![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: [hap modus] Net als intro's hebben outro's ook een functie om de muziek te versterken ... daarom was mijn post compleet ontopic ![]() [/hap modus] [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 24-04-2004 18:37] ![]() |
|
Nile - Ramses, bringer of war Kreator - Choir of the Damned, hoe die overgaat in ripping corpse, pure heerschheid! Ancient rites - the return Thyrfing - Prelude - heading for the golden hall ![]() Absu - Tara Morbid Angel - Kawazu en nog veel meer.. Wicked Mystic ![]() |
|
vind et intro van Rock in Rio (maiden) wel zeer ferm! Hoe die overgaat in The Wicker Man.. oeef ![]() wuust robuust ![]() |
|
Ik vind de intro van: No woman No Cry van Bob echt super. Ik kan hem nu bijna helemaal spelen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
quote:luie draak... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Die is mooi ja ![]() .. ![]() |
|
quote: Klopt..... u ook zo'n figuur?? ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Anorexia Nervosa heeft bij heel veel nummers een gaaf intro. Voraal Das Ist Zum Erschissen Schon. Vital Remains - Dechristianze heeft als cd ook een heel gaaf intro. ![]() Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
Ik denk aan zo'n beetje alle intro's van onze grindvrienden Mortician; schwaar heerschend!!!!! ![]() ![]() |
|
Kringspiertyfus - Hammered To Death Obituary - Find The Arise (Demo) Kiss - God Of Thunder (met dat kinderstemmetje) De meeste intronummers van Cradle of Filth vind ik ook gaaf. ![]() |
|
quote: En de opener van Marduk's "Heaven Shall burn", beide niet toevallig van Euronymous, Mayhem. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
De intro van Wapenspraak en Drinkgelags demo "Onder de Banier van het Gewei" is ook zalig ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
kan er niet veel aan doen, maar ''schoonheid van een nachtelijk dwalen'', intro van uit haat herrezen vind ik erg sfeervol ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: "(...) It was supposed to be an angel" (echo en fade-out) Kippenvel indeed.... [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 27-04-2004 20:28] ![]() |
|
Hij is al veel genoemd maar inderdaad het intro van Anthems van Emperor is echt verreweg de beste. Wat een sfeer!! ![]() ![]() Verder: Intro van 'A fine Day To Die' van Emperor Het outro van Dimmu Borgir vind ik best vet op 'Puritanical (..)' Virtues of the beast van Septic Flesh Verder niet zozeer het intro zelf alswel het moment dat de band invalt: Kataklysm - Shadows and Dust ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote: Grmbl...me al een ongeluk gezocht naar die demo, nergens gevonden. ![]() "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
vind folky/klassieke intro's altijd super.. zoals van de nieuwe ensiferum cd Iron... die begint geweldig! Horns raised and filled...! ![]() |
|
Zeer zeker de al eerder genoemde intro van Judas Priest - Painkiller *kippevel* ![]() [edit] Toch ook zeker wel de intro van Savatage - Hyde ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metallica-Freak op 27-04-2004 21:01] ![]() ![]() ![]() |
|
quote: huh je bedoeld het intro van Puritanical Euphoric Misantropia: Fear and Wonder ![]() die is zeker goed ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ja die is ook leuk, maar ik bedoel dus het outro van 'Puritanical(..)', die heet 'Perfection or Vanity'. ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote: ![]() ah jah, voor de rest ken ik niet zoveel intro's ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik heb hem gekocht op de Heydensche Metaelfeeste in Herzele ![]() ![]() Verder nog een paar mooie intro's De cd "Weckt die Toten" van In Extremo begint ook heel mooi (met het nummer "Ai Vis Lo Lop"), eerst hoor je de zanger statig zingen, die rustig begeleid wordt door gitaar met soms een lichte paukenslag, en dan in een fractie van een milliseconde breekt het los, vallen de dopedelzakken in, de drums en de zware gitaren, heeeeeeeerlijk ![]() ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Tearful Dawn - Dryads & Trolls ![]() (moet je een keer zelf bij zijn geweest) Bruce Banner ![]() |
|
quote: oe dat album en vooral die intro heerscht ![]() m'n eerste metal CD ![]() maar volgens mij is Weckt die Toten ook het enige goede album wat ze hebben gemaakt ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |