|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Porcupine Tree is natuurlijk één van de genialere bands, dus wie weet. |
|
nou in dat geval! ik ben wel te porren drvoor, jaap doet weer eens op zn jaaps |
|
ja ik heb wél verantwoordelijkheden, jij meldt je zeker gewoon weer ziek? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-10-2007 23:36] Je moeder. |
|
Gaat hier nog iemand heen? Ik in ieder geval wel De laatste weken ook maar even het oudere werk wat beter beluisterd (d.w.z. Stupid Dreams t/m Deadwing, het nog oudere werk ben ik nog niet aan toegekomen) .. Erg gaaf allemaal. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-11-2007 21:57] |
|
Is wel de bedoeling |
|
quote: ? Ik vind het een prachtige zaal! Veel zin om Anathema Porcupine Tree daar te zien, dat gaat vast helemaal goedkomen met het geluid Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hmm, iemand enig idee of dit al uitverkocht is? Amsterdam ligt in de buurt en beide bands zijn geniaal. |
|
quote: Het geluid is daar vaak prima te doen inderdaad. Heb alleen Cradle het daar zien verneuken. Ik vind alleen die HMH zo extreem sfeerloos. Ze hadden beide bands in Paradiso neer moeten zetten! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Helemaal mee eens quote:Lijkt me vrij sterk dat dat gaat uitverkopen. Sowieso gezien het beschikbaar aantal kaarten en ook nog eens aangezien het op Sinterklaasavond is. |
|
quote: Hehe,ja weet ik veel. hmm toch maar overwegen dan om te gaan. Sowieso wil ik Anathema eens zien. Al vaak genoeg moeten missen |
|
quote:Ik wil Anathema weleens in zo'n grote zaal zien. Grootste tot zover waren een flink aantal festivals maar dat is niet echt een vergelijking.. |
|
quote: Nee inderdaad. Maargoed,sowieso zie ik bands liever gewoon in een zaal dan op een festival. Alhoewel festivalletjes ook altijd leuk zijn hoor Porcupine tree ben ik overigens ook erg benieuwd naar. |
|
quote: Anathema in de grote zaal van 013 vond ik al wat minder. |
|
quote:Dat was inderdaad geen superoptreden nee edit: ik bedoel die keer dat ze zelf headliner waren en Epica haar eerste optreden deed. De keer met Porcupine Tree was ik er niet bij [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 16-11-2007 18:13] |
|
Was beide keren niet geweldig. Vind het veel meer een band voor de wat kleinere zalen waar je meer contact kunt hebben met het publiek. Dat neemt niet weg dat het voor hun wel erg leuk zal zijn om in de HMH te mogen spelen. |
|
quote:Mee eens. Ik denk dat de lichtshow het maakt of breekt in de HMH. Het geluid dat zit wel goed en om die reden wil ik alleen al graag eens in de HMH zien. |
|
En mijn kaartje is binnen |
|
Ik kan hier trouwens niet heen. Iets met geld enzo,plus dat het op een woensdag is. |
|
k ga ze de 26e hier in Stockholm zien, ben benieuwd wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik wil nog steeds graag én heb er aan gedacht (wow!) maar gaat hem nog steeds niet worden zonder vervoer ga geen 32€ neerleggen voor een half programma... Je moeder. |
|
nog 1 nachtje slapen en maar hopen dat ie een beetje vroeg langs komt, want daarna nog naar anathema/porcupine tree *popel, popel* the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Vanavond |
|
Zo, tandjes poetsen en die kant op |
|
Wat was dit een geweldige avond zeg. WAT een band, WAT een geluid, woorden schieten tekort! Griezelig goed dit, deze avond zal ik me nog lang heugen En o o o wat was die uitvoering van 'Anasthetize' geweldig Zoveel "" momenten, überhaupt. Tjonge jonge. Dit concert gaat mijn persoonlijke geschiedenisboekje in. Geniaal. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |