|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar ga ik dus echt wel bij wezen dus echt wel... |
|
Dussss... Borthulaz Fire FRNK Oni ryn Skarmoon spectre ZelThoR Groovegrinder |
|
quote:hey dude, cool |
|
Poostew heeft gecancelled. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 14-09-2007 13:05] |
|
quote:Dat was al voor die tijd Shimetsu is er voor in de plaats gezet. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 14-09-2007 13:17] |
|
Heren artiesten: er ligt nagelnieuwe vloerbedekking op het podium, dus voeten vegen gvd [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 19-09-2007 21:19] |
|
aanwezig! |
|
cool quote: nagelnieuwe vloerbedekking is ideaal om de voeten op te vegen, dus dat komt goed [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-09-2007 23:55] |
|
tsss..Vlegel! |
|
|
|
Ik ga er wel een mooie bolus op draaien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dan zet ik lekker heel hard Frans Bauer op je monitor. *edit* Of een ietsiepietsie gedelayde snaredrum [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 20-09-2007 22:47] |
|
volgens mij kunnen we beter aardig tegen meneer skarmoon gaan doen |
|
Het is -vooralsnog- geen meneer Skarmoon, maar gewoon Rene, en we moeten niks, behalve met z'n allen een feestje maken komende zaterdag. btw: Enschede binnenstad is afgesloten dmv hydraulische paaltjes (youp van 't hektaal:achterlijke straaterecties) Ergo; als de meneer in de praatpaal slechte seks heeft gehad laat hij jullie niet door. In dat geval bel je 053-322388 en dan komen we jullie ophalen.iig melden dat je in Atak moet spelen. Tot Zaterdag! [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 21-09-2007 10:22] |
|
Of je rijdt er bij de Heurne in, waar very conveniently geen paaltje staat. (Wel van de Noord kant komen op de Oldenzaalsestraat en opletten wanneer je het parallelweggetje opmoet...) [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 21-09-2007 10:34] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Hehehe lol, ja zo ook al eens in een vrachtwagen gezeten in binnenstad enschede |
|
Zin in |
|
Vanavond Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vanavond hopelijk niet meer brak |
|
quote: You'd better Kom godverdomme niet naar Atak om jou de boel te zien verstieren Maar goed, jullie spelen pas om 23:15 ofzo? Zat tijd om uit te brakken! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Joa |
|
quote:Thanks voor't melden, René [edit]je tel.nr. mist een cijfertje trouwens.. 053-4322388 [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-09-2007 13:59] |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: toch niet zo heel brak dus. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |