|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, dat is toekomstmuziek, ik heb er ook al over gesproken met onze geluidsman.. Komt nog. Wat betreft kutzaaltjes.. Het doet ons achteraf niet zoveel goeds om er te spelen, want het publiek kon er (op uitzonderingen die onze cd hebben daargelaten) niet echt van genieten. Vorige week in Atak Enschede met een heule vette PA en zaal etc. kwam onze muziek wel aan. En wat je zegt: Er zijn heel veel slechtgeluid zaaltjes, maar we zijn nog lang niet zover om op hele grote podia te staan dus vooralsnog moeten we wat. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-09-2007 14:39] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Je weet het allemaal zo goed he..zelf al eens wat gepresteert behalve commentaar leveren ? ( al dan niet terecht ) Fuck the world and fuck you |
|
Doet dat er toe? En om je vraag te beantwoorden: JA Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: oke meneer de sumomascotte ter informatie: ik geef hier slechts mijn visie op wat ik gisteren te zien kreeg, ik weet bijna zeker dat de band chd precies weet wat ik bedoel en dat hetgeen ik te zeggen heb op het optreden van gisteren bedoeld is als positieve kritiek, ik kraak nergens de band af en ben me er terdege van bewust wat er op een klein kutpodium geschiedt. in mijn commentaar lever ik dus ook een aantal suggesties aan om t optreden voor beide partijen een stuk leuker te maken. Ik weet t inderdaad goed heb zelf namelijk afgelopen jaren op t overgrote deel van de nederlandse (metal)podia wel gestaan. het merendeel met een onbehouden kutgeluid. iets wat voor mij de speelvreugde van t live optreden drastisch heeft doen minderen. hierdoor heb ik vorig jaar besloten om met weltbrand te stoppen om me volledig te richten op dikke kankerklootzakken op internetfora uit te kankeren. dat ging echter vervelen dus ben ik toch nmaar weer muziek gaan maken.. verder hoef ik me hier niet over uit te laten aangezien ik er niet op zit te wachten dat er een product van mij in jou vlezige vingertjes terecht komt. als je enig idee hebt dat ik ten onrechte hier zei dat ik t idee heb dat t live beter kan met een band als chd heb je de essentie niet begrepen maar goed jij bent heftruckchauffeur dus ik zal niet te veel denkwerk van je verwachten, veel plezier met je sonja bakkerboek verder en de mazzel In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Hymir; ik vond het gaaf! Wel simpel, maar zat lekker in mekaar etc Deleterious vond ik te gek!!! heb maar 3 a 4 nrs gezien tho. En dat cd'tje moet ik nog ff scoren wijzelf; ik baalde behoorlijk van de slechte pa/monitoren/zaal die onze geluiden niet trokken. Idd wat iemand zei over iPod-speakers. Geluidsman van ons is een toppertje hoor, volgens mij viel er ook niet meer van te maken in de tijd die we hadden. (houten podium ook, alles resoneerde als een gek, etc.) Ja of me moesten op huiskamerniveau gaan spelen. Schiet ook niet op. En dat lange wachten kwam, buiten bovengenoemd, ook doordat er een kabel oid kapot was waardoor spectre zn vocalen het niet deden (althans, niet konden worden versterkt). Etc. Ach ja. Vorige keren en volgende keren stukken beter [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-09-2007 15:37] |
|
quote:Christus, jij bent echt een droefhaas, weet je dat ? zelfingenomen mongool ben je ook nog eens.normaal reageren op een post kun je ook niet eens. Fuck the world and fuck you |
|
ik hou ook van jou, fijne gast! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote:Jij wel dan? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote:Anders ga je weer naar die bank van je, en ga je verder met rukken. Fuck the world and fuck you |
|
maar vertel es waarom ben ik dan een zelfingenomen mongool? ik lees net mn posts na en zie er nou niet echt iets in staan waarin ik zo overkom.. tenminste dat vind ik.. onderbouw je wankele woorden es ontopic @ chd.. voor de volgende nummers wil ik evt wel helpen met kankerknallen en chaos en noise ala axis of perdition.... dit terzijde om de modderfukkerators blij te houden In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Dat doe ik wel eens in een ander topic...anders krijg ik straks weer een ban vanwege het offtopic zijn. Fuck the world and fuck you |
|
daar hoopte ik al een beetje op natuurlijk In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
hymir: word er niet warm of koud van deleti-dinges: klonk wel ok, ik was benieuwder wat de politie met 2 man/vrouw sterk binnen deed CHD: leuk! minpuntjes zijn al eerder naar voren gebracht, hoef ik niet te herhalen denk ik. wij hebben het 2e drumstokje volgens mij zat Spectre te patiencen in het begin. daarna viel het op en begon hij maar te haarzwaaien om het te camoufleren was koel dus! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Tering wat een ge-emmer en gebiggel hierzo. Kleine zaal met slechte apparatuur en weinig zaken uitversterkt is natuurlijk best kut, maar zo is het nou eenmaal. Het heeft weinig zin om daar eindeloos over te gaan mekkeren. Ik heb bijvoorbeeld ons hele optreden lang alleen mezelf gehoord (en af en toe een ride aanslag) ook niet heel praktisch. Desalwelteplus heb ik een top-avond gehad. De gezelligheid loog er niet om en het bier smaakte goed. Ik vond het geluid bij CHD trouwens wel goed, maar misschien komt dat door waar ik stond... Nog een excuus naar CHD voor het langzame ombouwen. Waren we ons niet zo van bewust. |
|
o ja nog iets... wie is dat meisje die allemaal foto's van mij heeft gemaakt? hebben hebben hebben! |
|
quote:Het meisje? Dan gaat het je op deze manier niet lukken. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Ik zou toch zweren dat het een meisje was |
|
quote: Dat is Amel, vriendin van de gitarist van Hymir. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Kan wel even informeren en ze naar je mail toesturen..!? |
|
quote:dat hoort zo op ZM quote:heb je ook gelijk in ja. quote:deed je netjes! en de backstage-deleterious-unplugged-gig was ook erg vet natuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-09-2007 14:40] |
|
hehe, thanks dude. was inderdaad ons hoogtepunt van de avond daar backstage @waterfiets (hulde voor de meest grimme nickname! ): zou relaxed zijn man! fotootjes zijn altijd leuk. edit: je hebt m'n e-mail? weet niet zo goed wie wie is op dit forum. [Dit bericht is gewijzigd door Yot op 30-09-2007 15:12] |
|
Die Deleterious ep is trouwens erg lekker, Vette instrument beheersing, gave composities en totale sfeer.. Hopelijk snel een volledige plaat! Trouwens, die patience-grap is nu al zover over datum dat hij uit zichzelf wegloopt. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: idd, erg geinig ik die andere trouwens [Dit bericht is gewijzigd door allanvogue op 30-09-2007 20:25] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |