|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: waarom vind jij morgul untroe? Ik vind het een zeer heerschende band, vooral de cd, le grande honeur! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ildjarn = cool True bands:Isengard, Gorgoroth, Naglfar, Trelldom, mayhem en ga zo nog maar een weekendje door. Damn, er zijn zo fucking veel bands die gewoon vet en underground zijn. Bovengenoemde bands zijn niet eens zo underground, die kun je bij de beter platenzaken wel vinden... |
|
quote: ook de nieuwe mayhem?? troe band: diabolicum, Behemoth, mysticum, asgaroth (oud), naglfar,aargh ik kan niet op die naam komen... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: True=het bepaalde ideeën aanhangen en een bepaalde vorm van muziek neerzetten. Het is geen kwaliteits oordeel over de muziek. Morgul is cool maar true? Mischien lost in shadows grey, en heel mischien parody of the mass ook wel maar horror grandeur en die daarna (?) zeker niet. |
|
Misschien staat het woord true toch meer voor de ideeen van een band dan voor de muziek die ze spelen. Wat ik bedoel is de echte rauwe black metal. Voor velen (waaronder ikzelf) staat true gewoon voor lekker rauw. Morgul is een band die door de meeste blackies niet als rauw bestempeld zou worden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Bedoel je niet the horror grandeur? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:uhh kan wel, ik wist het niet meer zeker, alleen dan het iets met horror en grandeur ofzo iets was, maar jullie begrijpen me vast wel! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Luister goed plebs: black metal is NOOIT true, metal of zelfs maar gewelddadig. Ik beid de dag dat de hierboven genoemde bands ontmaskerd zullen worden als zijnde niets anders dan homosexueel. Dus wat is wel true? Waag eens aan de volgende goden als je je bekeerd hebt tot 'other-sex preference': Vital Remains, Krisiun, Nile, Rebaelliun, Malignance, Sadism, Centurian en natuurlijk Morbid Angel. CLEANSE BLACK METAL! |
|
Ehm...Naglfar is toch helemaal geen blackmetal? Dat valt toch meer onder de catagory Gothenburg muziek? Vooral het album Vittra. (Bere vet album trouwens). I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: meneer de homo praat, en niemand luistert [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 09-02-2002 18:08] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: hmm misschien heb je gelijk, maar ik vind het moeilijk te bepalen in welke 'categorie' sommige bands thuis horen. Het zelfde is met diabolicum is het industrial of is het black, al schiet je me lek. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ach.. Naglfar... ligt er een beetje tussenin denk ik... tussen Black en Death... net als Dissection... wow... geweldig, .. allebei |
|
carpathian forest is toch ook best true xnegativeX? hoe dan ook, hun muziek vind ik echt goed. en wat vind je van bijvoorbeeld aborym en amerikaanse blackmetal? Ik vraag dit laatste omdat ik eigenlijk blackmetal vooral europese muziekstijl vind (en ik heb het uiteraard over de groffe lijnen, er zijn zeker briljante amrikaanse blackmetalbands) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-02-2002 20:37] |
|
noem onze Son of Northern Darkness maar weer lekker een mierenneuker, maar hier komt mijn lijstje van true, untrue, en snue, (sneu, haha humor ) 'echte black': Gehenna, Dödheimsgard, Khold, Thorns 'true':Marduk, Black Dawn, Dark Funeral, BSD, Dark Faith, Darkthrone, Satyricon... 'snue': CoF, Mistig Kasteel, en alle 'evil satanic goats' --------------------------------------------- Kijk, bands als Marduk, Dark Funeral en Satyricon, zijn onwijs goed, en zeker een aantal van de beste BM bands vandaag de eeuw. Darkthrone is een beetje een randgeval. Wat is echt en wat is true... 'Echte BM' is bm die niet al te 'enthousiast' is over hun overtuigingen. True, is gewoon een band die strakke Black Metal speelt en lekker schreeuwt over Satan en Darkness. Do not judge on appearance? welke is True en welke is Echt? Gehenna- deadlights Marduk- Nightwing Dit is mijn visie op wat echte BM is en wat true BM is. snue BM heeft gewoon nix met BM te maken. -Björn (ps. Death Metalhead probeert Black Metal uit te leggen [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 09-02-2002 22:19] |
|
Ik denk dat sommige mensen het gebruik van het woordje "true" hier volledig af zullen keuren... |
|
aerodis, je hebt het helemaal verkeerd begrepen. True betekent dat een band niet alleen satan bla bla bla roept maar dat de band een idee heeft waar ze compleet achter staan en dat dat hun hele leven beïnvloed. Dit zijn bands die hun muziek heel serieus nemen en daarom zullen ze zich niet snel overgeven aan bv. een platenmaatschappij. Dit resulteert dan weer in het brakke geluid dat een hoop true bm bands tekent. Een band als marduk of dark funeral is dus niet true. Ze maken BM maar ze doen het voor de lol enzo. Daar is op zich nix mis mee. Maar als je de scheiding echt wilt maken zijn ze dus absoluut niet true. |
|
Tnightmare had gelijk kijk, je moet je moet true dan ff vervangen dan maak je de BM bands die ik 'echt' noem true. en de BM bands die ik true noem, 'J4F' BM ( just voor fun) j6, wat ben ik een lamo |
|
ik vin dit een onzin..bepaal zelf waar de grens bij troe/untroe lig, ga dat niet aan andere vragen |
|
quote: De nieuwe mayhem, is toch echt een meesterwerkje vind ik. True: Unanimated, Samael, Bathory, Dark Throne (zeker ouder werk). Untrue: DarGull |
|
Shining is idd een goede band, ik ga hun 2 cd's ontvangen ergens volgende week MassMörd |
|
om er dan toch maar een etiket op te plakken: true: Immortal, Emperor, Cradle of Filth, Dimmu Borgir, Ninnghizhidda, Hollenthon, Malignant Eternal (en nog wel wat bands waar ik ff niet op kom) untrue: Burzum (en nog wat bands waar ik nu ff niet opkom). If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: zo, effe de knuppel in het hoenderhok gooien??? |
|
quote: Zeker Judas Iscariot bijvoorbeeld |
|
What the%#^$# maakt mij nou uit wat de denkbeelden van zo`n band zijn. Als de muziek maar goed is. We`re not dead we`ve never lived |
|
Al dat gezeik om 4 kutletters! Wat maakt het nou uit of een band 'true' of niet 'true' is? Als je het mooi vind, dan luister je er toch lekker naar! Ik weet het wel; veel mensen luisteren zogenaamd naar zo veel mogelijk bands die door veel mensen als 'true' bestempeld worden, zodat ze ook lekker 'true' lijken... Nou... luister maar lekker met tegenzin naar die muziek! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |