|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gaaf dat je het zo mooi vond! Hoe was Anathema? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
wow valorian was ook al zo over enthousiast Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat komt omdat het zo vet was! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Jammer dat ik dit heb moeten missen.. |
|
quote:'k heb nog steeds geen spijt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Wat was Porcupine Tree weer geniaal zeg!!! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Hehe, eerder dit jaar zag ik ze in Eindhoven. Dat was idd geniaal! Qua afstand is dit voor mij doordeweeks niet te doen helaas, want al mag Anathema niet eens de schoenen poetsen van (), de combi Anathema en PT is echt top! [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 06-12-2007 0:49] |
|
Ik sluit me bij de eerdere reacties aan. Wat een geweldige show weer. Ik vond die in de Effenaar nog net even wat beter maar die was nog steeds een ruime 9 op de schaal van 10 Anathema (hoezo kort? Zeker 50 minuten hoor ) speelde ook zeer sterk alleen wat meer podiumaankleding mag wel op zo'n groot podium. Verder een aantal leuke experimentjes in 'A Natural Disaster' en de invaldrummer (John zijn vriendin was aan het bevallen) mag blijven wat mij betreft! En toevallig tijdens 'Trains' moest ik mijn trein gaan halen |
|
quote:Blij dat te horen. En wel omdat: 1. ik daarbij was; 2. als ze vandaag nog beter waren geweest als toen, het wel bijna onmenselijk goed moet zijn geweest |
|
quote:Mwah, ik stond bij beide concerten achterin de zaal. In de Effenaar kun je dan nog steeds compleet overdonderd worden, de HMH is daar dan weer net een tikkeltje te groot voor. Geen idee hoe het een meter of 10 voor de geluidstafel was vandaag.. |
|
Hoewel ik ze liever als hoofdact in een wat kleiner zaaltje zie zweten geeft ik Anathema's optreden toch een ruime voldoende. Hoogtepunt vond ik afsluiter "Hindsight". Wat een lekker nummer is dat toch. Na afloop heb ik bij de merchandise nog een echte Anathema aansteker gekocht. Kijk daar wordt deze jongen nou blij van. Van PT werd ik wat minder blij. Maar ook weer niet heel verdrietig. En das misschien ook wel het grootste probleem dat ik met PT heb. Zeer professionele band met een dito optreden maar ze doen me helemaal niks. Tijd voor de merchandise stand maar weer dus om mezelf eens wat op te vrolijken met zo'n mooi Alternative 4 shirt en daarna rap richting trein [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 06-12-2007 2:58] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Tja het was weer goed als vanouds maar mijn god wat was het geluid dramatisch slecht in het begin. Een live optreden van PT blijft prachtig maar ik heb het nu wel een beetje gehad met die achtergrondfilmpjes met pillen etc. En de tering wat is die drummer toch een koning Die kale CD-verkoper stond daar weer met zijn zaklampje mensen te weerhouden van het maken van foto's en filmpjes. Pleur toch op man. Jullie hebben al geld genoeg aan me verdiend. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Porcupine Tree was inderdaad briljant! Aangezien het voor mij de eerste keer was in de HMH en verhalen over het geluid daar (zoals over elke zaal overigens) nogal varieren was ik sceptisch in gesteld zodat het alleen maar mee kon vallen. Bij Anathema leek ik zo nu en dan nog wat galm op te vangen, maar toen zaten we ook achteraan op de trap. Echter bij Porcupine Tree vond ik het geluid werkelijk fantastisch. Zo'n loepzuiver en goed gedefineerd geluid hoor je niet vaak. HMH for the win Verder was ik ondanks dat het te verwachten was nog steeds erg blij dat (vrijwel?) alles van Fear of a Blank planet gespeeld werd met als hoogtepunt 'the long piece' zoals Steve Wilson Anestitize aankondigde. quote: ? Hoe laat is Anathema dan begonnen? Op mijn ticket stond aanvang 20:00 en toen we een minuut of 10 later de zaal binnenliepen hebben we volgens mij tot zo'n 20:30 van Anathema kunnen genieten, maar misschien heb ik het niet goed onthouden. Rond 21:00 begon PT die vervolgens op een kleine toegift-stop na 2 uur rond heeft gemaakt. quote: Waar stond je ongeveer? Midden vooraan, en dan net ver genoeg naar achter om nog een beetje lebensraum te hebben was het geluid vrijwel meteen perfect (mijn inziens). quote: ? Stond de cd-verkoper in het publiek mensen aan te spreken? Of mochten er geen foto's van de merchandise gemaakt worden ? Sowieso vrij kansloze onderneming met het formaat van camera's tegenwoordig en zeker mobieltjes. Ook een niet relevante onderneming, aangezien het enige beeldmateriaal wat een concurrentie kan vormen voor het professionele werk uit camera's komt die je sowieso al niet naar binnen krijgt in de HMH. |
|
quote: Verdomme! Was ik nu maar toch gegaan. Zou eerst uit eten gaan met de familie maar ging uit eindelijk niet door en geen zin om alleen heen te gaan en daarbij.. doordeweeks.. balen! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-12-2007 20:56] |
|
quote:al om 19.40 uur. Kaartje stond idd 20.00 maar op de deur was dat al teruggebracht tot 19.45 en uiteindelijk zijn ze zels nog eerder begonnen. Lekker optreden hoor |
|
quote: Wat is dat eigenlijk voor een apart gedoe dat ze concerten eerder laten beginnen dan aangegeven staat. Laatst bij het concert van Dream Theater en Symphony X was dat ook het geval (waardoor ondergetekende het grootste deel van Symhony X miste ). Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Tsja. Merkwaardig is dat. @Mayo: Jammer inderdaad. Lastige is ook dat ik de band zelf pas een half jaartje ken en geen idee had dat zoveel mensen om mij heen (zowel metal-liefhebbers als meer pop-georienteerd publiek) dit ook geweldig vinden haha. |
|
quote: Ja! Te laat, hahaha! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik herkende die gast onderhand wel na 4 PT en 2 blackfield concerten. Hij liep bij de tribune mensen in het gezicht te schijnen die filmpjes maakten. No videos my ass . Echt zo kansloos idd. De halve zaal zat te filmen. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |