|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Wellicht? WELLICHT? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ben ook erg benieuwd naar Deleterious en CHD, hoop dat ik ze alle 2 nog kan zien |
|
quote: Naar dat "roest" mail? |
|
quote:Nou dat is nu niet meer nodig aangezien de posters al gedrukt zijn, zie vorige pagina. Heb hem maar van jullie website geplukt en opgepoetst. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Soest? *google maps* Hmmm... Als de treinen een beetje meewerken is dit wellicht een goede optie. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Gewoon gaan! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Oh ok, ja was een beetje druk en heb niet echt zm meer gechecked die dagen, als het goed is nemen we wel wat aanhang mee! Zal nog ff wat reclame gooien op myspace//hyves etc. Tot snel! |
|
quote: Het is goed te bereiken dus zou het zeker doen |
|
quote: Mail even wat je wil met de posters, ik kan ze opsturen maar ik kan ze ook aan uw zanger meegeven maandag. Mocht hij dat niet erg vinden. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Kick! |
|
O yes, there will be kick Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Donders ass kick'n ja |
|
Alles is geregeld dus zeker een harde kick, ik hoorde dat jullie afsluiten frnk? |
|
Ow, geen idee Ik dacht Deleterious vanwege de CD-presentatie.. maar voor ons moet het drumstel weg, dus ik zie de logica er wel van in ja.. |
|
Jes. CHD sluit af. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Programma voorzover ik heb begrepen: Hymir Deleterious CHD |
|
Sjit, jullie kunnen meteen al aan de zuip.. |
|
Haha, en van de bendtjusss genieten |
|
haha dat ga ik ook wel doen ja |
|
quote: Klopt, drumstel afbouwen en opbouwen tussen door is tijd rovend en dat is zonde van de snelheid en de sfeer op zo'n avond. Daarom heb ik maar hiervoor gekozen. 20:00 open 21:00 begin. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Bij Hymir hebben we een linkshandige drummer dus dat word 2 keer ombouwen! |
|
quote:Hoeren koop maar een nieuw drummer... Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: t stomste van linkshandige drummers is niet leren drummen op een normaal drumstel, als ik t op een linkshandig drumstel kan moet een linkshandige homo t toch ook kunnen... apendrummers maargoed... soest, das alweer dichterbij In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Kom effe aarco, doen we een pilsje (gelukkig is onze drummer niet zo moeilijk. Links- of rechtshandige stopcontacten.. hij doet het op allebei) [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-09-2007 9:36] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |