|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
mooi metzoepm! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-09-2007 19:48] |
|
Zoek een andere bob! |
|
Aanwezig |
|
wel brekken he Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
owja dat is vrijdag alweer hehe nouja aanwezig he! Het is de lichtinval ;') |
|
Wel even hoi zeggen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Brekn' doot wie altied |
|
|
|
Kijken of dit in de planning past... |
|
Tuulk past dat! |
|
quote: neem jij de poffertjes mee? Dan zoek ik een bus poedersuiker Het is de lichtinval ;') |
|
quote: d'oh! |
|
Ga het helaas niet redden... Die gebroken rib kost me meer energie dan ik had gehoopt. Damn! Maar wel een mooi excuus om dit topic weer eens omhoog te schoppen, want het is het feestje van Deleterious en wij houden van Deleterious. Hopla! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Sjaak afhaak Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Morgen, jongens |
|
Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
Heel misschien kom ik toch even die kant op gereden. Hoe laat begint CHD precies? Niks ten nadele van de andere bands, maar CHD ben ik verschrikkelik benieuwd naar. edit: Is er eventueel een slaapplaatsje in de buurt? [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 28-09-2007 8:05] |
|
Om 21.00 uur begint Hymir. Dan rond 22.00 uur Deleterious en rond 23.00/23.15 ongeveer CHD. Voor een slaapplaats zou je even op internet rond moeten zoeken maar er is op de jeugdherberg na niet echt iets in de buurt. Stay Okay Hostels: http://www.stayokay.com/index.cfm?fuseaction=Herbergen.showHomeHB&lng=1&id=31 Misschien dat je hier iets aan hebt |
|
quote:Heuj! Zou gaaf zijn! |
|
Ja, ik ga mn best doen, hehe, alleen ff kijken hoe gaar ik straks na mn werk ben, dat zou nog wel eens het verschil kunnen maken, pff |
|
quote: Hehehe... Ach, ik heb in ieder geval een origineel excuus. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ik ben ook Sjaak Afhaak in plaats van de aanwezige Sjaak Afkraak. @Kimmey, eens ergens anders pannenkoeken met poedersuikert kanen? ^^ |
|
Ik kom vanavond samen met onze drummert die kant op |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |