|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: idd, eigenlijk zou dit een onzin topic moeten zijn Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Waar? quote: Zweedstalig Jammer dat er geen MP3's op hun site staan. Ben er wel erg benieuwd naar! quote: |
|
quote: Misschien voel jij je geroepen om moderator te worden zodat je even lekker superieur kan gaan doen. Nou, kom op mensen! Even weer ontop en geef mij eens wat lekkere rauwe blackmetal om uit te checken. Ik zit nu naag Gaahlskagg te luisteren trouwens. Klinkt ook zeer lekker. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Arckanum, Horna, Azaghal, Baltak... weet niet of je ze al kent hoor. Misschien moet ik in mijn database een extra veld toevoegen waarin in kan aangeven of iets true is... |
|
XnegativeX: Ik heb er niets op tegen dat jij dit topic gestart hebt hoor, ik geef alleen mijn mening tegen het woord 'true'. Maar misschien is het wel wat uhm... achterhaald om een "True BM" topic te openen. Daar is nou al zo vaak over ge-ouwehoerd. Ik, Wil Schuurman |
|
Elessar: Arckanum en Baltak ken ik maar ben ik bijde minder van onder de indruk. Horna moet ik nog eens gaan luisteren. En Azaghal is GE-WEL-DIG!!! Dat moet ik zeker eens bestellen. Snagger: Ik heb dit topic niet geopend om over true te ouwehoeren maar ik wil gewoon een paar lekker rauwe black metal bands aan mijn cd-rek toevoegen. Ik ga vanaf nu ook niet meer in op geziek. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Bah, wat een verneukt topic. Waarom? - Ten eerste is de 'true' en 'untrue' scheiding klaarblijkelijk een volkomen arbitraire. Iedereen roept maar wat, ik heb zelfs al CoF bij het 'true' gezien en 'Burzum' bij het untrue, misschien was dat om te illustreren dat het een beetje onzinnige scheiding is, of misschien ook niet... maar als mensen met termen als Satyricon of Borknagar gaan gooien dan houdt het op (ik vind ouwe Borknagar wel degelijk goed trouwens).... een eenduidig begrip zal je niet kweken, en dat is juist belangrijk bij een onheilspellende term als 'true black metal' - Ten tweede wordt de term 'true' volledig gedevalueerd door belachelijke types als accipiter die hun particuliere onderbuikgevoelens ophangen aan metal en met wat inhoudsloos geblaat over plebs de discussie polariseren. Troll of geen troll, zodra je serieus over 'true' gaat praten zullen 'leken' dit associeren met voornoemde onzin ipv met serieuze muziek - Ten derde is het woord 'true' ALLANG dood-geïroniseerd met ministers van Trüe-heid en Trüe diersoorten en leer Trüe kijken. Het ZAL allemaal wel. Noem het woord 'true' en de hele Zeg-'ns-AAAAA comedy train komt weer langs, en elke serieuze poging wordt bedolven onder belegen grap op belegen grap Is dat erg? NEE!! Want ik weet toch wel waar ik het over heb, en de mensen die belangrijk zijn ook. Ik neem het woord 'true' dus alleen in de mond als ik het over muziek heb met mensen die er serieus tegenover staan, en dan nog twijfelachtig. Het is nl. zo een geforceerd begrip. Ik maak dan ook liever onderscheid tussen goede en slechte muziek dan tussen 'true' en 'niet true' al moet me van het hart dat de meeste bands die het over 'true' hebben wel een stuk serieuzer muziek maken dan andere en dat daar dus meestal betere black metal uit komt. Niet altijd echter; SiegHeil1488 bandjes mogen paaseieren gaan rapen, al zijn er gelukkig ook GOEDE NSBM bands, het meeste is echter gechargeerd 'we make TRUE black metal for TRUE aryans' gelul en niets meer dan wat propaganda. |
|
Probeer: Krieg, Ezurate, nieuwe Judas Iscariot is heerlijk, Lucifigum, Decayed, Necroplasma, Bloodstorm, Thy Primordial, Bloodthrone, Angantyr, Murder Rape, Urn http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Even kijken: -Van Krieg heb ik Rise of the imperial hordes proberen te bestellen maar die is niet meer te krijgen en ik weet eigenlijk niet of Church wel zo goed is. -Welke cd van Judas Iscariot moet ik checken? -Bloodstorm is met Absu leden ofniet? Ik heb The atlanthean wardragon gehad maar dat vond ik minder. Is die tweede beter? -Thy primordial vind ik een wat saaie Marduk kloon. -De rest ga ik checken. Alvast bedankt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: ben ik het wel mee eens black metal heerst defende nos in proelio |
|
XnegativeX, ik zou alle cd´s van Judas Iscariot checke ...ik vin ze allemaal goed maar Vampire Ricardo bedoelt denk ik Heaven In Flames |
|
quote: Krieg "Destruction Ritual" komt binnenkort uit dacht ik. Nieuwe Judas Iscariot "To Embrace the Corpses Bleeding" komt ook binnenkort uit, en die klinkt me toch lekker! Bloodstorm is met een figuur die alleen live meespeelt met Absu. 2e cd klinkt wel goed. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Met welke cd is t te vergelijke die JI? Gaat ie verder waar Heaven in Flames gestopt was'? |
|
percies als de muziek maar goed is, dan vind ik het best |
|
Heb het net pas binnen, maar het lijkt erop dat er minder mid-tempo nummers/passages opstaan. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Wil dat zeggen dat ie sneller is? Ik ben gek op snel. Ik vond trouwens de eerste 2 cd's van Judas Iscariot te rommelig. Ik hoorde een paar drumfoutjes waar me de haren van overeind gingen staan.(en das knap wat ik heb aardig lang haar) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ben nu bezwel into Dark Faith, Black Dawn en Blood Stained Dusk de nieuwe Black Dawn is echt briljant hmm, vraag me af hoe dat eruit ziet negative |
|
quote: Yepz, sneller (persoonlijk ben ik ook niet zo gek op de mid-tempo passages bij black metal). Judas Iscariot is qua opnamegeluid rommelig en ook nu staat er weer een fout op de cd, die al op de master-tape stond. I.p.v. digitaal de fout te verbeteren laten ze de fout gewoon zoals het is. Om de "eerlijkheid" in de muziek te houden... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Njah... ach... ik vind dat heerschap Varg een nogal zielig figuur... dus vandaar het untrue... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik vind alle gasten met corpse paint een beetje treurig :p ( niet dat Varg dat zo overdadig heeft) maar veel BM bands zijn natuurlijk belachelijk, althans, hoe ze eruit zien en wat voor uitspraken ze doen. |
|
Wat ik bewonder aan de gemiddelde blackmetal fan is hun toewijding. Alleen moet het niet uit de hand gaanlopen zolas bij grisnak etc. |
|
quote:Behemoh is absoluut niet true |
|
nou.. aangezien deze topic over 2 dingen gaat zo onderhand ( true / niet true, en goede bands ) weet ik niet meer wat ik wilde vertellen..... BLAME.....THE....ALKOHOL..... maar goed... de laatste tijd heb ik zeer weinig, tot bijna geen interessante "true-e" Black metal dingen gehoord... De enige nieuwe* geluidsdrager die ik de laatste tijd** heb aangeschaft was de nieuwe 7" van ARCKANUM - "BOKA VM KAOS"... Deze 7" is echt super goed....Andere dingen die enorm interessant waren, waren de LUGUBRE PROMO, de "TER UWER ERE" DEMO van GALGERAS en nog wat andere dingen die ik me nu door mijn brakheid niet kan herinneren... Verder ben ik heel erg benieuwt naar de nieuwe JUDAS ISCARIOT...... Ik hoop dat die cd in het verlengde ligt van "DETHRONED...", want dat is nog het beste materiaal van JUDAS ISCARIOT Verder moet ik de nieuwe SHINING LP nog binnen krijgen ( ben zeer benieuwt, maar Niklas is immers de snelste niet ) en wacht ik met spanning af op de komende cd/lp van CRAFT - "TERROR PROPAGANDA" ( waar ik trouwens nog steeds het outro voor moet maken )TREUNESS!!!!!!!!!!!!! whahahaha 66.6% ERE RAMPOKKEN MET KNOKEN EN KNOKKELS!!! *) daarmee bedoel ik dus de releases die minder dan een half jaar uit zijn **) 2de afgelopen 2 maanden ofzo Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik wacht met smart op ondertussen 3 bestellingen/trades: 1: Mayhem - Tribute to the black emperors LP Darkthrone - Soulside Journey LP 2: Acturus - Pic LP Aspera Hiems Symfonia 3: Acturus - My Angel 7" (bootleg versie helaas) ... Of het true is of niet boeit niet.. ik wil het gewoon hebben en snel.. (ik dacht dat millenniumrecords er altijd wel vaart achter zette.. ) shit... als er iets kwijt is in de mail dan gaan er mensen sneuvelen...aarghh... Ik weet dat het niet helemaal on topic is.. maar toch... (haalt in iedergeval dit topic weer omhoog.. want het is jammer dat er om 12 uur snachts van de 10 bovenste topics 9 ONZIN's zijn.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 11-02-2002 0:10] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |