![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: (1999) Ik was er ook bij: Voor de volle 100% met je eens!!!!!!!!!!!!!!!!! quote: Te gek!!! ik stond een stukkie verder naar achteren, maar het flippen was er niet minder om (begon al bij het Transylvania intro en werd helemaal tot het kookpunt gebracht tijdens de speech; Live after death was mijn tweede metal lp ooit na Somewhere in time)!!! Wát een sfeer, wát een band!!!! Ik heb ze tijdens de Brave new worldtour op Graspop nog gezien, maar Ahoy '99 blijft legendarisch!!!!! Echt onbeschrijfelijk goed!!!! ![]() ![]() ![]() Ik vrees dat ik het hoogtepunt van mijn leven al meegemaakt heb.... ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-02-2002 21:08] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Number of the beast (Iron Maiden) Call of Ctulhu(Metallica) 13 autumns and a widow(CoF) Judgement night(Onyx en Biohazard) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
bas intro van Immortal- realms of the winterdemons intro and so the night became- aeternus the oath - emperor and so on.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ik geef niet om intro's mar soms vind ik het toch wel aardig. Ik vind die van Dimmu op de devils path cd wel goed en bij Damian van Iced Earth zit ook wel een aardige intro (voor zover je dat een intro kunt noemen). Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Kijk die intro van de laatste Dimmu Borgir heeft een functie vind ik, die weet de spanning naar zo'n hoog niveau te brengen (vooral de overgang naar nummer 2 is geweldig) maar zo'n lullig introtje van Cradle of Filth vind ik echt een hopenloos geval, verder wel een leuke band hoor ![]() ![]() |
|
ok het enige waar ik nu opkom is de intro van Darkthrone - A Blaze In The Northerns Sky ![]() |
|
Exördium van Emperor op de Thorns vs Emperor cd. Dit intro gaat perfect over in Aerie Descent van Thorns Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
L'ame Immortelle - Dan habe Ich Umsonst gelebt - Intro: "errinerung" dat is een mooie intro! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik zit nu Grotesque - In the Embrace of Evil te luisteren, en normaal geil ik niet speciaal op intro's, maar dit intro is toch wel behoorlijk onheilspellend.... goed gedaan! ![]() |
|
Origin - Inhuman Craft - Ablaze (outro eigenlijk) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Fukked Up And Buried van Sadistik Exekution ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Darkane-calamitas Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
alt lys er svunnet hen...dimmu borgir - stormblast Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Finntroll-krieg Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
over het algemeen haat ik intros, want meestal zit je gewoon 2 minuten naar aanzwellend noise te luisteren, zoals bij de intro van midian. maarre, dat beginstukkie van dat macabre nummer "vampire of dusseldorf" is wel grappig vind ik I was me but now he's gone ![]() |
|
De intro van Bloody Sunday van Cruachan is heel mooi, je hoort de bodhran die de geweerschoten van deze big mistake in humanity simuleerd, dan hoor je thin whistle, echt heeeeeel mooi ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Nile - Ramses bringer of war Inhume - Airplane crash Houwitser - Rage inside the womb ![]() |
|
Metallica had live in '93 een retegaaf intro vond ik. was dat niet van die film van the good the bad & the ugly of vergis ik me nou? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" ![]() |
|
- Devourment - Babykiller niet echt een intro....MAAR een super lompe, gore, ultra vette grund aan het begin...en daarna.......... ![]() - Skinless bijna alle intro's - Gayhem die ene van deathcrush (naam ff kwijt) en nog veel meer....weet ik zo ff niet...... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 19-08-2002 23:41] Suck my piss ![]() |
|
quote: silvester anfang de intro van hell awaits is super ![]() |
|
Soms gebruiken we met de band (Triple 7) een intro bij optredens. Een bevriende toetsenist heeft em gemaakt en ik vind em erg cool ![]() ![]() |
|
quote: Je vergist je zeker niet! ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Het intro van "As It Burns' Inferno" (van As It Burns, dus); over opbouw en spanning gesproken. Touché, pussycat! ![]() |
|
De intro van Tales of a thousand lakes v. Amorphis ![]() Verder ook de intro's van ...And justice for all v. Metallica So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |