|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga me zo maar eens slapend voorbereiden voor een middagje heftige muziek. |
|
Ik ga er bijna op aan. |
|
Mij 2. Ik vertrek zo in die richt. Tot zo al te saam. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
voor degene die mij wil herkennen: Shirt met alleen groot Vader logo en new rocks an de poten oja z'on ketting ann de broek die skaters ook hebben (gejat van een dooie) mijn broek is waarschijnlijk een zwarte legerbroek... maar dat ligt eraan of ie snel genoeg weer droog is uit de was Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Voor de thuisblijvers : het was lekker!!! Met name Aborted en Last Days of Humanity(alleen jammer van dat effect op de zang). Ook Extreme Sickening Punishment(toch?) was heerlijk |
|
mja... tging wel ik was d'r ook.. alleen niemand herkent, ik las pas gisteravond hoe ik iedereen moest herkennen.. en dacht oppeens.. shit, iemand met Vader op z'n shirt logo en iemand met Officium Triste op z'n shirt.. heddik gister nog samen gezien! kwist niet dat jullie dat waren Maar goed Aborted heerschde! |
|
EEJ McDoom! Nu al wakker? Ik heb een ongelovelijk pijnlijke nek maar verder gaat het wel. Kun je je nog herinneren hoe je thuis bent gekomen? Gisteren was idd wel vet hoewel het wat mij betreft teveel bands met dezelfde muziek waren. Het was ook zeker leuk om even met McDoom, Karnivoor en VUIG te praten. VUIG moet ik ook zeker nog eens in nuchtere toestand tegenkomen LMAO. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik was er gister ook Aborted heersche !!! Heb alleen Wishmaster gezien. Nu ik die berichten lees heb inderdaad nog meer van ZM gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 10-03-2002 12:40] |
|
Grmbl, ik heb weer iets gemist... aborted, grrmbl. |
|
ja.. het was supervet!!!!! veel te veel bier... binnenkort komen er foto's aan.... hey.. stond ik nou ook op die groepsfoto.. ik wet nog wel dat ik mensen van heir heb gesproken (negativex, positve, maar van de rest ben ik de namen kwijt (black out, sorry!)) maar het heerste.. Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
o god, gorerotted was bruut!!! fantastisch allen jammer dat we er zo lang op moesten wachten... maarja al wat lekker is komt als laatste Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Kadath speelde als laatste... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
is dat zo??? heb ik de laatste dan gemist... ik dacht dat de laatste gorerotted was, ik had het nog nooit eerder gezien dus, en er was geen aankondiging ik ging ervan uit dat zij dat waren... zelf de geluidsman wist het niet meer en die heb ik het nog wel gevraagd. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
was gorerotted niet die band met 2 zangers, bloed over de pens en engels sprekend? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Dat is gorerotted geweest. dat kan niet anders Gorerotted |
|
quote: Sorry...geen foto's . Vergeten. Sorry trouwens dat ik geen afscheid van je heb genomen maar ik kon je nergens vinden. Maar als ik dit zo lees dan was je het nu toch weer vergeten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ja ik was vroeg op om naar Tiamat/Moonspell te gaan(had ik beter niet kunnen doen wat een boutbands zijn het geworden!). Hoe ik thuis ben gekomen? Tja, daar vraag je me wat. Ik vond het erg leuk om Neggie, Possi en ook Vuig(even) ook eens in het echt te zien. Vooral met Neggie heb ik wel aardig wat staan te lullen(ruikt wel anders hè, met mij praten tijdens een concert ?) Possi en Vuig heb ik niet echt mee gepraat, maar Vuig kreeg me wel flink aan het lachen! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 11-03-2002 1:44] |
|
ja.. ik weet er weinig meer van.. alleen nog dat ik een gratis gorerotted cd heb gescoord.. HIHAS! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
hehe twas wel cooltjes jah aborted heerste de pan uut joh necro-eroticisme Je moeder. |
|
Ah, weet ik eindelijk dat die bloederige lui Gorerotted waren. Vet waren ze ook overigens. Maar ze speelden wel erg kort! |
|
Dat meen je niet??!!!! Dus die gasten waar jij (McDoom) en ik alleen voor stonden te klappen waren Gorerotted? Wat vaag. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ja en ik maar denken dat Gorerotted als laatste speelde (stond op proggramma) en ben daarna weggegaan, blijkt er nog wat gespeeld te hebben, nah Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik was btw gekleed in een blauwige wacken longsleeve en een zandkleur broek-met-zakken-aan-de-zijkant ik heb volgens mij jou ook nog gesien humanator Je moeder. |
|
oeps, ik ben herkent... aaaaaaarrrrhhg nu kan ik niet meer over straat zonder dat iedereen me nawijst en fluisterd pppsssttt dat is ome humanator van ZM. Volgens mij heb ik xnegativex herkend maar dat kan toeval zijn Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |