|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Trieste gast |
|
Euh sorry. Ik waag me niet meer in BM-topics maar ok ON TOPIC GODVERJU !! |
|
Ok dan, ik heb er weer een paar opgesnort. Ik denk dat ik mij maar even demo's aan ga schaffen van respectievelijk: - Darkend nocturn slaughtercult - Fenrir - Frostmoon eclipse Ik ben trouwens nu eindelijk Christ agony aan het downloaden. Ik ben benieuwd. Ben ik trouwens de enige die echt interesse heeft in dit soort muziek en die dan ook echt verder durft te kijken als Darkthrone, Burzum en Immortal? (Vampire Ricardo uitgesloten dan) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
kvind het allemaal zo duf, de blackmetal is allemaal zo netjes. hierbij sluit ik de laatste darkthrone uit. en dat is toch de band waar ik altijd weer bij uitkom. laatst judas iscariot binnen gekregen en das dan darkthrone maar net weer niet. dusss dan word het toch maar weer het bekende ceedeetje. maar ja, misschien word ik wel oud. Oud Vuil. |
|
quote: Wat denk je zelf... |
|
quote: Heheheh... alleen maar omdat ik niet het budget heb om elke week weer lijstjes te posten bij pas aangeschaft en niet de connectie heb om alles te downloaden betekend niet dat ik er geen interesse in heb... Maar ik moet wel maar weer eens wat aankopen doen.. |
|
Ik zoek overigens nog steeds naar de MCD van Abyssic Hate en een cd van Spear of Longinus.. die laatste schijnt erg goed te zijn... wel NSBM, maar toch wil ik het wel horen.. |
|
Wat interesseert mij nu die true of untrue, ik vind dat flauwe kul. Je maakt zelf uit waar je voor staat, wie je bent, en de gevoelens en gedachten die je wilt weervinden in je muziek, da's alles die telt. De rest is bullshit. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Wat een tegeltjeswijsheden toch altijd weer... Veel damesblaadjeslezers hiero! |
|
quote: ja, gij moet die blijkbaar goed kennen en BTW: altijd commentaar op een ander, zeg eens zelf ook iets nuttigs i.p.v. te zeveren over uw damesblaadjes Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Niet schelden, gewoon praten over het topic! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik vind het by the way als bassist totaal niet interresant om black metal te spelen! Ik heb wat immortal en ancient rites gespeeld en het was echt nul uitdaging! Maar verder nog wat leuke bands! Dunkelgrafen |
|
Waarom ik dit topic start? Omdat ik geinteresseerd ben in waar de scheiding ligt. (ik maak mij er verder niet druk om maar ben wel nieuwsgierig) en omdat ik persoonlijk de eerst catagory erg gaaf vind en wel eens wat meer bands zou willen ontdekken. Ik heb op dit moment Godless north, Svartsyn, Vultyr, Mutiilation en Ildjarn in bestelling staan. Dit is dus het openings-statement van dit topic. Als mensen dit nou eens even lasen ipv hun "true" discussie weer te openen in dit topic. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Probeer Necromantia eens na te spelen. Die doen zelfs solo's op hun bass. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: zal eens kijken, opzich niets erg moeilijks aan een bas-solo, het kost ff wat tijd om het uit te zoeken, maar als je hem eenmaal uitgezocht hebt, |
|
Tja, blijkbaar vinden mensen het moeilijk om naar muziek te luisteren en moeten ze beginnen over 'het boeit allemaal geen FUCK en luister allemaal naar de MUZIEK en die true gasten zijn allemaal EIKELS'. Welke 'truee' gasten??? Ik bedoel, vertel eens wat nieuws weet je, of houd gewoon je kop. Die 'truee' gasten zijn een fabeltje en black metal fans weten heus wel dat het om de muziek gaat. Als er iemand NIET over 'true' begint dan zijn het die vermeende 'truee' gasten wel. Ik snap nooit zo goed wat daar nou zo moeilijk aan is. Maar goed, over Necromantia, Vintersorg: die gebruiken ALLEEN maar basgitaren. Eentje met 8 snaren en stevige distortion erop. En ze spelen er ook solo's op. Geen bassolo's.... LEADsolo's. Op een bas. Koel huh? |
|
XnegativeX => Hoe vond je Christ Agony (wat heb je gedownload?) http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: joh wat cool, ik ken die band wel, maar heb er geen muziek van, zal zeker eens wat van downloaden |
|
SMEEEERIGE Black Metal! |
|
quote: Doe dan maar nummers van 'Scarlet Evil, Witching Black'. De nummers van de split met Varathron zijn erg goed, maar hebben een zo vreselijk dunne sound dat ik denk dat je d'r vrij snel op af zou knappen.... die is dus voor gevorderden. Ouwe Necromantia ken ik niet en de latere is een stuk minder.... |
|
quote: Wat denk je |
|
ik krijg een hekel aan de black metal scene... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: vast een hele domme vraag, maar waarom is dat nou precies dan? (gewoon nieuwsgierig) komt dat door discussie's tussen mensen die het om hardst lopen te roepen wat black-metal inhoud? of...? 11.45: restate my assumptions |
|
Kan iemand mij wat info verstrekken over: Gaahlskag - Av norront blot Shining - Livets andhallplats Shining - Sjalvdestruktivitetens emissaire Bv. release date en websites met MP3's I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |