|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dinsdag 27 november Waterfront, Rotterdam Mayhem (N) + supports Deur open: 20.00 uur / € 17,50 / grote zaal www.waterfront.nl Het schijnt de enige show in NL te zijn! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 25-09-2007 20:52] |
|
Oeh!! |
|
Wow vet |
|
Oehoe!! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Tsjilp! |
|
aanwezig! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Heb nog zware twijfels of ik wel ga, op HitS was Mayhem namelijk zwaar klote. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Maargoed, jij vind het nieuwe spul ook niet echt goed, of wel? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tering, waarom zo ver weg |
|
quote: Ach wat is ver in Nederland Waar woon je dan? |
|
Is Hellhammer wel van de partij? Want die was toch een onderbeen kwijt ofzo? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Wtf? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Alleen iets aan zijn arm / schouder geloof ik (RSI?) |
|
ik ga denk ik ook wel. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Cool ehh bedoel hehe |
|
quote:dicht bij huis en het is wel een band die je een keer gezien moet hebben hehe. Fuck the world and fuck you |
|
Kan ik mooi bij jou pitten |
|
quote:Zelfde dag = Marduk + Unleashed + Vreid in Bolwerk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Damn, dit zal de baroeg wel pijn doen. Vroeg me sowieso al af waarom waterfront bijna nooit metal heeft. Hopelijk gaan ze dit volhouden. |
|
quote:Dat kan ik je van harte afraden in dit geval. Je mist er niks aan hoor |
|
Nee, Marduk live, dat is pas feest. :') |
|
quote: Laatste twee keer dat ik ze zag was er weinig mis mee. |
|
quote:Ik gok dat de vraagprijs absurd hoog was. En dat Mojo de boeking doet |
|
quote:Jou live is ook niet altijd fijn heb ik me laten vertellen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Heb het een keer op een festival gezien, vond het dodelijk saai. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |