister tegen mij |
|
Ja, dat heb ik dan weer niet gemist.. Maar moet je daar hier ook weer over beginnen te janken? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ut was informatief ja! Oja en een vraag, hoe laat is het ongeveer afgelopen? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-09-2007 18:06] |
|
Ik heb geen flauw idee Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
afbouw, hehe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Haha, showtime Goed, dan ben ik er rond 23.15 |
|
quote:tssss, fanboi! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |