|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook aanwezig hoor ik niet |
|
quote: You're welcum En thanks @ Global; gelukkig dat dat toch nog mocht ja!! Door het uitlopen vd andere bands zaten wij al over de eindtijd, dus eigenlijk moesten we kappen, maar de toffe leute van Atak keurden het alsnog goed om de afsluiter te spelen! Mede dankzij het publiek Sowieso is't allemaal goed geregeld in Atak (zwaffelen!) Verder een erg coole avond gehad, lekker gebeukt, en leuk Skarmoon (goed werk achter de knoppen ook) en ZelThoR es live te ontmoeten! En thanks @ Rikkert, dat was erg gaaf! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-09-2007 13:01] |
|
Zelthor was helemaal schor, hehe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Haha! Donders aan;t meezingen geweest? Dan moet dat keeltje es gesmeerd worden! ;p |
|
Misschien krijgt ie wel de baard in de keel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hehehe nu al?? |
|
quote: Zingen? Ha, donders, kom maar bier brengen dan! quote: Op de keel, spec, op de keel... Oh, en dit was nog niets, na Belphegor had ik ongeveer GEEN stem meer. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
't was weer gezellig ja. En nu heb ik een mannetjespoes. :Btw ik dig CHD wel. Een maat van mij heeft een ouwe Honda V-twin, die klinkt ongeveer als jullie beats als je het gas er op zet. [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 23-09-2007 15:50] |
|
Nou, das vast beter dan wat ik uit de monitor kreeg dan.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat doet me verdriet Waarom heb je dan tussen twee nummers door niet om een correctie gevraagd? |
|
Show must go on! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Foto's! Met dank aan Borthulaz's moeder. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Volgens mij liep er namens Atak ook een fotografe rond. Zal tzt wel online gezet worden. |
|
ey is dat dinges van nwd? |
|
Ja, da's dinges van nwd. verklaar u nader |
|
quote: Yes, speciaal over laten komen voor Operation: Genesis Reprise. Doet hij op de plaat ook en de mogelijkheid was er om dat zaterdag live ook te doen.. Vandaar. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Edit: as Speccie says. Gast heeft goeie strot [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 24-09-2007 16:01] |
|
quote:Goed nieuws! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehehe, gitaristen zonder gitaar Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
haha toen ik vroeger bij Rikkert in de band kwam, wist ik ook niet dat ie gitaar kon spelen. Hangt ie er ineens 1 om de nek en begint ie pestilence en death enzo te spelen.. 'wow'-moment destijds En coole pics! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |