|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmmz.. misschien dat ik ook daar ben.. Ede ligt 10 minuutskes van Arnhem af (met trein) neem ik nog ff wat gezelschap mee uit Ede... Xal es kijke waddik kan doen |
|
hmmmz.. kan je ook gewoon daar entree betalen?! |
|
ik heb gehoord dat het om half 2 's middags al begint, klopt dat? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
2 uur. Maar de zal is idd al om half twee geopend. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
en tot hoe laat? ivm vervoer... Je moeder. |
|
Ja dat wil nu ook wel eens weten |
|
heeeeelp, wie weet het??? verlos ons Je moeder. |
|
|
|
heb ik gedaan, nog geen antwoord... dus hierbij: mensen die voorheen naar de willemeen zijn geweest: hoelaat is het normaal gesproken afgelopen??? Je moeder. |
|
Probeer dan gewoon even te bellen: 026-4426021 I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
eeeeh.. nogmaals... zijn de kaarten daar ook gewoon te koop?!? anders ben ik daar! |
|
Mensen...hoe moet ik dit allemaal weten? Het telefoonnummer is hierboven vermeld, bel die lui even voor info. Wat ik heb gedaan is gewoon kaarten reserveren (met hetzelfde telefoonnummer). I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: * Geruststellend * Ahum, wij komen wel. Maar of we die Dwaallicht aan zijn haren gaan meeslepen valt nog te bezien. Straks roept-ie een black spell over ons af. |
|
Black spell? Nee hoor, gewoon dichte deur (ben er nl. niet zaterdag!). |
|
Hmmm, ik denk dat we hem beter met rust kunnen laten. Hij lijkt niet in een al te beste stemming sinds dat incident met die studenten. Wat dat ook maar geweest mag zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wacht ff. Waar heb jij het nu over? |
|
LOL...ik geloof dat het iets te maken had met tappen voor studenten een tijdje geleden ofzo. Laat maar, ik lul ook maar wat. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 07-03-2002 20:30] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Of misschien houdt D. niet meer van metal? Incident met studenten?? |
|
Heheh oh DAT ja... leuk was dat ja, NOT hahaha |
|
Herkenningspunten XnegativeX: Zwarte legerbroek Kisten Nevermore T-shirt Lang blond haar en blauwe ogen I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik zie er ongeveer zo uit : - lang zeer donkerbruin(net niet zwart) haar - zwarte spijkerbroek - kisten(ahum, wie niet hè) - Officium Triste shirt - groene legerjas - en een best wel lelijk hoofd met bruine ogen erin |
|
LOL, Neggie, nem die telefoon van oe ins op! hehe. uhm, XPosi: Poisonthewell shirt, spijkerbroek, blond haar, fokking lang |
|
Ook al lang haar? Hebben die sXe lui tegenwoordig allemààl lang haar, of zijn jullie de enige uitzonderingen? |
|
Possie heeft geen lang blond haar. Hij heeft blond haar en is ZELF fokking lang. (take my word on this) . [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 08-03-2002 21:11] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |