|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben van de partij, waarschijnlijk moet ik wel halverwege PT aftaaien ivm trein. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Jammer dat het samenvalt met Hatebreed enzo in 013. Maargoed, wie verwacht dan ook dat je naar Hatebreed én Porcupine Tree wilt... |
|
quote: Hehe, dat 'probleem' heb ik ook. Zal 013 worden, dat is op loop afstand. |
|
oew! hier wil ik naar toe! nu nog mensen rondselen Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Jammer dat ze in de HMH staan. Ik vervloek die tent. Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: +1.. Ik wil er wel heen eigenlijk.. And we were always much more human than we wished to be |
|
Oeiiii dit lijkt me leuk! |
|
quote:Ik vervloek enkel het bier wat ze er schenken Al veel mooie concerten gezien daar |
|
again? |
|
hm, heen roy? Je moeder. |
|
quote: Wat ga jij Zwolle uit?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
misschien, dus dat zegt nog niks Je moeder. |
|
quote: Oooh jah, misschien is natuurlijk Jaaps voor nee. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
99% zeker ja maar wie weet. wel zin in iig Je moeder. |
|
jaap, om maar even terug te komen op je vraag: mijn antwoord is: ja sjarter die hap maar |
|
O ja, volgens mij had ik hier ook al bijna een kaartje voor in teh pocket. Ik ga een fijn najaar + winter te gemoet dit jaar |
|
partyhardy!! |
|
O ja, biertje doen natuurlijk + een spa rood voor teh Jaap. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 10-10-2007 22:43] |
|
we moeten dan wel eerst vervoer regelen want openbaar vervoer wordt hem iig niet [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-10-2007 22:49] Je moeder. |
|
dat is van latere orde, anders crashen we ergens. |
|
nouja, nee dus, werk enzo... Je moeder. |
|
O ja, kutzooi! Dat is door de week... Aii, morgen maar snel vrij vragen. |
|
hehe dat kan ik wel vergeten hier, tis rond sinterklaas en alles en iedereen met kinderen is dan al vrij en auto lenen van ma wordt hem ook al niet, áls ik hem al mee krijg, kan ik nergens parkeren hier damnit, wordt dus voor de tigste keer PT missen... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-10-2007 23:01] Je moeder. |
|
he godver zeg! |
|
In amsterdam zijn bankjes zat joh! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |