|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: toen ik et warm kreeg 's middags deed ik me sleevje uit en 3x raden welk shirt daaronder zat Je moeder. |
|
iets met Mummie's ? [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 12-03-2002 21:52] |
|
Hehehe clichémannetjes! Dat wordt dus de volgende keer een Linkin Park shirt... |
|
sorry, kheb alleen een heideroosjes shirt, ook goed? Je moeder. |
|
was er trouwes nog iemand met foto's?? of is er een site ofzow? |
|
Hehe dan heb ik Karnivoor ook herkend, ik was die gast met Iced Earth horror show shirt. |
|
quote: woop! kicke avatar Nog iemand die weet waar foto's zijn? |
|
het was zeer cool om volluk van ZM te spreken/zien... bands als aborted en bloodboil vond ik zeer strak... de rest deed mij niet zo veel... en die gasten met de kousen zeiden opt einde dat ze flesbrigade waren, toch? |
|
Of zeiden ze veel plezier met Flesh Brigade??? |
|
ja, dat was een fb. dat is overigens een geimproviseerd bandje van gasten wat vaak in w1 zit. Vorige grindfest deden ze hun eerste optreden met 1 nummer... het is nogal gein wat er zit een hippie in de band, vandaar die kousen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik meot wel zeggen dat fb er op vooruit is gegaan, want dat ene nummer een jaar terug was ZWAAR KLOTE!!!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ja hehe, ze worden wat serieuzer Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ikke jou ook, jij stond veel vooraan? kort haar? naast een kereltje met CoB shirt aan? dan heb ik nog een tijdje achter je gestaan Je moeder. |
|
quote: lol ...kan ook joh, geen idee |
|
Huh, als jij het al niet meer weet, haha. Ik was net bier aan het halen dus heb het niet eens gehoord btw. |
|
quote: NIET WAAR!!! Je stond vlak naast mij! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
heheheh ik was dat lelijke kleine rooie mannetje in de pit met (volgens mij) een cannibal corpse shirt aan met alleen logo uhm... mijn excuses voor de biertjes die ik uit jullie handen heb geramd tijdens het brekken in de pit tijdens gorerotted was goed lompe dag het was vet godverdomme hehehe gorerotted and last days hebben geheerscht |
|
ha trol is ook het mannetje wat in Goatlord speelt... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
dan zien we hem moisschien volgende week wel ofzo... Je moeder. |
|
quote: Dat mannetje met dat cob shirt was wel erg actief met headbangen (late reactie ) Maar ja ik was dat dus |
|
quote: Late reactie. Toen die zanger dat zei liep ik net weg! |
|
zo mekdoem, nix te doen? Je moeder. |
|
quote: Dat was eergisteren hè? Ik zal je nog es een biertje aanbieden! |
|
hehe, het was wel lache ja.... ontopic |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |