|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
9 Augusrus 2008 Bevestigde bands: -Diamond Head -Trail Of Tears Website: http://www.dokk-em.com/ Edit: Nu elk festival jaarlijks een nieuw topic mag hebben geldt dat vast ook wel voor Dokk'em, he? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2211393 [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-09-2007 5:02] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Tuurlijk. We zien ook geen heil in 1 topic voor alle gigs in 013 ofzo. 9 augustus, dan ben ik jarig. Eens kijken of we dat daar kunnen vieren, aangezien het bruut in de buurt is. Bruce Banner |
|
Hé, Diamond Head, wat gaaf! |
|
Is het nu 9 augustus of 9 september? Ik ben dan met Trail of Tears mee maar Endre zei me dat het 9 september is en hier lees ik 9 augustus? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Als je de site checkt (zie 1e post) dan zie je dat het 9 augustus is! Maarre wel een aanrader hoor, gezellig festival met camping en vette line up dit jaar. see you at occultfest! |
|
quote:Klopt ja, maar de band zei me 9 september dus ik ging twijfelen....temeer omdat ik nog wel eens topics heb gezien waar per ongeluk een verkeerde datum bij stond Heb er in ieder geval zin in, gaat een bezopen feestje worden met zoals het hoort bij ToT een party-hat afterparty Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ha ha 9 september is op een dinsdag geloof ik . Dus jij gaat ook naar dokkem? Cool! see you at occultfest! |
|
Zo jammers dat dit tegelijk met Party San is |
|
quote: Ja idd ja jij bent nog nooit op dokkem geweest he jammer hoor. En ze hebben dit jaar hele leuke bands...Carach Angren bv. see you at occultfest! |
|
quote: Tsja, zet het op een andere datum en ik ben er vast wel. Maarja Party San gaat voor. |
|
Kut ja....Party San met Vreid....kutterdekut, sta ik op 2 dingen tegelijk ingepland...godver Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Maar dat kan niet want week ervoor is wacken en week erna catrock en dan springstof en dan elsrock en dan nog dat festival in Hoogeveen iets met occult geloof ik. see you at occultfest! |
|
quote: Kan best tijdens Wacken, geen enkel probleem. |
|
Aanwezig!! Het is de lichtinval ;') |
|
Line-up: Incursion Dementa Salacious Gods Mother of Sin Dylath Leen Vortex Izegrim Heidevolk Stormwarrior The Lucifer Principle Anger As Art The Monolith Deathcult Vengeance Trail of Tears Diamond Head Tankard Blaze Bayley Het is de lichtinval ;') |
|
En hou vooral Mother of Sin in de gaten! Band zoekt nog een label, maar ik heb inmiddels al een zooi nieuw werk gehoord, schitterend!! Voer voor de gitaarfreaks! Band is flink aan het repeteren geweest om een strakke set te spelen, en met deze line up moet dit gaan lukken! spelfout weggehaald... |
|
ben benieuwd! Het is de lichtinval ;') |
|
Tankard, Blaze Bayley, Diamond Head, the Monolith Deathcult, Vengeance. Ik heb er zin in! |
|
Gheghe, gaat zwaar gezellig worden; vrouwe Mandylion en ondergetekende hebben al een hotelkamer geboekt, veel bekenden daar aanwezig, alles gaat goed komen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik twijfel momenteel een beetje. Of hierheen of met een vriendin van me naar M'Era Luna. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dokk'em gewoon doen lange! |
|
Keuzes keuzes, altijd maar keuzes. Deathwish versus: quote: Ik neig toch naar het laatste. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Na de eerste 2 edities te zijn geweest, nu dus de laatste 2 edities afwezig vanwege Party San. Sorry, hoewel de line-up van Dokk'em erg goed is, is die van Party San toch net even weer genialer! |
|
quote: jammer man, we zullen je missen! [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 25-07-2008 11:30] see you at occultfest! |
|
Hallo gaat iedereen nu naar Party San en niemand naar Dokkem, nee toch!? Wij gaan iig wel en nemen waarschijnlijk een hele groep mee. En we hebben er zin in! Vooral Carach Angren (heersch) en TLP maar ook Tankard en Vengeance en mooi weer natuurlijk he he. see you at occultfest! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |