|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm, dit is opzich wel interresant |
|
Ik neem aan dat Metallysee hier buiten staat. Dit met het oog op de waarschijnlijkheid dat die bands ook daadwerkelijk komen spelen. Verder: Wat MetalJan zegt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Oude traditie die 013 weer in ere herstelt zo te zien. Mooi werk [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 20-09-2007 19:01] |
|
klopt, hier ben ik vroeger ook een paar keer heen geweest toen dat nog in het noorderligt was |
|
HEUY!!!! Heavy X-mass is zo lang toch niet weg...vorig jaar was het toch ook nog of ben ik nu in de war? iig altijd een gezellig feestje daar, hangt dan altijd een goede sfeer |
|
Ja hier ga ik ook wel bij zijn |
|
hoezo heavy X-mass? 23-12??? op 24-12 zit iedereen vooraan in de kerk om de 25ste en 26ste verplicht naar de (schoon)familie af te reizen? Heavy pre-X-mas lijkt me een betere benaming. |
|
Ik heb het ook nog weleens op 2de kerstdag meegemaakt ja.. |
|
je snapt mijn sarcasme!!!! |
|
Hmm dit ziet er niet verkeerd uit. Waarschijnlijk wel aanwezig. |
|
|
|
quote: Prima band! |
|
Ik begin te denken dat ik extreem kieskeurig ben qua bands ofzo, maar kom op. After Forever en Gorefest |
|
dus |
|
Je probeert After Forever te ontwijken en alsnog zie je ze sowieso 2 x per jaar! En Gorefest moet ook echt altijd overal spelen, blugh! |
|
quote:Ah OK |
|
Welk gedeelte van "de beste brute bands uit de Benelux vieren kerst met een harde K" begrijp je niet? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Kom kom Angela, dat valt toch best mee? "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Ik heb een tijdje te veel Gorefest geluisterd en bezocht denk ik. En nu zie ik ook weer overal Gorefest staan! - Misschien scheelt het ook dat half Zeeland zo hysterisch doet.. ik kom er niet onderuit! Edit: en als mijn antwoord je niet zint, denk aan de string.. *zennn* [Dit bericht is gewijzigd door Angela op 03-10-2007 14:23] |
|
quote:En dat terwijl we er eigenlijk nooit spelen. quote: "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Ook de zuiplappen van Tankard zijn toegevoegd. |
|
Nice |
|
yooow, ik kom ook even kijken denk ik! |
|
tankard? dan ga ik er zeker weten heen... |
|
quote: quote: |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |